Forum

Topic: Kostuum

Anoniem's avatar

Overzicht van alle kostuums in Little Big Planet

http://www.gametrailers.com/remote_wrap.php?umid=287092

Deze zijn de reeds verschenen extra kostuums voor Little Big Planet:

Pre-orders Gratis bij pre-orderen
○ Kratos Kostuum (Gratis – tijdens pre-orders Amerika)

○ Nariko Kostuum (Gratis – tijdens pre-orders)

○ Medusa Kostuum (Gratis – tijdens pre-orders Amerika)

○ Minotaur Kostuum (Gratis – tijdens pre-orders Amerika)

Seizoensgebonden & beperkte periode kostuums
○ Halloween Kostuum (Gratis – van 6 november tot en met 19 november)

○ Spaceman Kostuum (Gratis – van 6 november tot en met 19 november)

SackBoy Kostuums
xxx

Premium SackBoy Kostuums
○ Motorstorm Kostuum (€1,99)

Special SackBoy Kostuums Speciale of zeldzame kostuums voor sackboy.
○ Zeldzaam Week 1 Kostuum (€4,99 – van 6 november tot en met 19 november)

Basic SackBoy Kostuum Bundel 4 kostuums
xxx

Premium SackBoy Kostuum Bundel 4 Premium kostuums
xxx

Deze kostuums zijn komende voor Little Big Planet:

Seizoensgebonden & beperkte periode kostuums
xxx

Community Kostuums
xxx

SackBoy Kostuums
○ Ape Kostuum (-)

Premium SackBoy Kostuums
○ Sephiroth Kostuum (-)

○ Snake Kostuum (-)

Special SackBoy Kostuums Speciale of zeldzame kostuums
xxx

Basic SackBoy Kostuum Bundel 4 kostuums
xxx

Premium SackBoy Kostuum Bundel 4 Premium kostuums
xxx

Extra:
– MGS4 en Killzone2 zou bevestigd zijn door MM (thx Flow)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

31 reacties

  1. 421 XP
    Rhox's avatar

    Ik probeer hier alles up-to-date te houden (ben er nog mee bezig – tijdens m’n werk ;))!

    Als er info rond verschijnt mag je dat hier altijd even posten 🙂

    Ik heb de 1e week Tshirt toch maar al gekocht (je weet nooit ;))
    Welke hebben jullie al?

  2. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Mooi dat zo’n topic maakt! Als je hem goed bijhoud word hij misschien wel een sticky.

    Ik heb nu alleen nog de gratis kostuums. Ik weet niet of ik wel €5,- wil betalen voor dat t-shirtje…

  3. 421 XP
    Rhox's avatar

    T’is de bedoeling om hier een mooi overzicht te blijven houden.
    Ik moet nog wel wat plaatsjes zoeken, want er zijn al meerdere ‘kostuums’ in het verschiet 😀

  4. 480 XP
    Flow's avatar

    Als je op play.com de game had gepre-ordert kreeg je er nog twee kostuums bij (naast de kratos en nariko outfits) namelijk een medusa en minotaur outfit.

    Dit heette het god of war pre order pakket ofzoiets.

    Voor de rest is de lijst, zo ver ik weet, compleet 🙂

    Edit:
    Er is ook al bevestigd door media molecule zelf dat er MGS 4 en killzone 2 outfitjes komen 😛

    Edit edit:

    Er komen ook Final fantasy 13 kostuumpjes.
    Hier is er één van bekend, namelijk van dat meisje die je ziet in de filmpjes (naam onbekend 😛 )

  5. 421 XP
    Rhox's avatar

    Als je op play.com de game had gepre-ordert kreeg je er nog twee kostuums bij (naast de kratos en nariko outfits) namelijk een medusa en minotaur outfit.

    Dit heette het god of war pre order pakket ofzoiets.

    Voor de rest is de lijst, zo ver ik weet, compleet 🙂

    Edit:
    Er is ook al bevestigd door media molecule zelf dat er MGS 4 en killzone 2 outfitjes komen 😛

    Edit edit:

    Er komen ook Final fantasy 13 kostuumpjes.
    Hier is er één van bekend, namelijk van dat meisje die je ziet in de filmpjes (naam onbekend 😛 )

    Ik heb bij Play.com ge pre-ordered, maar ik heb enkel maar een Nariko-code gekregen (die ik nu dus dubbel heb).
    Ben je zeker dat je van play.com ineens een pakket kostuums kreeg?

  6. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Mooi Rhox doe zo voort ! 😉

  7. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Zijn die gratis in de shop te downloaden?

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Zijn die gratis in de shop te downloaden?

    Nee, de pre-orders had je de game moeten bestellen voordat hij uitkwam! Daarentegen zijn wel het ruimtevaart en halloween kostuum gratis maar €4,99 voor dat t-shirtje vind ik wel erg veel geld!

  9. 1402 XP
    Selec1's avatar

    die pre-order kostuums zijn alleen in Amerika volgens mij. Moet je er even bij zetten ;).

    Wie heeft het 1 week t-shirt gekocht? Ik zit wel heel erg te twijfelen: €5,- is wel veel…

  10. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    die pre-order kostuums zijn alleen in Amerika volgens mij. Moet je er even bij zetten ;).

    Wie heeft het 1 week t-shirt gekocht? Ik zit wel heel erg te twijfelen: €5,- is wel veel…

    Het is maar een t-shirt ik vind het nutteloos! Die kleding voor je Sackboy is vet! Ik vind het MotorStorm pakje nog vetter! Maar dat t-shirtje is te duur!

  11. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Het is maar een t-shirt ik vind het nutteloos! Die kleding voor je Sackboy is niet iets waar je iets mee kan is een beetje nutteloos niet? Ik vind het MotorStorm pakje nog vetter!

    Maar het T-shirt zegt wel: “Ik ben een echte LBP die-hard fan!”

  12. 421 XP
    Rhox's avatar

    die pre-order kostuums zijn alleen in Amerika volgens mij. Moet je er even bij zetten ;).

    Wie heeft het 1 week t-shirt gekocht? Ik zit wel heel erg te twijfelen: €5,- is wel veel…

    Nariko, had je ook in Europa (Play.com en GameMania)

  13. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Nariko, had je ook in Europa (Play.com en GameMania)

    En dat waren geen imports? Dat dacht ik namelijk…

  14. 421 XP
    Rhox's avatar

    Die van play.com niet denk ik (dat staat er toch op hun website, ik heb m’n pre-order nog niet ontvangen).
    Maar bij GameMania is het gewoon de Nederlandstalige versie (ook Nederlandse handleiding en gameinfo op de kaft), dus dat was zeker in orde 🙂

  15. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Die van play.com niet denk ik (dat staat er toch op hun website, ik heb m’n pre-order nog niet ontvangen).
    Maar bij GameMania is het gewoon de Nederlandstalige versie (ook Nederlandse handleiding en gameinfo op de kaft), dus dat was zeker in orde 🙂

    Ah oké! Dat had ik eerder moeten weten dan had ik hem daar ook gekocht. Ach, LittleBigPlanet is ook leuk zonder dat pakje:prankster:.

  16. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Nee, de pre-orders had je de game moeten bestellen voordat hij uitkwam! Daarentegen zijn wel het ruimtevaart en halloween kostuum gratis maar €4,99 voor dat t-shirtje vind ik wel erg veel geld!

    Tof! ik zal zo in de store kijken:D

  17. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Het was wel een beetje vreemd: ik had die kostuums gedownload, kon mijn broertje hem niet kiezen toen we samen aan het spelen waren (op mijn account). Mijn andere broertje had hetzelfde. Ik had ze daarna ook op hun accounts gedownload maar dat werkte ook niet. Pas toen hij op zijn eigen account een outfit had opgeslagen, kon hij ze selecteren. Ik kon het gewoon wel…

    En wat nog vreemder was: toen ik het spel bij mijn broertje voor het eerst opstartte, had hij al wat levels uitgespeeld. Dat bleek dus van de beta te zijn… Ik had dat niet.

  18. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik heb kartos ik heb bij freerecordshop gekocht\

  19. 421 XP
    Rhox's avatar

    ik heb kartos ik heb bij freerecordshop gekocht\

    Als je 2 Kratos-codes hebt, wil ik er wel eentje ruilen (ik heb 2 Nariko codes hier liggen, waarvan ik er al 1 gebruikt heb!)

    EDIT: heb de code reeds gewisseld met Patrick hier 🙂
    Thx!

  20. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    hoe kom je er aan 2
    ik heb ook 1 kratos

  21. 421 XP
    Rhox's avatar

    Ik heb het spel (per ongeluk) 2 x ge pre-ordered 😀

  22. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Whoosj, ben ff blij met me import LBP :’). Die 3e (of 4e :P) is cool.

  23. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Het was wel een beetje vreemd: ik had die kostuums gedownload, kon mijn broertje hem niet kiezen toen we samen aan het spelen waren (op mijn account). Mijn andere broertje had hetzelfde. Ik had ze daarna ook op hun accounts gedownload maar dat werkte ook niet. Pas toen hij op zijn eigen account een outfit had opgeslagen, kon hij ze selecteren. Ik kon het gewoon wel…

    En wat nog vreemder was: toen ik het spel bij mijn broertje voor het eerst opstartte, had hij al wat levels uitgespeeld. Dat bleek dus van de beta te zijn… Ik had dat niet.

    Als je met zijn 2en speelt dan unlocked de 2e persoon alle maps die hij speelt (ookal is het op je eigen account)

  24. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Als je met zijn 2en speelt dan unlocked de 2e persoon alle maps die hij speelt (ookal is het op je eigen account)

    En hoe zit het dan met die stickers in mp..? als je ‘vriendje’ die stickers pakt krijg je die stickers dan zelf ook omdat je samen speelt zegmaar?

  25. 1402 XP
    Selec1's avatar

    En hoe zit het dan met die stickers in mp..? als je ‘vriendje’ die stickers pakt krijg je die stickers dan zelf ook omdat je samen speelt zegmaar?

    Klopt!

    10tekenftw

  26. 861 XP
    Morticuz's avatar

    http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2008/11/more_lbp_dlc.jpg
    Krijgt Japan en Amerika allemaal deze week :O
    Bron

  27. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Er zijn er nog een heleboel. :O
    Als je alle levels Aced. Krijg je per onderdeel (tuinen / savanna’s / etc..) een nieuw kostuum.

    Ik heb nu deze al uitgespeeld.:

    -Circus directeur
    -Cowboy
    -Romeinse soldaat
    -Dinosaurus
    -Yellowhead. (eindbaas)

    Yellowhead krijg je als je de eindbaas verslaat zonder dood te gaan.

    Ik moet nog een stuk of 4 gebieden acen, dus er komen er nog bij.

  28. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Jongens kunnen we een beetje ontopic blijven?

    Rhox, er zijn inmiddels nieuwe kostuums. Voeg je ze even toe?

  29. 421 XP
    Rhox's avatar

    Jongens kunnen we een beetje ontopic blijven?

    Rhox, er zijn inmiddels nieuwe kostuums. Voeg je ze even toe?

    Yep, zal ik zeker doen van zodra ik thuis ben vanavond (ben nog op’t werk momenteel) :tease:

  30. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik wil dat Mainichi Isho kostuum! :p

    Nette lijst Rhox, als je hem blijft updaten is dit topic wel de moeite waard! 😀

  31. 23 XP
    Chillhound's avatar

    Hallo,
    Ik zoek iemand die de kosten wil delen voor de LBP kostuums. Als je ze allemaal moet kopen dan komt het nogal duur uit en daarom zou ik het met max 5 willen delen. Als we met 5 zijn heeft iedereen elke week 5 kostuums voor 1 EUR of 4 EUR per maand voor 20 kostuums. Lijkt me een zeer mooie prijs. Indien iemand geinteresseerd is dan voeg je me maar toe op PSN en zeg erbij dat je voor LBP share komt.

    PSN: Chillhound