Forum

Topic: vraag over trofeen

Anoniem's avatar

ik weet niet of ik in de goeie topic zit maar ik heb een vraag

ik heb al een tijdje de ps3 en bij games kan je trofeen halen maar wat kan ik er eigenlijk mee doen? wat is het nut van deze trofeen? ik weet dat ik het kan zien hoeveel trofeen ik heb gehaalt en je stijgt ook lvls maar wat is het doel er eigenlijk van? is het aleen voor de lol aleen? =/ of is het zo iets als de xbox dat je dinge online kan krijge

als iemand het kan beantwoorde bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

30 reacties

  1. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    allen voor de lol en de trophies zijn straks te zien in home

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ja inderdaad de trophies zitten in Home die kan je dan in je eigen kamer neerzetten en Sony geloof ik, denkt erover als je een Platinum haalt om er wat voor te geven! Ik hoop dat ze dat doen! PSN money ofzo 1 euro als een Platinum haalt dat zou ik vet vinden! 😛

  3. 564 XP
    Rox92's avatar

    5 eurie voor 1 platinum lijkt me beter want anders moet je 10 games helemaal uithalen en dan heb je pas 10 euro 😛

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    5 eurie voor 1 platinum lijkt me beter want anders moet je 10 games helemaal uithalen en dan heb je pas 10 euro 😛

    Ja dat is waar maar daar loopt Sony helemaal op leeg dan! Zou wel betekenen dat veel mensen een PS3 halen want dan worden ze betaald om te gamen! 😛 TE GEK!!!! 😛

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Verplaats.

  6. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Is gewoon een stimulans en zie het als een soort rankinglist die laat zien hoe goed je bent in spellen 😉

  7. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Sony heef een tijd geleden aan gegeven dat ze er wel wat mee gaan doen.
    Ze willen je wel belonen, maar met exclusieve dingen (beta bijv.)

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Inderdaad, je gaat echt geen geld krijgen voor je trophies..

  9. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    lkan je er voor dingen krijgen dan bij de xbox?:O

  10. 896 XP
    WoofeR's avatar

    misschien in exclusive downloadable content oid…
    of closed beta keys misschien???

  11. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Sony is bezig om de Trophy systeem beter te maken zoals je Platinum hebt kan je korting krijgen in PlaystationStore of exclusieve thema’s enzovoort.

  12. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    zo wel fijn zijn voor gamen geld krijgen.

  13. 468 XP
    TwysT's avatar

    inderdaad puur voor de lol, en mensen typ aub alleen, en niet allen of aleen ofzo.., word er gek van..

  14. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    lkan je er voor dingen krijgen dan bij de xbox?:O

    Per achievement krijg je MS (Microsoft) punten en daar kan je uit de store dingen kopen. Je moet het zien als geld wat je krijgt als je achievements haald!

  15. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    Ik koop games niet voor de trophies, maar als ik een game heb die trophies heeft probeer ik er wel zoveel mogelijk te halen.

  16. 190 XP
    technizo's avatar

    je kan strx als home uit is de trofeen in je huis zetten

  17. 454 XP
    desauzenman's avatar

    hallo bij de eerste pack van burnout kreeg je trofeeën er bij maar de helf heb ik eigelijk al zo als :rijbewijs A en B enzo maar die ziet hij niet(met andere worden hij leest ze niet)
    weet iemand hoe dat kan alvast bedankt

  18. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    hallo bij de eerste pack van burnout kreeg je trofeeën er bij maar de helf heb ik eigelijk al zo als :rijbewijs A en B enzo maar die ziet hij niet(met andere worden hij leest ze niet)
    weet iemand hoe dat kan alvast bedankt

    Het is een oude savegame. Kortom je moet een nieuwe savegame maken en daarop License A krijgen en alle andere trophies werken ook niet op een oude savegame!

    Succes met het behalen van de trophies.

  19. 454 XP
    desauzenman's avatar

    hey ik heb een vraag bij burnout paradise voor de ps3 kreeg je een update voor trofeen maar ik heb alles al 100%(behalve van de paken die je moet kopen:P) maar de helft van die trofeen ziet hij niet

    dus weet iemand een oplosing

  20. 454 XP
    desauzenman's avatar

    oke bedankt wel jammer want heb er hard aan gewerkt om 100% te halen maar ja moet ik maar weer opnieuw maar effe gaan begingen(toch bedankt)

  21. 42 XP
    SieS's avatar

    ik vind ook dat als jij een platinum trophy haalt je daar wat voor terug moet krijgen.
    ik heb er nu 1, die van Prince of Perisa.

    en ben hard opweg om die van wolverine ok te halen.

  22. 536 XP
    Glennps3's avatar

    ik vind die trofeeën gewoon geweldig dan heb je een doel in de game ja op de game uitspelen na maar dat is zo gebeurt maar dan doe je gewoon iets extra wat het fijn maakt

  23. 8388 XP
    7th-son's avatar

    worden die trophies nog verwerkt in Home?

  24. 3877 XP
    vinnie1234's avatar

    worden die trophies nog verwerkt in Home?

    Ja, Sony is daar nog steeds mee bezig !

  25. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Die trophies zijn wel een goeie stimulans om games langer door te spelen. Je verlengt hiermee wel de speeltijd van een game.

  26. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Die trophies zijn wel een goeie stimulans om games langer door te spelen. Je verlengt hiermee wel de speeltijd van een game.

    Inderdaad, niet elk persoon denkt er zo over maar ik speel sommige games net zo lang totdat ik de platinum heb.

  27. 3877 XP
    vinnie1234's avatar

    Inderdaad, niet elk persoon denkt er zo over maar ik speel sommige games net zo lang totdat ik de platinum heb.

    Ik ook als het een leuk spel is 🙂

  28. 454 XP
    arwin1993's avatar

    trophies zijn zeker een leuke toevoeging ik ga er meestal niet echt voor spelen maar als ik zie dat ik er een makkelijk kan halen dan doe ik dat wel

  29. 1386 XP
    Redd's avatar

    Die trophies zijn wel een goeie stimulans om games langer door te spelen. Je verlengt hiermee wel de speeltijd van een game.

    Dat is zeker waar, zo had ik NFS:U op 100% en met de laatste trophy patch (retroactive, yay!) kreeg ik 37 trophies. Klinkt veel, maar ik was dus pas op 60% van de trophies.

  30. 173 XP
    !DM!'s avatar

    Dat is zeker waar, zo had ik NFS:U op 100% en met de laatste trophy patch (retroactive, yay!) kreeg ik 37 trophies. Klinkt veel, maar ik was dus pas op 60% van de trophies.

    ja ok maar als het goed is tellen later er bij gekomen trophies niet mee om aan een platinum te komen…