Forum

Topic: Buzz Quiz TV downloads

Anoniem's avatar

Ik heb van PSN de volgende downloadbare content:
-Sci-Fi Quiz
-Games Quiz

Echt, steeds na het installeren en dan Quiz TV opstarten kan ik geen apart “Games” kanaal ofzo vinden, en bij Downloadbare Content Beheren zie ik geen afbeeldingen, maar kan ik het wel “aan” en ‘uit”zetten.

Weet iemand hoe dit werkt? Krijg je geen apart kanaal, maar gewoon Games vragen door je gewone Quiz heen? Of is er iets fout gegaan?

Ben ook erg benieuwd naar verdere DLC voor Quiz TV en hoe deze is bevallen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb van PSN de volgende downloadbare content:
    -Sci-Fi Quiz
    -Games Quiz

    Echt, steeds na het installeren en dan Quiz TV opstarten kan ik geen apart “Games” kanaal ofzo vinden, en bij Downloadbare Content Beheren zie ik geen afbeeldingen, maar kan ik het wel “aan” en ‘uit”zetten.

    Weet iemand hoe dit werkt? Krijg je geen apart kanaal, maar gewoon Games vragen door je gewone Quiz heen? Of is er iets fout gegaan?

    Ben ook erg benieuwd naar verdere DLC voor Quiz TV en hoe deze is bevallen.

    Zet ze aan en waarschijnlijk werken ze dan.

  2. 52 XP
    tevash's avatar

    Zet ze aan en waarschijnlijk werken ze dan.

    Ze staat default aan. Heb ze al aan en uit en weer aan gezet.

    Klopt het dat je geen afbeeldingen ziet bij Downloadbare Content en dat je de vragen lukraak erdoor heen krijgt (maw, je kan geen apart “Games” kanaal starten)?

  3. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik heb geen idee, maar het lijkt me dus dat je dat wel appart kan spelen.
    Denk dat je dit even door moet mailen naar Sony zelf, kijken wat hun zeggen.

  4. 52 XP
    tevash's avatar

    De oplossing is heel simpel:

    Ik heb van PSN de downloads geïnstalleerd.
    PSN staat standaard in het Nederlands. Ik heb mijn PS3 echter in het Engels staan (vind ik prettiger.

    Echter, als je PS3 engelstalig is ingesteld, starten games (zoals Buzz, LBP, etc) automatisch Engelstalig op (vind ik ook fijn, NL stemmen zijn vaak reden tot ergenis).

    Buzz is ingesteld dat packetten die gedownload zijn, alleen werken indien ze in dezelfde taal zijn.

    Dus: Als je Buzz download van NL PSN moet je de taal van de PS3 ook wijzigen om zo Nederlandstalige Buzz te starten. Als je Buzz bijvoorbeeld van US PSN download werkt het niet als je als taal NL hebt staan, maar wel als je Engels als standaard taal hebt staan.

    Dus: de downloads werken.