Forum

Topic: Burnout paradise question

Anoniem's avatar

Hoi mensen, ik ben van plan nieuwe hdd te plaatsn, maar is het waar als ik dat doe, dat ik mijn savedata van m’n oude hdd nietmeer kan gebruiken?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen 🙂
Greetz!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Neej klopt niet kan je gewooon gebruiken 🙂

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Je kan je oude savedata idd gewoon gebruiken back het up op een USB en je doet het in je nieuwe HDD! Zo simpel is het.

  3. 14 XP
    ardtieboy's avatar

    Je kan je oude savedata idd gewoon gebruiken back het up op een USB en je doet het in je nieuwe HDD! Zo simpel is het.

    Maar burnout had een beveiliging fz nee?

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Maar burnout had een beveiliging fz nee?

    Dat kan niet een savedata is een savedata die kunnen niet beveiligd worden!

  5. 14 XP
    ardtieboy's avatar

    Neej klopt niet kan je gewooon gebruiken 🙂

    Zkr, een vriend zei me dat het specifiek met burnout niet werkt?

  6. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Dat kan niet een savedata is een savedata die kunnen niet beveiligd worden!

    wel sommige wel xD

  7. 14 XP
    ardtieboy's avatar

    wel sommige wel xD

    Idd, ik denk zelf dat je van burnout geen savedata kan afhalen van internet? ..

  8. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Je kan zover ik het weet je savegame backuppen. Maar trophies kan je dan NIET meer halen op die savedata (heb ik namelijk ook gehad :/)

  9. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Je kan zover ik het weet je savegame backuppen. Maar trophies kan je dan NIET meer halen op die savedata (heb ik namelijk ook gehad :/)

    waarom niet:O
    in je save game staat tog je PSN accoutn gemeld waardoor hij hem ook naar KOPIE gewoon meot doen …?

  10. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Geen idee maar ik had wel problemen met backuppen ik moest het “handmatig” doen(:triangle: weet je :))