Forum

Topic: Eerste gamereview

Anoniem's avatar

Ha die mensen van ps3-sense.nl,
Zoals jullie misschien wel weten dat ik een paar weken terug heb verteld dat ik reviews wilden gaan maken. Nou hier is er één maar dan wel over de demo van Mirror’s Edge. Ja de demo. Het is nou geen hoge kwaliteit maar ik dacht ik probeer het gewoon.

EDIT: Hij is offline. Ik ga het opnieuw proberen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 200 XP
    bokito007's avatar

    lol je kan hem nog niet bekijken: ”publiceren is in voortgang”

    zometeen chek ik wel even opnieuw

  2. 1748 XP
    Shmet's avatar

    je kan hem wel bekijken hoor

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik vind de review eigenlijk helemaal niks.

    De kwaliteit van de ingame footage erg slecht. Jij bent haast niet te zien en je bent heel onduidelijk over de game terwijl je er wel een professioneel over doet.

    Ik vind het des al niet te min toch leuk dat je het geprobeerd hebt.

    Tip: schrijf je tekst uit voordat je gaat opnemen en ga in het licht zitten. De ingame footage hoef je niet persee zelf op te nemen.

  4. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Dit zou mij moeten overtuigen de game te kopen, maar je verteld alleen je eigen mening die je later weer ontkracht, drie keer niks dus, voortaan niet meer doen, scheelt jou en ons een hoop tijd.

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ook ben je zenuwachtig je beweegt veel, met je handen ook. Gebruik de tip van Ratz

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ok bedankt over de tips. Ik ga waarschijnlijk binnenkort een nieuwe camera kopen tenzij ik erachter ben gekomen hoe ik opneem van mijn tv af. Ik had inderdaad ook het gevoel dat ik te donker was. Ik zal nog één keer kijken maar dan met een game die nog al is uitgekomen en niet een demo.

  7. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    oke ff een paar kleine tips:
    die game beelden in HD opnemen ik zie geen ene flikker(A)
    Overdag opnemen voor beter beeld
    en een iets scherpere camera
    Veder moet je meer over de game vertellen
    wat voor game is het nou..?
    Wanneer komt die uit..?
    Je text vast schrijven en voor je neus zetten is handig:)

    @ Dexter145
    ff hard:O
    waarom …?
    miss handig als je ook argumenten geeft en wat tips;)

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    oke ff een paar kleine tips:
    die game beelden in HD opnemen ik zie geen ene flikker(A)
    Overdag opnemen voor beter beeld
    en een iets scherpere camera
    Veder moet je meer over de game vertellen
    wat voor game is het nou..?
    Wanneer komt die uit..?
    Je text vast schrijven en voor je neus zetten is handig:)

    @ Dexter145
    ff hard:O
    waarom …?
    miss handig als je ook argumenten geeft en wat tips;)

    Thanks Vincent!

  9. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    oke ff een paar kleine tips:
    die game beelden in HD opnemen ik zie geen ene flikker(A)
    Overdag opnemen voor beter beeld
    en een iets scherpere camera
    Veder moet je meer over de game vertellen
    wat voor game is het nou..?
    Wanneer komt die uit..?
    Je text vast schrijven en voor je neus zetten is handig:)

    @ Dexter145
    ff hard:O
    waarom …?
    miss handig als je ook argumenten geeft en wat tips;)

    Mijn tip is wel duidelijk neem ik aan, en waarom ik dit vind, kijk het filmpje nog een keer, hij verteld eerst dat de game cool is, en daarna zegt ie weer dat ie misschien wel saai is, wat is het nou, dit maakt totaal geen indruk. Daarnaast gebruikt hij zonder toestemming de naam PS3-Sense in zijn review.

    Daarnaast vind hij de game dus cool, maar ja, wat ik er van moet vinden is niet belangrijk bij een review?

  10. 200 XP
    bokito007's avatar

    ik vind de review niet zo heel slecht hoor voor de eerste keer.
    camera: oke die is brak, maar waarom zou je een superdeluxe camera fiksen als het je eerste review is en je niet weet of je het wel leuk vind enz.
    Je komt met argumenten maar ook met tegenargumenten, en die tegenargumenten zijn ook wel goed anders zou het alleen maar reclame lijken (als je niks slecht zegt.) je zegt de controls zijn goed, en de gameplay ook MAAR het kan wél weer snel vervelen. dat vind ik oke.

  11. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Mijn tip is wel duidelijk neem ik aan, en waarom ik dit vind, kijk het filmpje nog een keer, hij verteld eerst dat de game cool is, en daarna zegt ie weer dat ie misschien wel saai is, wat is het nou, dit maakt totaal geen indruk. Daarnaast gebruikt hij zonder toestemming de naam PS3-Sense in zijn review.

    Daarnaast vind hij de game dus cool, maar ja, wat ik er van moet vinden is niet belangrijk bij een review?

    PS3-sense naam ben ik met je eens 🙂
    Jha dat word wel s;echt uitgelecht
    daarintegen zegt hij wel wat hij er zelf van vind
    wat soms tegenstrijdig met elkaar liep.

    gaat er om dta hij zijn best doet

  12. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Dit is zijn eerste keer dat ie het doet neem ik aan, is het dan niet de bedoeling dat je het perfect doet, zeker omdat het de eerste keer is en je wil dat iedereen het goed vind?

  13. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Dit is zijn eerste keer dat ie het doet neem ik aan, is het dan niet de bedoeling dat je het perfect doet, zeker omdat het de eerste keer is en je wil dat iedereen het goed vind?

    dit komt btw al stuk aardiger over:)
    ik zou juist andersom zeggen
    de eerste keer is NOOIT goed
    vb.
    je eerste keer fietsen weet ik zeker dat je op je bek ging..?
    hoe vaker je deed hoe beter het ging
    zelfde hier denk ik 🙂

    nog tip:
    miss kan je Joost of m4gn3t om tips over reviews maken vragen
    hun hebben al veel gemaakt
    kan jij dan weer omzetten in een video 🙂

  14. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Aardige tips thanx bokito, Vincent en Dexter ookal dacht ik eerst dat Dexter boos op me was maar inderdaad eerste review. Ik weet dat het klote beeld is maar ik kon ook niets anders regelen. Hoe nemen jullie dingen op van ps3 dan? Ik weet niet hoe.

  15. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Aardige tips thanx bokito, Vincent en Dexter ookal dacht ik eerst dat Dexter boos op me was maar inderdaad eerste review. Ik weet dat het klote beeld is maar ik kon ook niets anders regelen. Hoe nemen jullie dingen op van ps3 dan? Ik weet niet hoe.

    Waarom zou ik boos op jou zijn, ik geef alleen maar me mening op de review, niet op jou als persoon.

  16. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Aardige tips thanx bokito, Vincent en Dexter ookal dacht ik eerst dat Dexter boos op me was maar inderdaad eerste review. Ik weet dat het klote beeld is maar ik kon ook niets anders regelen. Hoe nemen jullie dingen op van ps3 dan? Ik weet niet hoe.

    voeg me ff toe op msn 😉
    Help ik je er ff mee 😀

  17. 1386 XP
    Redd's avatar

    Daarnaast gebruikt hij zonder toestemming de naam PS3-Sense in zijn review.

    Dat wilde ik ook even zeggen. Uiteraard niet aanvallend bedoeld, we zijn blij dat je de moeite neemt het te proberen.

  18. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Hmmm…. eerlijk gezegt vondt ik het eigenlijk niet echt daverend. =/

    Toch leuk geprobeerd en goed je best gedaan. 😀

    Maar wat mij vooral opviel was jouw commentaar die zo goed als nergens op sloeg. o.O

    ”De demo is natuurlijk klein , maar ik heb mn tweifels of de echte game groter wordt” ????

    Eerr…. hallo? het is een demo. 😉
    Van de demo krijg je echt niets te weten van hoe groot het spel zal zijn.
    Maar goed.. dat is een minpuntje waar je aan zal moeten gaan werken. 🙂

    Je commentaar, want dat is natuurlijk een heel belangrijk iets, daarvoor kijken wij natuurlijk ook de reviews. We willen weten wat de reviewer over de game te zeggen heeft, De pluspunten over de game, de minpunten etc..

    Waarom we de game zouden moeten kopen, of juist net niet.
    Hoe staan de graphix ervoor, De gameplay, de vijandelijke AI. Noem het maar op.

  19. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Hmmm…. eerlijk gezegt vondt ik het eigenlijk niet echt daverend. =/

    Toch leuk geprobeerd en goed je best gedaan. 😀

    Maar wat mij vooral opviel was jouw commentaar die zo goed als nergens op sloeg. o.O

    ”De demo is natuurlijk klein , maar ik heb mn tweifels of de echte game groter wordt” ????

    Eerr…. hallo? het is een demo. 😉
    Van de demo krijg je echt niets te weten van hoe groot het spel zal zijn.
    Maar goed.. dat is een minpuntje waar je aan zal moeten gaan werken. 🙂

    Je commentaar, want dat is natuurlijk een heel belangrijk iets, daarvoor kijken wij natuurlijk ook de reviews. We willen weten wat de reviewer over de game te zeggen heeft, De pluspunten over de game, de minpunten etc..

    Waarom we de game zouden moeten kopen, of juist net niet.
    Hoe staan de graphix ervoor, De gameplay, de vijandelijke AI. Noem het maar op.

    Thanks hier kan ik ook veel mee ik zal ook proberen een betere te maken vandaar het topic met mijn vraag of mijn camera een camcorder is. Dan kan ik alleen al mooier opnemen en mijn commentaar was gewoon vreselijk. Een demo reviewen is eigenlijk al dom ik had Far Cry 2 moeten reviewen. Ik kijk wel even. En ik zeg trouwens niet dit: Ik heb mijn twijfels of de game groter wordt. Ik zeg: Of het anders wordt.