Forum

Topic: Game-Moment

Anoniem's avatar

Wanneer was je laatste Game-Moment dat je verdrietig boos teleurgesteld was of iets anders.

Mijn laatste Game-Momenten:

Dat ik weer dood ging met Uncharted Drake’s Fortune en dat Fallout 3 raar slap en kort verhaal was wel goed verhaal.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 3876 XP
    vinnie1234's avatar

    dat ik GTA IV op autosafe had staan
    ik ging gamen
    ik in 1 keer tot 15% ff was
    maar ik 1 cheat had gebruikt
    en ik dus niet al me trophies meer kon halen 😐
    dus maar weer opnieuw xD

  2. 954 XP
    Callme's avatar

    dat ikmet far cry 2 helemaal anar het noorden moest reizen en toen ik dood ging helemaal weer opnieuw

  3. 266 XP
    Yorz's avatar

    Dat ik met PES 2009 werd gevraagt voor mn favoriete club :):):) (espanyol)

  4. 1748 XP
    Shmet's avatar

    dat ikmet far cry 2 helemaal anar het noorden moest reizen en toen ik dood ging helemaal weer opnieuw

    Idd met far cry 2 moet ben je altijd lang onderweg 🙂

  5. 298 XP
    Goodfella's avatar

    Dat m’n keeper met fifa 09 onder het gras dook en ik me ps3 opnieuw moest starten. 🙁

  6. 564 XP
    Rox92's avatar

    Dat ik alweer dood geen met uncharted bij in de val.:hypo:..kon wel janken :prop:
    Al vaak mijn kast geschopt etc die game haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan:ranting:
    Nu hoef ik nog alleen maar verpletterent te halen en dan heb ik platinum trophy 😀
    En dan breek ik de cd echt door midden XD :aggressive:

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dat ik alweer dood geen met uncharted bij in de val.:hypo:..kon wel janken :prop:
    Al vaak mijn kast geschopt etc die game haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan:ranting:
    Nu hoef ik nog alleen maar verpletterent te halen en dan heb ik platinum trophy 😀
    En dan breek ik de cd echt door midden XD :aggressive:

    Crushing (Verpletterend) is helemaal niet moeilijk. Het neemt veel tijd in maar het kan je in een weekend gelukt zijn. Makkelijk! En je trapt toch niet tegen je Playstation 3 aan hé? Of bedoel je dat wel?

  8. 564 XP
    Rox92's avatar

    Crushing (Verpletterend) is helemaal niet moeilijk. Het neemt veel tijd in maar het kan je in een weekend gelukt zijn. Makkelijk! En je trapt toch niet tegen je Playstation 3 aan hé? Of bedoel je dat wel?

    Haha tuurlijk niet daar is dat ding veels te duur voor 😛
    Had van het weekend had ik moeilijk ffe gedaan alleen sommige stukken doe je iets langer over omdat je steeds dood gaat maar de rest ren je wel doorheen

  9. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik niet al te lang geleden nog een mooi game moment gehad. 🙂

    Zoals jullie weten is mijn ps3 voor lange tijd kapot geweest en heb ik dus eigenlijk nooit de mogelijkheid gehad om lvl 25 te halen met Battlefield: Bad Company. 🙁

    Na er afgelopen week weer mee begonnen te zijn , ging ik vollop de goede kant op. 🙂

    20 , 21 ,22, 23 ,24 en uiteindelijk toch 25. 🙂

    Echter was dat niet het enige….
    Want in die ene match waar ik lvl 25 heb gehaald , heb ik maar liefst 4 throphy’s gehaald. :O

    Vraag me niet meer welke lawl, dat weet ik niet meer. xD

  10. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Idd met far cry 2 moet ben je altijd lang onderweg 🙂

    Dat is altijd een irritatie bij mij 😀 😛

  11. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Ik niet al te lang geleden nog een mooi game moment gehad. 🙂

    Zoals jullie weten is mijn ps3 voor lange tijd kapot geweest en heb ik dus eigenlijk nooit de mogelijkheid gehad om lvl 25 te halen. 🙁

    Na er afgelopen week weer mee begonnen te zijn , ging ik vollop de goede kant op. 🙂

    20 , 21 ,22, 23 ,24 en uiteindelijk toch 25. 🙂

    Echter was dat niet het enige….
    Want in die ene match waar ik lvl 25 heb gehaald , heb ik maar liefst 4 throphy’s gehaald. :O

    Vraag me niet meer welke lawl, dat weet ik niet meer. xD

    En met welk spel is dat dan???
    Ik heb lvl 25 met Battlefield: Bad Company gehaald en dat was voor mij een mooi momentje… Eindelijk met iets de hoogste rank gehaald: General of the Army

  12. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik niet al te lang geleden nog een mooi game moment gehad. 🙂

    Zoals jullie weten is mijn ps3 voor lange tijd kapot geweest en heb ik dus eigenlijk nooit de mogelijkheid gehad om lvl 25 te halen. 🙁

    Na er afgelopen week weer mee begonnen te zijn , ging ik vollop de goede kant op. 🙂

    20 , 21 ,22, 23 ,24 en uiteindelijk toch 25. 🙂

    Echter was dat niet het enige….
    Want in die ene match waar ik lvl 25 heb gehaald , heb ik maar liefst 4 throphy’s gehaald. :O

    Vraag me niet meer welke lawl, dat weet ik niet meer. xD

    Nou loop je heel veel te praten maar over welk spel gaat het nou?

  13. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik had zoals gezegd Fallout 3 uitgespeeld en als je Main-Quest heeft uitgespeeld kan je niet meer verder spelen. :annoyed_h4h:

  14. 277 XP
    RevXxx's avatar

    assasins creed. xD
    te prachtig en een mooie tijd gehad.

    en Gta4 online spelen. 1ste keer.

  15. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Nou een headshot geven met een sniper Rifle(eerste als het goed is) op CoD4 no scope en het was best wel een afstandje 🙂

  16. 52 XP
    tevash's avatar

    M’n laatste echt emotionele moment is wel wat verder weg:
    Het einde van Shadow of the Colossus greep me.
    Ook MGS4 was wel ingrijpend.

  17. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Nou loop je heel veel te praten maar over welk spel gaat het nou?

    Ow sorry lawl , helemaal vergeten te posten. ^^

    Battlefield: Bad Company. 🙂