Forum

Topic: Far Cry 2 Online

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb pas vandaag Far Cry 2 gekocht. Na een paar uur singleplayer wou ik online spelen. Ligt het aan mij of zijn er weinig mensen die online spelen?

EDIT: Ja nu zie ik dat er toch wat mensen aan het spelen zijn.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Hallo,

    Ik heb pas vandaag Far Cry 2 gekocht. Na een paar uur singleplayer wou ik online spelen. Ligt het aan mij of zijn er weinig mensen die online spelen?

    licht aan jou denk ik :O
    ik speel nu met heel wat online :O 16 precies te zijn :O

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Hallo,

    Ik heb pas vandaag Far Cry 2 gekocht. Na een paar uur singleplayer wou ik online spelen. Ligt het aan mij of zijn er weinig mensen die online spelen?

    Er zijn bij mij erg veel mensen online! Je room zal af en toe niet binnen een minuut vol lopen, maar ik heb het nog nooit moeilijk gevonden om een drukke room te vinden.

  3. 1748 XP
    Shmet's avatar

    far cry 2 online is bagger 😀

  4. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    Ahhh oké dan kzal het maar opnieuw probere fzo 😀

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ahhh oké dan kzal het maar opnieuw probere fzo 😀

    Het ligt inderdaad aan jouw want bij mij is het ook druk!

  6. 591 XP
    dajez's avatar

    iemand een potje online?

  7. 188 XP
    Cassh's avatar

    Lukt mij niet meer om een Ranked Match te spelen. Hij kan mijn gegevens niet meer vinden ofzo….
    Iemand daar ook last van of ervaring mee ?

    PS: Waarom moet je overal laden..? bij het beginnen , bij het stoppen , bij het laten zien van kills/deaths na een match. Laden , laden en nog eens laden !!!
    Ik heb er een laadfobie aan overgehouden

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Lukt mij niet meer om een Ranked Match te spelen. Hij kan mijn gegevens niet meer vinden ofzo….
    Iemand daar ook last van of ervaring mee ?

    PS: Waarom moet je overal laden..? bij het beginnen , bij het stoppen , bij het laten zien van kills/deaths na een match. Laden , laden en nog eens laden !!!
    Ik heb er een laadfobie aan overgehouden

    Ik heb er ervaring mee. Ik was op gegeven moment level 4 (bijna level 5) toen ik stopte, toen ging ik weer spelen (een paar uur later) was ik weer level 1, dus ik dacht moet je saven? Maar dat is niet zo, je moet gewoon mazzel hebben? Maar er is heel veel slecht aan deze game online. Zo ook als hij laadt van je statistieken en je server verliest contact, heb je ook geen XP er bij. Deze game is enkel voor singleplayer die niet het best is. Eindresultaat: Geen topgame.

  9. 188 XP
    Cassh's avatar

    Ik heb er ervaring mee. Ik was op gegeven moment level 4 (bijna level 5) toen ik stopte, toen ging ik weer spelen (een paar uur later) was ik weer level 1, dus ik dacht moet je saven? Maar dat is niet zo, je moet gewoon mazzel hebben? Maar er is heel veel slecht aan deze game online. Zo ook als hij laadt van je statistieken en je server verliest contact, heb je ook geen XP er bij. Deze game is enkel voor singleplayer die niet het best is. Eindresultaat: Geen topgame.

    Ja hierdoor loop ik die Platinum Trophy mis :annoyed_h4h:
    Moet alleen nog de online trophy’s namelijk. Ik heb me zeker wel vermaakt met de singleplayer.
    Dat de server contact verliest is net zo normaal als dat laden.. :'( Héél jammer.