Forum

Topic: PS2: Kingdom Hearts RE: Chain of Memories

Anoniem's avatar

Weet er iemand of er al iets bekend is van een Europese release van deze game voor de PS2? Op 2 december verschijnt in Amerika de remake van deze Gameboy klassieker op de PS2… Origineel is deze remake ook al verschenen in een deluxe versie van Kingdom Hearts 2 die alleen in Japan uitgebracht is.

Ik was benieuwd of deze game ook in Europa uit zou gaan komen. Wie weet het? (Misschien geen ps3-sense, maar een ps3-60gb-sense vraag :prop: )

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 6677 XP
    Myx's avatar

    Je hebt de fan hier te pakken 😛 Hij komt als het goed is ergens in december of Q1 van 2009 naar de ps2. Wil hem ook graag spelen want de GBA versie vind ik kut 😛

  2. 131 XP
    bnk90's avatar

    hahaha hier heb je ook een fan 😀

    ik heb een vraagje is er al meer bekend van KH: birth by sleep die op de psp zal verschijnen?

  3. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Ik neem aan dat q1 2009 dan een Europese release betreft?

    Over Birth by sleep weet ik zo nog even niet veel te vertellen… Zal eens wat navraag doen hier en daar…

  4. 6677 XP
    Myx's avatar

    Birth by sleep zal het verhaal vertellen dacht 10/15 jaar voor KH 1. Je zal meer te weten komen over mickey en de vader van sora en de andere keyblade masters. Hij komt idd Q1 2009 naar de psp en ik kan niet wachten. Al heb ik een custom frimware op me psp ik ga hem gewoon orgineel halen 😀

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Birth by sleep zal het verhaal vertellen dacht 10/15 jaar voor KH 1. Je zal meer te weten komen over mickey en de vader van sora en de andere keyblade masters. Hij komt idd Q1 2009 naar de psp en ik kan niet wachten. Al heb ik een custom frimware op me psp ik ga hem gewoon orgineel halen 😀

    Waarom dat, dat geld kan je gebruiken voor een PS3 game als je even door spaard.

  6. 790 XP
    Robbert's avatar

    Waarom dat, dat geld kan je gebruiken voor een PS3 game als je even door spaard.

    Omdat hij een echte fan is 😉

  7. 6677 XP
    Myx's avatar

    Omdat ik daarom een psp heb gekocht en ik me psp ook wil gebruiken en omdat ik hoesjes leuk vind :$ Kan ik me neef uitlachen want die is ook een fan mr hij heeft geen psp 😛

  8. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Sorry als ik het verkeerd begrepen heb, maar komt Chain of Memories dan in Q1-2009 naar Europa? (Ik ben gek genoeg om anders een ps2 te gaan importeren. haha)

  9. 6677 XP
    Myx's avatar

    ja als het goed is. Maar squars-enix is niet echt goed met de europese markt dus het kan wat later worden.

  10. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Als hij maar komt dan vind ik het best…