Forum

Topic: Kleur PS3

Anoniem's avatar

Een vraagje over de “kleur” van de PS3. Is deze bij alle versies, de 40-60-80 en nu de 160Gb allemaal hoogglans zwart? Of zijn er ook versies die matzwart zijn? Ik dacht dat het verschil alleen in het stripje zat voor de BR speler? dat is bij sommige (60Gb) verchroomd en bij de rest anders van kleur?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 6677 XP
    Myx's avatar

    het is alleen die witte strip die veranderd, chroom of gewoon matte. Verder idd geen verschil.

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik meen dat de 160GB wel mat zwart is. Staat me iets van bij..

  3. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Anders koop je zo’n skin voor je ps3:P zie dit topic http://www.ps3-sense.nl/showthread.php/decal-girl-ps3-skins-420.html?t=420

  4. 656 XP
    Killermen's avatar

    Bij de 40gb is de soort van chroomlaag rond de blu-ray mat idd, en ook neemt de 40gb zijn discs draaiend, inplaats van recht op de 60gb

  5. 200 XP
    bokito007's avatar

    Bij de 40gb is de soort van chroomlaag rond de blu-ray mat idd, en ook neemt de 40gb zijn discs draaiend, inplaats van recht op de 60gb

    klopt! ook is de tekst ‘playstation’ op de voorkant verchroomd bij de 60 gb versie:rolleyes:

  6. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Bij de 40gb is de soort van chroomlaag rond de blu-ray mat idd, en ook neemt de 40gb zijn discs draaiend, inplaats van recht op de 60gb

    Wat bedoel je daarmee?

  7. 40 XP
    sambalbij's avatar

    Ik vat het zo op: als je er een cd in of uit doet/haalt, gaat ie draaien bij de 40 gb, maar dat zou wel raar zijn (dat verschil).

  8. 65 XP
    VanHeesch's avatar

    Op de TGS ware er tog andere kleure te zien? zullen deze ook ooit uitkome?

  9. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Op de TGS ware er tog andere kleure te zien? zullen deze ook ooit uitkome?

    In Japan heb je ook een witte! :wub:

    Je kan hem ook laten verven door ColorWare. Ik wil mijn PS3 daar altijd nog wit laten verven

  10. 421 XP
    Rhox's avatar

    In Japan heb je ook een witte! :wub:

    Je kan hem ook laten verven door ColorWare. Ik wil mijn PS3 daar altijd nog wit laten verven

    ik verkies zilver, net zoals de rest van m’n toestellen hier (tv, versterker enz…)

  11. 656 XP
    Killermen's avatar

    Wat bedoel je daarmee?

    je steekt hem erin, je ps3 neemt hem en draait hem er zo in

  12. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    je steekt hem erin, je ps3 neemt hem en draait hem er zo in

    Klopt, kijk anders gewoon ff wat er gebeurt als je er een disc in stopt, dan draait het schijfje naar binnen..

  13. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Klopt, kijk anders gewoon ff wat er gebeurt als je er een disc in stopt, dan draait het schijfje naar binnen..

    Dat doet mijn 60GB ook :shrug:

  14. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik zal hem zelf gaan spuiten zodra mijn garantie eraf is. 🙂