Forum

Topic: Fallout 3

Anoniem's avatar


Ik heb begrepen dat de ps3 versie van fallout 3 veel bugs heeft(slechte port?)
maar ik wil deze game wel graag.
nu wil ik even vragen wie heeft deze game en vind dat ie wel te spelen is:blush:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 11 XP
    Solid_Snake's avatar

    Ik had het op de 29ste binnen en ik heb nog geen enkele fout gehad op 1 na. Dat is als je het balkje ziet van …… is online. Dan freezed de game totdat dat balkje weg is. Ik heb dat aanmeldingsbalkje gewoon uitgezet dus sindsdien heb ik geen problemen.
    Gewoon kopen zou ik zeggen.

  2. 15 XP
    yabyab's avatar

    Glitches enz, quests die niet kloppen, vastlopers, ga zo maar door , als ik jou was zou ik nog effe wachten tot er een patch is,

  3. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    > is al een andere topic over en daar hebben anderen en ik het ook over bugs. Staat nuttige info in voor je 🙂

  4. 52 XP
    tevash's avatar

    Heb het spel ook een aantal dagen en ik vind het zelf nogal meevallen. Heb al wel een rare glitch gehad waarbij ik iemand bestal, betrapt werd, vluchtte en daarna deed iedereen alsof er niets gebeurd was. Ik verloor ook geen karma.

    Maar als er een patch komt om eventuele bugs te verwijderen is die altijd welkom, ook al ben ik er nog geen (nadelige) tegengekomen.

  5. 52 XP
    tevash's avatar

    En huppa, gisteren meteen een enorme bug tegengekomen.

    Hopelijk is dit een beetje SPOILER-free:
    Op zoek naar het nieuwsstation heb je op een gegeven moment een extra (verplichte) opdracht om iets van een lijk af te halen. Als ik dit deed kreeg ik een fijne vastloper waarbij ik de PS3 echt uit moest zetten en weer aan (PS-button werkte ook niet meer). :annoyed_h4h:

    Uiteindelijk opgelost door eerst het gebouw in te gaan en daarna pas de extra opdracht uit te voeren; spel gaat daarna gewoon goed.

    Het was wel erg vervelend, want ik heb m’n PS3 echt 4 x moeten herstarten.

  6. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    oO

    goed om te weten! kan iemand de verschillende fallout 3 topics in elkaar schuiven? Er lopen er nu volgens mij al 3 😛

    En iemand een idee wanneer ze gaan patchen? Had gisteren weer een freeze :/

  7. 19 XP
    pop's avatar

    een keer een freeze gehad voorderest niks aan de hand.ik heb wel de patch geinstaleerd.en heb nu 35 uur op de teller staan.

  8. 954 XP
    Callme's avatar

    ik heb 80 uur op de teller staan en 1 keer een glitch gehad, wel jammer dat we nog geen DLC hebben

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Krijg de game in de week van 16-20 februari binnen (vakantie) dus ik ben blij. 😀

  10. 49 XP
    Serg99's avatar

    Ik heb meer ammo gevonden voor de Alien Gun (firelance)
    Sterker nog ik heb niet eens het schip gevonden maar heb wel de GUN plus Ammo. En ben volgens mij 1 van de weinigen die dit heeft gevonden aangezien ike r geen forum over kan vinden.

    Op de volgende locatie.
    Naast en rondom minifield.!
    Direct Naast het plaatsje Minifield licht een berg met daar boven op een afgebroken power torentje met een hek er omheen. Dit kun je vanaf de grond al zien. Hier omheen moet je even zoeken hier licht veel ammo voor de Alien Gun wat een spoor trekt richting minefield, dus naar beneden. Ammo kun je goed zien liggen in het donker. Ik heb het gewoon over dag gedaan. het zijn zeer kleine patronen wat je snel aanziet als troep. Ze zijn spier wit van kleur. Ook de Gun heb ik hier tussen de rotsen gevonden.
    Ik vind hier niks van op internet. Heb je dit ook kunnen vinden laat het even weten.

  11. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb de game binnen en lekker vrij. Zo kan je steden opblazen (de eerste stad) of heel laten enz. Dat is lekker vrij dus gewoon halen!

    Ik heb meer ammo gevonden voor de Alien Gun (firelance)
    Sterker nog ik heb niet eens het schip gevonden maar heb wel de GUN plus Ammo. En ben volgens mij 1 van de weinigen die dit heeft gevonden aangezien ike r geen forum over kan vinden.

    Op de volgende locatie.
    Naast en rondom minifield.!
    Direct Naast het plaatsje Minifield licht een berg met daar boven op een afgebroken power torentje met een hek er omheen. Dit kun je vanaf de grond al zien. Hier omheen moet je even zoeken hier licht veel ammo voor de Alien Gun wat een spoor trekt richting minefield, dus naar beneden. Ammo kun je goed zien liggen in het donker. Ik heb het gewoon over dag gedaan. het zijn zeer kleine patronen wat je snel aanziet als troep. Ze zijn spier wit van kleur. Ook de Gun heb ik hier tussen de rotsen gevonden.
    Ik vind hier niks van op internet. Heb je dit ook kunnen vinden laat het even weten.

    Ik ken die hele gun niet!

  12. 954 XP
    Callme's avatar

    SPOILER:::

    [SPOILER]als je in river city bent, help die professor dan NIET, zeg dat die kloon dood is en dan krijg je ook een leuke modified lasergun[/SPOILER]

  13. 86 XP
    kanzlooz's avatar

    morgen komt de DLC eindelijk in de PSN Store te staan! Maar liefst 5 DLC’s zijn dan beschikbaar inc trophies.

    Toen ik het spel nog had hoorde ik dat de DLC exclussief voor de 360 was en niet naar de PS3 zou komen. Daarom heb ik hem verkocht nadat ik platinum had gehaald 🙁

    Nu maar de Game of the Year editie gaan kopen die eind oktober uitkomt want daar zit alle DLC bij, kan ik mn trophies voor die game weer op 100% zetten want nu is het nog maar 57%

    p.s. mensen die hulp nodig hebben met de game? check deze site even 😉
    http://fallout.wikia.com/wiki/Portal:Fallout_3

    hier staat serieus alles op wat maar met deze game te maken heeft. Zo kan je hier de locaties van de Bobbleheads, personages, objecten vinden, tips voor de quests en gewoon leuke dingen die je kunt doen in de game 🙂

  14. 64 XP
    Forg0t2's avatar

    ik heb nog geen 80 uur op de teller staan en hem al uitgespeeld hoor :P.
    Ik heb met name de hoofdmissies gespeeld en moet zeggen de game begon snel te verslaven en ik ben niet veel bugs tegen gekomen. Af en toe een bug maar geen last van…

  15. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik kom bug naar bug tegen 😐 Maar zal wel aan my liggen :$

    Verder geweldig spel :D!

  16. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Ik kom bug naar bug tegen 😐 Maar zal wel aan my liggen :$

    Verder geweldig spel :D!

    bug NA bug, en nee ligt niet aan jou, want die 3 minuten dat ik bij jou speelden stopte het spel er ook al mee int lokaal:P

  17. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    bug NA bug, en nee ligt niet aan jou, want die 3 minuten dat ik bij jou speelden stopte het spel er ook al mee int lokaal:P

    Jha knap he xD ben al ik weet niet zo vaak opnieuw begonnen xD :rofl1::rofl1::rofl1::rofl1:

  18. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Jha knap he xD ben al ik weet niet zo vaak opnieuw begonnen xD :rofl1::rofl1::rofl1::rofl1:

    Wat voor bugs dan?

  19. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Wat voor bugs dan?

    Ik noem er is in:
    Ik zit in dat klas lokaal. Bijna een half uur op die KUT stoel. Maar er gebeurd gewoon niks xD. Ik opnieuw laden iets voordat ik daar ging zitten. Ging opnieuw zitten. EN huppa de les begon xD

  20. 489 XP
    tigertijger's avatar

    LOL bugie game maar wel vet 😛