Forum

Topic: Website

Anoniem's avatar

Ik ben net nieuw hier,
Ik heb een aantal vragen, en die kan ik niet via het forum kwijt mischien een nieuw onderwerp als HELP bijvoorbeeld, of een chat pagina waar mensen hun vragen kwijt kunnen ofzo, Verder echt TOP site!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik ben net nieuw hier,
    Ik heb een aantal vragen, en die kan ik niet via het forum kwijt mischien een nieuw onderwerp als HELP bijvoorbeeld, of een chat pagina waar mensen hun vragen kwijt kunnen ofzo, Verder echt TOP site!

    Er was een chat maar die kan ik niet meer vinden.

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    De Chat bestaat nog, alleen is deze (tijdelijk) niet meer bereikbaar via de site.

    Binnenkort zal hier ongetwijfeld weer een linkje naar de chat op de FP komen te staan.

  3. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik ben net nieuw hier,
    Ik heb een aantal vragen, en die kan ik niet via het forum kwijt mischien een nieuw onderwerp als HELP bijvoorbeeld, of een chat pagina waar mensen hun vragen kwijt kunnen ofzo, Verder echt TOP site!

    Plaats maar waar je denkt dat het bij hoort, anders verplaatsen we hem wel voor je 😉 voor een nieuweling is dit geen probleem

  4. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ja een subforum help zou wel goed zijn:P

  5. 1386 XP
    Redd's avatar

    Al je vragen en opmerkingen over PS3-Sense mogen in dit forum geplaatst worden. 🙂

  6. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Al je vragen en opmerkingen over PS3-Sense mogen in dit forum geplaatst worden. 🙂

    hij bedoelt algemene vragen :p

  7. 3878 XP
    vinnie1234's avatar

    hij bedoelt algemene vragen :p

    Er staat al je vragen niet algemene vraag:P

    2 vragen

    1. Wannner komt die shop nouw..? Er staan nu 2 test Items in 😛
    2. Wannkomt vip of zijn jullie hier nog steeds mee bezig ..?

  8. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    test items?? oja waar?:p

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Lol, lijkt mij wel vet om die dingen te hebben maar Vincent ik neem aan dat je die spullen bedoeld van ps3-sense zelf? Met sleutelhangers? etc.

  10. 1386 XP
    Redd's avatar

    We zijn nog druk bezig met het ontwikkelen van een mooi VIP systeem met een leuke shop.

    Stay tuned, maar hou niet je adem in.. 😉

  11. 790 XP
    Robbert's avatar

    Stay tuned, maar hou niet je adem in.. ;)[/quote]

    Blij dat je dat zegt, kan eindelijk weer ademen nu, kreeg het al een beetje benauwd :$

  12. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    We zijn nog druk bezig met het ontwikkelen van een mooi VIP systeem met een leuke shop.

    Stay tuned, maar hou niet je adem in.. 😉

    Vraagje dan denk ik :P. Word het dan real cash of via een puntensysteem?

  13. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Vraagje dan denk ik :P. Word het dan real cash of via een puntensysteem?

    Ik hoop puntensysteem maar daar maken ze verlies op Roy!

  14. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik denk dan VIP=betaald (lijkt me logisch :P) en schop=punten
    Of is het echt een shop met rl stuff?

    @Sjoerd
    ligt eraan, als het geen rl stuff is maar dingen voor op het forum (bijv. naameffecten) niet meer dan nu denk ik xd