Forum

Topic: error 8002A231

Anoniem's avatar

Probeerde in te loggen op mijn us account en kreeg dit bericht:
You cannot use Playstation Network with this account. (8002A231). iemand enig idee wat dit is, en hoe op te lossen.
alle hulp is welkom

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    De code betekend volgens mij dat je gebanned bent, probeer het later nog eens, misschien dat ie het dan wel doet.

  2. 53 XP
    bravefencer's avatar

    gebanned? vuile vieze gore smerige *zooi.
    waar kunnen ze je voor bannen?

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Zou niet weten waarom, wel vond ik dit.

    UPDATE: Problem Resolved. I emailed [email][email protected][/email] and they have apparently re-instated my account. No reply yet as to why it was suspended, but it works now. THANKS!

  4. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Probeer je in te loggen op een account waar je normaal een ander PSN-ID voor gebruikt? Dat gaat namelijk niet werken.

  5. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Volgens mij ben je geband, moet je even met Sony contact opnemen kan een vergissing zijn of je bent echt geband.

  6. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Het is overigens ook zo dat je gebanned wordt als je met een custom firmware op je PSP aanmeldt op het PlayStation Network.

  7. 53 XP
    bravefencer's avatar

    Heb geen PSP. dus dat is het niet. dit is gewoon mijn account wat ik al vanaf dag 1 gebruik. Vind het vreemd dat ze je zomaar bannen zonder aankondiging en zonder reden.

  8. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Hmm ik heb ook ene US account met zelfs gekochte dingen (Qore ^^) en deze werkt nog steeds. Denk dat je dus ff Sony moet mailen/bellen.

  9. 41 XP
    Bhola's avatar

    Het is overigens ook zo dat je gebanned wordt als je met een custom firmware op je PSP aanmeldt op het PlayStation Network

    hoe zouden ze dat kunnen zien?

  10. 1386 XP
    Redd's avatar

    hoe zouden ze dat kunnen zien?

    Je meld je PSP aan op het netwerk. Natuurlijk kunnen hun informatie zien over je PSP. 😉 Als je inlogt met je bestaande PSN account en je word gebanned, zal dat account ook niet meer werken @ je PS3.