Forum

Topic: Platinum Trophies

Anoniem's avatar

Wie heeft er een spel wat geen 10.000 uur duurt om een platina trophie te bamachtigen? Ik heb die van Uncharted bijna, maar een maat van mij en ik hebben een wedstrijd wie er het eerst 3 heeft… Die persoon mag een spel uitzoeken en de ander koopt hem dan voor de winnaar… I WANT, dus, some help please. 😀

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

44 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    Burnout is by far de makkelijkste om te behalen. :p In een weekje ben je klaar, zonder 8 uur per dag te spelen.

    Veel mensen vinden Uncharted ook erg goed te doen, heb er zelf best moeite mee maar goed.. :p
    Oh, en BUZZ eventueel. :p

  2. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Buzz, LOL, dan moet ik eerst een slecht spel kopen om later een goed spel te winnen… Kind of defeats the purpose, vind je niet? haha. Burnout zit ik nu bijna op 50%. Mijn internetverbinding is het alleen niet zo eens met 8 players in de wildcats arena. Ik wordt er steeds uitgedonderd om de een of andere reden… (Bij alle andere spellen online heb ik nooit problemen..) Maargoed, misschien kan ik daar nog wel wat op verzinnen… Die 10 mile bike ride in een 8 player lobby wordt dan ook lastig. haha, maar ik ga het proberen… Thanks voor de tips.

  3. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Buzz is niet moeilijk maar je moet er gewoon te veel voor doen.
    LBP is eerder te halen denk ik

  4. 1402 XP
    Selec1's avatar

    LBP is ook te halen mits je een beetje creatief bent en een mooi level kan maken (voor de gouden ‘Maak’ trophy)

  5. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Ik heb Far Cry 2 ook besteld. Hoop dat ik daar ook een sprintje mee kan maken. 😀 Als het goed is ligt hij straks als ik thuis kom op de deurmat…

  6. 896 XP
    WoofeR's avatar

    daar ken je wel snel trophies mee halen denk ik zo 😉 zo heb ik er namelijk ook al wat gehaald met Far Cry 2 😉

  7. 1402 XP
    Selec1's avatar

    daar ken je wel snel trophies mee halen denk ik zo 😉 zo heb ik er namelijk ook al wat gehaald met Far Cry 2 😉

    Je sig zegt van niet xD.
    http://www.ps3trophies.co.uk/slimcard/9475.png

  8. 896 XP
    WoofeR's avatar

    moet em nog bijwerken, gebeurt morgen wel 😉

  9. 656 XP
    Killermen's avatar

    ik ben nu bezig om de GTA trophies binnen te halen, wat me goed lukt!

  10. 1748 XP
    Shmet's avatar

    ik ben nu bezig om de GTA trophies binnen te halen, wat me goed lukt!

    Ja, moet ook is beginnen.

  11. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Zitten wel een aantal lastige bij hoor… Kill a Rockstar in Multiplayer… Nou hoorde ik geruchten dat het ook goed is als je iemand die die trophy heeft afschiet. (dus de rockstar-killer killen zou ook goed moeten zijn voor die bronzen plak!) Weet iemand hier iets meer over?

  12. 1268 XP
    luctheman's avatar

    als je tot 28 november wacht, kan je de trophies van Resistance 2 halen

  13. 656 XP
    Killermen's avatar

    Zitten wel een aantal lastige bij hoor… Kill a Rockstar in Multiplayer… Nou hoorde ik geruchten dat het ook goed is als je iemand die die trophy heeft afschiet. (dus de rockstar-killer killen zou ook goed moeten zijn voor die bronzen plak!) Weet iemand hier iets meer over?

    Inderdaad, ik heb de Trophy gehaald in m’n eerste online match, en als iemand me wil afknallen om de trophy te halen, moet hij maar roepen

  14. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    suc6 met je wedstrijd, hoever ben je nu??

  15. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Heb ongeveer de helft in Burnout, denk dat die wel haalbaar is om misschien dit weekend af te maken. Van Uncharted moet ik nog 3 trophies en dan krijg ik de platina. (Crushing uitspelen, 5 schatten en 5 melee kills na eerst op die mannen te schieten….) Dat zullen ongetwijfeld de eerste 2 worden. Voor de derde twijfel ik nog. Ik ben een heel eind met die van Battlefield, maar om alle awards te halen voor een trophie vind ik wel heel veel moeite… Misschien dat ik Far Cry 2 wel ga proberen… GTA zou ook nog kunnen, die ben ik ook nog niet beu.

  16. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    De Trophies van LittleBigPlanet kan je ook halen ook niet te moeilijk.

  17. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Little Big Planet staat eigenlijk (niet slaan allemaal) niet op mijn verlanglijstje. Maar ik ga hem vanavond misschien even proberen bij een vriend van me, dus wie weet…

  18. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Little Big Planet staat eigenlijk (niet slaan allemaal) niet op mijn verlanglijstje. Maar ik ga hem vanavond misschien even proberen bij een vriend van me, dus wie weet…

    Allemaal Milkyray slaan!!!!:D

  19. 39 XP
    HC-Terrror79's avatar

    :whip:battlefield is ook wel te doen alleen een paar pittige online burn out was het makelijks ben nu bezig met far cry gaat best lekker.:whip:

  20. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Heb ongeveer de helft in Burnout, denk dat die wel haalbaar is om misschien dit weekend af te maken. Van Uncharted moet ik nog 3 trophies en dan krijg ik de platina. (Crushing uitspelen, 5 schatten en 5 melee kills na eerst op die mannen te schieten….) Dat zullen ongetwijfeld de eerste 2 worden. Voor de derde twijfel ik nog. Ik ben een heel eind met die van Battlefield, maar om alle awards te halen voor een trophie vind ik wel heel veel moeite… Misschien dat ik Far Cry 2 wel ga proberen… GTA zou ook nog kunnen, die ben ik ook nog niet beu.

    Ik heb een guide gedownloads wqaarop alle plekken van de schatten in Uncharted staat! Als je wilt hebben PM me dan!

  21. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Ben gisteren bij Burnout (62% van de trophies heb ik nu) bijna een uur bezig geweest om dat stink vliegveld te vinden. Waardeloos… Ik wist zeker dat ik er met mijn oude savegame al een aantal keer geweest was… Enniewee, ik zoek mensen die samen met mij wat timed challenges willen doen in Burnout voor de trophies… Iemand zin in?

  22. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ik wel voeg me toe PotAFluX 🙂

  23. 265 XP
    AT!SS69's avatar

    MOMENTEEL BEN IK BEZIG MET UNCHARTED EN BURN OUT PARADISE :))
    nog even heb ik platinum :))

  24. 656 XP
    Killermen's avatar

    Nu ben ik bezig aan COD5, ik zal er nog eens tijdje zoet mee zijn

  25. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Nu ben ik bezig aan COD5, ik zal er nog eens tijdje zoet mee zijn

    Daar ben ik ook nog mee bezig, zit nu op 41% ofzo. Maar die veteran is echt lastig!

  26. 188 XP
    Cassh's avatar

    Ik denk dat COD 5 en Prince of Persia wel de makkelijkste zijn.

    Far Cry 2 is echt K*T.
    Soldier of Misfortune en het behalen van Level 20 EN Level 30.
    3 Trophies waar je jaren mee bezig bent……

  27. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik denk dat COD 5 en Prince of Persia wel de makkelijkste zijn.

    Far Cry 2 is echt K*T.
    Soldier of Misfortune en het behalen van Level 20 EN Level 30.
    3 Trophies waar je jaren mee bezig bent……

    Zeker met die slechte hosts. Ik heb Far Cry 2 verkocht.

  28. 88 XP
    Downtrust's avatar

    heb littlebigplanet platinum. ik was bezig met lord of the rings en had bijna platinum maar de online is zo geweldig frustrerend dat ik heb opgegeven. nu ben ik shaun white snowboarding aan het halen en die platinum heb ik volgende week ofzo. en daarna ga ik voor prince of persia (y)

  29. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Bij burnout hoef je die timed challanges niet te doen heb ik ook nog niet:P Ik zou anders zeggen Resident Evil 5……

  30. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    ik denk zelf dat burnout, Uncharted: drake’s fortune en prince of persia de makkelijkste zijn

  31. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    Ok, dan moet ik dus even burnout een keertje halen of lenen.

  32. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Heb je inmiddels al gewonnen of verloren?

  33. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    Gewonnen of verloren? Ik snap het even niet meer.

  34. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Gewonnen of verloren? Ik snap het even niet meer.

    Hij doet een wedstrijd en ik vraag of hij gewonnen of verloren heeft.

  35. 39 XP
    HC-Terrror79's avatar

    sega games vond ik het makelijks kost nie veel tijd alleen effe lezen wat je bij elke trofiemoet doen heb een gast in m’n lijst die heeft dat spel selfs in 2 dagen platina gehaald.

  36. 1268 XP
    luctheman's avatar

    sega games vond ik het makelijks kost nie veel tijd alleen effe lezen wat je bij elke trofiemoet doen heb een gast in m’n lijst die heeft dat spel selfs in 2 dagen platina gehaald.

    eh…? Interpunctie?

    Ik vond die van de Godfather 2 heel makkelijk, binnen 4 dagen had ik Platinum zonder al te veel te spelen.:)

  37. 919 XP
    Floepert's avatar

    Ik heb op het moment platinum op Assassin’s creed 2, saints row the third en sleeping dogs.

  38. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Sly raccoon trilogie ( 3 games )

  39. 846 XP
    Thijs's avatar

    AC2 is echt makkelijk

  40. 3812 XP
    PBJ85's avatar

    AC2 is echt makkelijk

    correctie! het is DE makkelijkste Plat ever!
    en vergeet de Lego games niet!

  41. 2457 XP
    peyj's avatar

    correctie! het is DE makkelijkste Plat ever!
    en vergeet de Lego games niet!

    Correctie dat is toch echt The Godfather 2 ;). Daar hoef je tenminste niet veel tijd te vergooien door veertjes te zoeken.

  42. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Sorry orr maar Terminator is de makkelijkste haha.
    Speel gewoon de campaign en als je hem haalt heb je platinum!

  43. 11 XP
    Trazer's avatar

    NCIS is de makkelijkste platinum die bestaat. Spel is in een uurtje of 6 a 7 uitgespeeld en gewoon uitspelen levert een platinum op.

  44. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Zo, zal na ruim drie jaar eens posten dat ik uiteindelijk de wedstrijd gewonnen had hoor. Heb inmiddels al wat meer platina’s. De makkelijkste vond ik zelf Cloudy with a chance of Meatballs… Drie uurtjes doorbijten en dan heb je:

    1.) Een platina trophy
    2.) Een nieuwe onderzetter voor je cola. 😛