Forum

Topic: PS2 Systeem data

Anoniem's avatar

Jeuw mensen,
Ik had ik de PSS store van amerika bij de add-ons category het bestandje ps2 systeem data gevonden, dus ik meteen installeren en kijken of ik ps2 spellen kan spelen maar het doet het nog niet, nu is mijn vraag of iemand anders het kan proberen, het liefst iemand zonder het model nummer CECHH00, want die bljken jammer genoeg niet te werken 🙁

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 40 XP
    sambalbij's avatar

    Jeuw mensen,
    Ik had ik de PSS store van amerika bij de add-ons category het bestandje ps2 systeem data gevonden, dus ik meteen installeren en kijken of ik ps2 spellen kan spelen maar het doet het nog niet, nu is mijn vraag of iemand anders het kan proberen, het liefst iemand zonder het model nummer CECHH00, want die bljken jammer genoeg niet te werken 🙁

    met dat ene bestandje alleen kan je niet veel, je moet gewoon een goede playstation hebben (met backwards-compabilaty).

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik denk niet dat dat er voor gaat zorgen dat je PS2 spellen kan spelen.. :p

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Lol nee maar ik heb geen last ik heb toch de 60 GB versie. 😛

  4. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    wat doet dat bestandje dan wel :O

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    wat doet dat bestandje dan wel :O

    Ja, nu je het zegt zometeen even bij de beschrijving in de US Store kijken. 😛

  6. 1386 XP
    Redd's avatar

    Na een beetje graven ben ik erachter wat het is.. :p

    Dat bestand is alleen om PS2 games te spelen die gebruik maakte van de PS2 HDD op je PS3 Console. Hier heb je dus niks aan, tenzij je een console hebt die al PS2 games speelt.

    Zelfs dan zal bijna niemand het nodig hebben, aangezien er maar weinig games waren die de HDD gebruikte op de PS2.

  7. 6677 XP
    Myx's avatar

    ooo, ok jmmr 🙁 dacht echt dat ik eindelijk ps2 spellen kon spelen op me ps3 😛