Forum

Topic: Geobsedeerde Microsoft fan

Anoniem's avatar

En het mooiste komt nog,, een SONY TV :devilsmoke:

Hi there! My name is Matt, gamertag: Velodyne. I am a 32 year old hardcore Xbox collector. I am married and have a very understanding wife who accepts my gaming addiction. I just wanted to share with you guys some pics of my Xbox 360 and Xbox collection. To date I currently own all of the North American Xbox 360 games (247 games) as well as all of the Xbox Live Arcade games (129). I also own 150 original Xbox games. Various accessories are also shown in the pictures. I am hooked on the Xbox platform and all of the achievements that can be had with owning the games for the platform. I try to play on average about 2-3 hours a night after juggling working as a full time home audio salesman, and looking after my 8 year old step daughter. My wife occasionally plays some of the puzzle games on the system and she can’t wait for Ninja Gaiden to come out to watch me play. She loves the original! As a long time fan of your site, I thought you would like to see my collection as I am definitely an obsessed gamer

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

32 reacties

  1. 207 XP
    Niekker's avatar

    het enige mooie IS de sony tv:p

  2. 1402 XP
    Selec1's avatar

    she can’t wait for Ninja Gaiden to come out to watch me play

    Die gast heeft GEEN leven!

  3. 251 XP
    Bassen's avatar

    Zijn vrouw ook niet

  4. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    En het mooiste komt nog,, een SONY TV :devilsmoke:

    http://kotaku.com/assets/resources/2008/05/DSC00052.jpg

    Volgens mij bestaan er gelukkig geen Microsoft TV’s :p

  5. 251 XP
    Bassen's avatar

    Nee, maar hij had een samsung tv moeten kopen, die werkte nammelijk mee aan de ontwikkeling van de xbox 360

  6. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Nee, maar hij had een samsung tv moeten kopen, die werkte nammelijk mee aan de ontwikkeling van de xbox 360

    ja, de DVD drive is van toshiba/samsung bij bepaalde types

  7. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    het is nog een wonder dat hij maar 2~3 uurtjes speelt XD

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dat heb ik later ook hoor. 😀 Als ik een fulltime baan heb zou ik ook wel een coole (retro) collectie willen opbouwen, maar dan wel alles van Sony uiteraard. 😀

  9. 356 XP
    Godfather's avatar

    Nou zo erg is dit niet.Wel als ze allemaal gekocht zijn.Maar het is toch normaal..Ik ben ook een echte gamer.Ik zal mijn gamers leven nooit opgeven.Vrouwen moeten gewoon aan wennen.

  10. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Sorry dat ik dit topic ‘bump’, maar ik heb hier een soortgelijk geval. *klik*. En volgens mij heeft hij ook een Sony TV :p

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Wel mooie kamer hoor:p Alleen de PS3 blijft beter maar ziet er wel heel nice uit!

  12. 303 XP
    l3on2's avatar

    ’t lijkt wel dat er een ps3 onder zijn tv staat

  13. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    dat is niet. Dat is gewoon een grijze bak.

  14. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ’t lijkt wel dat er een ps3 onder zijn tv staat

    Je moet niet overal iets van PS3 in zoeken het is gewoon een mooie kamer klaar Xbox is ook geen verkeerd ding alleen vindt ik persoonlijk de PS3 beter

  15. 1386 XP
    Redd's avatar

    ’t lijkt wel dat er een ps3 onder zijn tv staat

    Lol, dat lijkt -echt- niet op een PS3 in my opinion. :p Ik ben onder de indruk van die kamer, maar jezus die gast klinkt als een crack-junk die al een week zonder zit.

  16. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Lol, dat lijkt -echt- niet op een PS3 in my opinion. :p Ik ben onder de indruk van die kamer, maar jezus die gast klinkt als een crack-junk die al een week zonder zit.

    Het is wel een beetje levenloos idd als je een goeie Tv neerzet oke en lekkere stoelen maar je hoeft niet heel je kamer om te bouwen zodat ie helemaal xbox style is(A)

  17. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ik zag laatst nog op een veiling:

    300 xbox 360 spellen voor €1500

  18. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    wat voor spellen? XBLA?

  19. 1268 XP
    luctheman's avatar

    wat voor spellen? XBLA?

    eeehhh…?:shifty:

  20. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    😛 Sorry. Xbox Live Arcade. Vergelijkbaar met PSN Games.

  21. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Hoeveel moet dat wel niet gekost hebben:O check al die spellen, 3 xboxen 2 sturen etc. moet echt wel een paar duizend euro bij elkaar zijn hor:|

  22. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Wat droog. Je kan het ook overdrijven.

  23. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    jezus hoe verslaaft kan je zijn
    but ps3 stil rulezz!!:fan:

  24. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik vind die foto’s wel cool ook al is het xbox, zit er wreed uit en die 2de is overdreven, strax komt er een nieuwe xbox uit in een andere kleur en dan zit je met die kamer 😛

  25. 3876 XP
    vinnie1234's avatar

    Dat heb ik later ook hoor. 😀 Als ik een fulltime baan heb zou ik ook wel een coole (retro) collectie willen opbouwen, maar dan wel alles van Sony uiteraard. 😀

    heb je dat nog niet dan :O

  26. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Lol vraag me af of er ook zulke ps3 fanboys zijn..

  27. 65 XP
    VanHeesch's avatar

    K blijf ok altijd gamen hur:D

  28. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Hoeveel moet dat wel niet gekost hebben:O check al die spellen, 3 xboxen 2 sturen etc. moet echt wel een paar duizend euro bij elkaar zijn hor:|

    18.226 dollar dollar :P.

  29. 3876 XP
    vinnie1234's avatar

    18.226 dollar dollar :P.

    hoe weet je dat 😐

  30. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Gaat ‘ie naar de volgende kamer:”This is my PlayStation 3 room, totaly dimmeble LED’s, HD-Beamer….etc.” Dat zou pas ziek zijn xD

    Leipe shit, maar je kan het overdrijven.

  31. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Gaat ‘ie naar de volgende kamer:”This is my PlayStation 3 room, totaly dimmeble LED’s, HD-Beamer….etc.” Dat zou pas ziek zijn xD

    Leipe shit, maar je kan het overdrijven.

    ik zou wel een ps room willen hebben

  32. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    het is ook dollar dollar. Dus het zal wel Monopoly geld zijn :p

Forum

Topic: Geobsedeerde Microsoft fan

The Vole NL's avatar

En het mooiste komt nog,, een SONY TV :devilsmoke:

Hi there! My name is Matt, gamertag: Velodyne. I am a 32 year old hardcore Xbox collector. I am married and have a very understanding wife who accepts my gaming addiction. I just wanted to share with you guys some pics of my Xbox 360 and Xbox collection. To date I currently own all of the North American Xbox 360 games (247 games) as well as all of the Xbox Live Arcade games (129). I also own 150 original Xbox games. Various accessories are also shown in the pictures. I am hooked on the Xbox platform and all of the achievements that can be had with owning the games for the platform. I try to play on average about 2-3 hours a night after juggling working as a full time home audio salesman, and looking after my 8 year old step daughter. My wife occasionally plays some of the puzzle games on the system and she can’t wait for Ninja Gaiden to come out to watch me play. She loves the original! As a long time fan of your site, I thought you would like to see my collection as I am definitely an obsessed gamer

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

32 reacties

  1. 207 XP
    Niekker's avatar

    het enige mooie IS de sony tv:p

  2. 1402 XP
    Selec1's avatar

    she can’t wait for Ninja Gaiden to come out to watch me play

    Die gast heeft GEEN leven!

  3. 251 XP
    Bassen's avatar

    Zijn vrouw ook niet

  4. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    En het mooiste komt nog,, een SONY TV :devilsmoke:

    http://kotaku.com/assets/resources/2008/05/DSC00052.jpg

    Volgens mij bestaan er gelukkig geen Microsoft TV’s :p

  5. 251 XP
    Bassen's avatar

    Nee, maar hij had een samsung tv moeten kopen, die werkte nammelijk mee aan de ontwikkeling van de xbox 360

  6. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Nee, maar hij had een samsung tv moeten kopen, die werkte nammelijk mee aan de ontwikkeling van de xbox 360

    ja, de DVD drive is van toshiba/samsung bij bepaalde types

  7. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    het is nog een wonder dat hij maar 2~3 uurtjes speelt XD

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dat heb ik later ook hoor. 😀 Als ik een fulltime baan heb zou ik ook wel een coole (retro) collectie willen opbouwen, maar dan wel alles van Sony uiteraard. 😀

  9. 356 XP
    Godfather's avatar

    Nou zo erg is dit niet.Wel als ze allemaal gekocht zijn.Maar het is toch normaal..Ik ben ook een echte gamer.Ik zal mijn gamers leven nooit opgeven.Vrouwen moeten gewoon aan wennen.

  10. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Sorry dat ik dit topic ‘bump’, maar ik heb hier een soortgelijk geval. *klik*. En volgens mij heeft hij ook een Sony TV :p

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Wel mooie kamer hoor:p Alleen de PS3 blijft beter maar ziet er wel heel nice uit!

  12. 303 XP
    l3on2's avatar

    ’t lijkt wel dat er een ps3 onder zijn tv staat

  13. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    dat is niet. Dat is gewoon een grijze bak.

  14. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ’t lijkt wel dat er een ps3 onder zijn tv staat

    Je moet niet overal iets van PS3 in zoeken het is gewoon een mooie kamer klaar Xbox is ook geen verkeerd ding alleen vindt ik persoonlijk de PS3 beter

  15. 1386 XP
    Redd's avatar

    ’t lijkt wel dat er een ps3 onder zijn tv staat

    Lol, dat lijkt -echt- niet op een PS3 in my opinion. :p Ik ben onder de indruk van die kamer, maar jezus die gast klinkt als een crack-junk die al een week zonder zit.

  16. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Lol, dat lijkt -echt- niet op een PS3 in my opinion. :p Ik ben onder de indruk van die kamer, maar jezus die gast klinkt als een crack-junk die al een week zonder zit.

    Het is wel een beetje levenloos idd als je een goeie Tv neerzet oke en lekkere stoelen maar je hoeft niet heel je kamer om te bouwen zodat ie helemaal xbox style is(A)

  17. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ik zag laatst nog op een veiling:

    300 xbox 360 spellen voor €1500

  18. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    wat voor spellen? XBLA?

  19. 1268 XP
    luctheman's avatar

    wat voor spellen? XBLA?

    eeehhh…?:shifty:

  20. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    😛 Sorry. Xbox Live Arcade. Vergelijkbaar met PSN Games.

  21. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Hoeveel moet dat wel niet gekost hebben:O check al die spellen, 3 xboxen 2 sturen etc. moet echt wel een paar duizend euro bij elkaar zijn hor:|

  22. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Wat droog. Je kan het ook overdrijven.

  23. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    jezus hoe verslaaft kan je zijn
    but ps3 stil rulezz!!:fan:

  24. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik vind die foto’s wel cool ook al is het xbox, zit er wreed uit en die 2de is overdreven, strax komt er een nieuwe xbox uit in een andere kleur en dan zit je met die kamer 😛

  25. 3876 XP
    vinnie1234's avatar

    Dat heb ik later ook hoor. 😀 Als ik een fulltime baan heb zou ik ook wel een coole (retro) collectie willen opbouwen, maar dan wel alles van Sony uiteraard. 😀

    heb je dat nog niet dan :O

  26. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Lol vraag me af of er ook zulke ps3 fanboys zijn..

  27. 65 XP
    VanHeesch's avatar

    K blijf ok altijd gamen hur:D

  28. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Hoeveel moet dat wel niet gekost hebben:O check al die spellen, 3 xboxen 2 sturen etc. moet echt wel een paar duizend euro bij elkaar zijn hor:|

    18.226 dollar dollar :P.

  29. 3876 XP
    vinnie1234's avatar

    18.226 dollar dollar :P.

    hoe weet je dat 😐

  30. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Gaat ‘ie naar de volgende kamer:”This is my PlayStation 3 room, totaly dimmeble LED’s, HD-Beamer….etc.” Dat zou pas ziek zijn xD

    Leipe shit, maar je kan het overdrijven.

  31. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Gaat ‘ie naar de volgende kamer:”This is my PlayStation 3 room, totaly dimmeble LED’s, HD-Beamer….etc.” Dat zou pas ziek zijn xD

    Leipe shit, maar je kan het overdrijven.

    ik zou wel een ps room willen hebben

  32. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    het is ook dollar dollar. Dus het zal wel Monopoly geld zijn :p