Forum

Topic: GTA IV wat hebben jullie behaald?

Anoniem's avatar

Ik heb vandaag even snel GTA IV weer eens uitgespeeld in 12 uur. 😛 Ik heb nu dus 17 trophies van GTA IV!
Welke hebben jullie al?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

44 reacties

  1. 498 XP
    PkertNL's avatar

    In 12 uur??:O Ik heb 10 trophies ofzo. Zit nu op 14% en heb 2 uur gespeeld.

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    In 12 uur??:O Ik heb 10 trophies ofzo. Zit nu op 14% en heb 2 uur gespeeld.

    Vandaag even gedaan ja… Wat is je PSN PkertNL?

  3. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    GTA IV zo simpel 😉
    heb zelf no niks weinig tijd:P
    al mijn spellen krijgen tegelijk trophies dus jha:P
    heb er 1 🙂
    begin missie XD

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    GTA IV zo simpel 😉
    heb zelf no niks weinig tijd:P
    al mijn spellen krijgen tegelijk trophies dus jha:P
    heb er 1 🙂
    begin missie XD

    Droog! Maar ik ga morgen verder met Random Characters of Stunt Jumps ik denk Stunt Jumps vind ik leuk nog nooit behaald! Ja ik moest er nog 44 (ik heb een boek met alle dingen om de game 100% te halen) alleen de Multiplayer Trophies zijn vrij irritant!

  5. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik was bezig om ze te behalen maar toen kreeg ik saints row 2 binnen, toen had ik er ff geen zin meer in XD

  6. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Heb nog helemaal niks behaalt in gtaxD ben nog bezig met far cry 2 en wacht tot mgs4 binnen komt:D:happy:

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Heb nog helemaal niks behaalt in gtaxD ben nog bezig met far cry 2 en wacht tot mgs4 binnen komt:D:happy:

    MGS zo leuk? Volgens mij verveeld die game zo. 😛

  8. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik zit op 9% ofzowiets??

    Gisteren avond de ”Warm Coffee” throphie gehaald ^^.

    Ik doe nu en dan eens een missie als ik zin heb.
    Heb hem namelijk al meerdere keren uitgespeeld (niet 100%)

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik zit op 9% ofzowiets??

    Gisteren avond de ”Warm Coffee” throphie gehaald ^^.

    Ik doe nu en dan eens een missie als ik zin heb.
    Heb hem namelijk al meerdere keren uitgespeeld (niet 100%)

    Ik heb hem nu 5 keer uitgespeeld zonder 100%!

  10. 656 XP
    Killermen's avatar

    Heb nu 21%, 13u bezig en nu bij jimmy pegerino.
    Ik heb ook de guide gekocht voor GTA, nu is ie veel makkelijker

  11. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Heb nu 21%, 13u bezig en nu bij jimmy pegerino.
    Ik heb ook de guide gekocht voor GTA, nu is ie veel makkelijker

    Je schiet niet echt op met je 13 uur gameplay tijd en je 21%.
    Of je het redt weet ik niet die trophy voor uitspelen binnen 30 uur dan hÊ.

  12. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Had hem de eerste keer in 17 uur uitgespeeld. Heb 38 van de 50 Achievements gehaald (Speel die op 360). Alleen de Stunt Jumps, Pigeons, 100% en Random Characters nog van de Single Player.

    De Random Characters zou ik moeten hebben volgens mij aangezien ik er geen enkele meer kan vinden (ik gebruik die kaart van whattheydonotwantyoutoknow.com)~

  13. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Moet er nog aan beginnen eigenlijk :p en ik denk toch niet dat ik gouden trophie haal van miinder dan 30 uur :p ik zit altijd maar rond te rijden xD

  14. 209 XP
    chrisnl's avatar

    makkie 30uur xD had eerst in 31 uur en dan liep ik nog heel veel rond xD dus gwn wat minder rondlopen en alleen weer missie’s doen lukt me zo dan:)

  15. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    makkie 30uur xD had eerst in 31 uur en dan liep ik nog heel veel rond xD dus gwn wat minder rondlopen en alleen weer missie’s doen lukt me zo dan:)

    volgens mij lukt mij geen 30 uur:$, heb 1e x in 49 uur gedaan:$, met rondklooien enzow

  16. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Had hem de eerste keer in 17 uur uitgespeeld. Heb 38 van de 50 Achievements gehaald (Speel die op 360). Alleen de Stunt Jumps, Pigeons, 100% en Random Characters nog van de Single Player.

    De Random Characters zou ik moeten hebben volgens mij aangezien ik er geen enkele meer kan vinden (ik gebruik die kaart van whattheydonotwantyoutoknow.com)~

    Heb je ook alle online Achievements dus dat je rank 10 haalt? Dat duurt jaren. :(.

    volgens mij lukt mij geen 30 uur, heb 1e x in 49 uur gedaan, met rondklooien enzow

    Als jij begint (opnieuw) moet je alleen maar taxi’s gebruiken dat is alleen nog niet mogelijk bij de eerste paar missies. Dan gebruik je overigens ook nog eens weaponcheat, politieweghalen en de cheats van Comet. Dan heb je hem zo gewoon de hele tijd een taxi pakken en naar volgende missie, zo heb ik hem in ÊÊn dag uitgespeeld. ;).

  17. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Heb je ook alle online Achievements dus dat je rank 10 haalt? Dat duurt jaren. :(.

    Als jij begint (opnieuw) moet je alleen maar taxi’s gebruiken dat is alleen nog niet mogelijk bij de eerste paar missies. Dan gebruik je overigens ook nog eens weaponcheat, politieweghalen en de cheats van Comet. Dan heb je hem zo gewoon de hele tijd een taxi pakken en naar volgende missie, zo heb ik hem in ÊÊn dag uitgespeeld. ;).

    geen cheats, wil trophy’s

  18. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Heb je ook alle online Achievements dus dat je rank 10 haalt? Dat duurt jaren. :(.

    Nee heb maar 3 online achievements. Met al die mensen die zo’n gemodde controller hebben is het niet altijd even leuk~

    Heb nu 43 Achievements. Alle offline achievements heb ik gehaald ^^.
    Zit nu op 100% en L.J. etc. vinden me ook allemaal 100% aardigxD

    Die duiven waren extreem irritant maar het is gelukt – party time –

  19. 1562 XP
  20. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    geen cheats, wil trophy’s

    Trophies werken nog alleen dat je de politie trophy niet meer kan krijgen, nou daar maak je een nieuwe savegame voor aan! xD.

  21. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    of je zorgt dat je die trophy al hebt 😉

  22. 131 XP
    bnk90's avatar

    pff das wel een beetje veel

  23. 1562 XP
    dikked's avatar

    :joystick:ik ben op 10%:joystick:

    :yay: ik heb net de trophy “impossible trinity” gehaald :yay:

    http://www.trophyhunters.nl/trophycard/dikked.jpg]http://www.trophyhunters.nl/trophycard/dikked.jpg[/URL]

  24. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik heb nu 18 trophies inclusief die dat je hem binnen 30 uur moet uitspelen

    http://www.trophyhunters.nl/trophycard/dikked.jpg]http://www.trophyhunters.nl/trophycard/dikked.jpg[/URL]

  25. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ben hard op weg naar platinum van GTA IV. Ik heb alle stuntjumps enz al. Zit op 84% in de game. Van de trophies zit ik op 52%. Maar ik heb geen zin in de Multiplayer maar ben nu alle pigeons aan het doodschieten.

    Heeft iemand nog tips voor de trophy: “Cleaned the Mean Streets”? Die begrijp ik niet helemaal. 20 Gasten killen door de politiecomputer zonder wapencheats te gebruiken. Hoe hebben een aantal dat hier gedaan?

    Alvast bedankt en met vriendelijke groet:
    Sjoerd 😉

  26. 945 XP
    JoostNL's avatar

    :blush: Ben nu alleen nog COD5 en soms R2 aant spelen..

    Maar GTA IV nog ff niet

  27. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik moet nu de keuze maken tussen Wraak nemen op Dimitri Rascalov, of een deal sluiten met hem, ik weet de gevolgen wat het heeft op de verhaallijn, maareuh, welke zou ik kiezen? Welke is vetter?

  28. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik denk dat ik Geen deal met hem sluit, maar Dimitri afmaak :ok:

  29. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Ben hard op weg naar platinum van GTA IV. Ik heb alle stuntjumps enz al. Zit op 84% in de game. Van de trophies zit ik op 52%. Maar ik heb geen zin in de Multiplayer maar ben nu alle pigeons aan het doodschieten.

    Heeft iemand nog tips voor de trophy: “Cleaned the Mean Streets”? Die begrijp ik niet helemaal. 20 Gasten killen door de politiecomputer zonder wapencheats te gebruiken. Hoe hebben een aantal dat hier gedaan?

    Alvast bedankt en met vriendelijke groet:
    Sjoerd 😉

    Een tip voor jouw. Koop gewoon wapens je hebt geld zatxD Is best makkelijk:P EN raap ook altijd wapens van tegenstanders op. Heb ik ook gedaan voor min 100%:)

  30. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Een tip voor jouw. Koop gewoon wapens je hebt geld zatxD Is best makkelijk:P EN raap ook altijd wapens van tegenstanders op. Heb ik ook gedaan voor min 100%:)

    Ik begrijp je niet. Ik zit nu op 86% maar waarom moet ik wapens oppakken als ik een wapencheat heb. Er is alleen een Trophy dat je 20 mensen moet uitschaken d.m.v. de politiecomputer maar daar maak ik een nieuwe savegame voor aan. Maar hoe kom je aan wapens dan?

  31. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik heb trouwens nog niet zo gek lang geleden ook nog een trophy gehaald van GTA IV.

    Ik had namelijk iemand gedood van Rockstar. :O

    Wist ik van te voren niet. (die hebben geen opvallende naam ofzow) Maar toen ik die gast doodmaakte kreeg ik trophy. 🙂

    Ik maar denken dat ik die trophy nooit zou halen lawl. xD

  32. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb trouwens nog niet zo gek lang geleden ook nog een trophy gehaald van GTA IV.

    Ik had namelijk iemand gedood van Rockstar. :O

    Wist ik van te voren niet. (die hebben geen opvallende naam ofzow) Maar toen ik die gast doodmaakte kreeg ik trophy. 🙂

    Ik maar denken dat ik die trophy nooit zou halen lawl. xD

    Had ik ook echt heel droog!

  33. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    Jah het is of iemand van rockstar, of iemand die iemand met die trophy gedood heeft.
    IEmand die jou neer schiet krijgt die trophy nu ook

  34. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Ik begrijp je niet. Ik zit nu op 86% maar waarom moet ik wapens oppakken als ik een wapencheat heb. Er is alleen een Trophy dat je 20 mensen moet uitschaken d.m.v. de politiecomputer maar daar maak ik een nieuwe savegame voor aan. Maar hoe kom je aan wapens dan?

    D8 dat die cheat die trophy uitschakelde?

  35. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    D8 dat die cheat die trophy uitschakelde?

    Ja dus hoe kom je nou aan wapens om 20 criminelen op te pakken?

  36. 754 XP
    SyncPeter's avatar

    Ja dus hoe kom je nou aan wapens om 20 criminelen op te pakken?

    Kopen misschien 😛

    Zit nu op 7% van aal e Trophies, heb hem niet zo lang maar toch…

  37. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Kopen misschien 😛

    Zit nu op 7% van aal e Trophies, heb hem niet zo lang maar toch…

    Ik zit op 54% van de trophies. Als je de game op 100% uitspeelt heb je bijna alle trophies. 😛

  38. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ben laatst overnieuw begonnen wat makkelijke Trophies gehaald, en het uitspelen en van het en onder 30 uur uitspelen.

  39. 18 XP
    angusmitch's avatar

    In 19 uur uitgespeeld 🙂 En heb nu 23 trophies

  40. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    wie wil keer hangmans noose onder 2.32 met mij proberen voor trophy fly the co-op ?

  41. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    wie wil keer hangmans noose onder 2.32 met mij proberen voor trophy fly the co-op ?

    Wil ik doen 😀

  42. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    Wil ik doen 😀

    oke stuur anders in PM ff je msn dan kunnen we keer afspreken wanneer ,

    ’t zijn wel moeilijke tijden

    Hangman’s noose : 2.32
    Deal breaker : 7.03
    Bomb da base II : 5.34

    ze zeggen dat de eerste 2 het makkelijkste zijn maar dat bespreken we nog wel ff.

  43. 153 XP
    adhd1977's avatar

    wat hebbe tot nu toe behaald, check mijn PSN zou ik zegge….

  44. 153 XP
    adhd1977's avatar

    64 trophies, en 58,9 procent van de game, tot nu toe…..

    Peace….