Forum

Topic: Wat Mis je in GTA IV??

Anoniem's avatar

LEES DIT EERST!!!!
voordat je de enquete invult hierboven , lees eerst dit bericht

GTA IV is een grote hype geweest , voor de meeste nog steeds.
vanaf het moment dat het werd aangekondigt tot op het moment dat hij uitkwam (29 april) zaten we er allemaal met onze neus bovenop!

en toen.. kregen we eindelijk de kans om het te spelen. GTA IV lag in de winkelrekken en de menigte snelde zich erheen. sommige winkels bleven er zelfs snachts voor open!

na veel pre en reviews te hebben gezien , en het spel uiteindelijk zelf te hebben gespeeld, hebben mensen toch altijd wel wat te klagen , altijd wel iéts dat er niet goed is , iets dat mist of iets dat ze er helemaal niet in hadden moeten brengen!.

wat vind JIJ nou niet goed aan GTA IV? post het hier!

——————————
ik zelf vind GTA IV een geweldig spel, kan het nog lang blijven spelen maar ook ik vind dat er dingen niet goed zijn. even op een rijtje:

-sidemissions
veel van de sidemissions die we kennen van de vorige gta’s missen in GTAIV
kijk maar naar brandweer , ambulance , taxi (deze zit maar tijdelijk in GTA IV)
politie vind ik zelf niet goed uitgewerkt , maar hij is er wel.
jammer dat veel side missions eruit zijn gehaald , deze gaven toch een heel andere demensie aan zo’n spel.
dit doet het ”free roaming” niet ten goeden

-radio stations
radiostations zijn er meer als genoeg , maar ik hoor vaak het zelfde liedje , bijna elke keer als ik in een auto stap , en een radio aanzet , begint het met het zelfde liedje. bijvoorbeeld , bij Beat.102 begint het bijna altijd met ”Zwizzy”

-Geld
je kunt met GTA IV veel geld verdienen als je wat verder bent, maar waarvoor?
bij eerdere GTA’s kon je safehouses kopen , of clubs. daar speelde geld een grote rol int spel, dat is niet meer zo in GTA IV , je hebt bijna altijd geld genoeg of zelfs te veel

-Vrienden
het is heel leuk dat je vrienden hebt, maar ze zijn soms ook héél irritant!
ze bellen om de haverklap om te vragen of je mee gaat naar een ”gentlemans club” of bownlen etc.. gelukkig heeft rockstar hier wat aan gedaan 🙂 zet gewoon je telefoon uit (”sleep mode”) als het je te veel wordt.

-voertuigen
iets wat mij al sinds GTA3 stoort zijn de voertuigen
je kunt soms uren op zoek zijn naar een bepaalt voertuig , en op het moment dat je hem dan eindelijk hebt , rijden ze overal!!! 😡

ook jammer vind ik dat het niet langer mogelijk is om de ”special futures” te gebruiken met voertuigen.
vrachtwagens hebben geen trailers meer, heftrucks kunnen hun vorken niet meer bewegen , sleepauto’s kunnen niet langer hun dek laten zakken zodat er een auto op kan . dit zijn mischien maar zeer kleine details, maar ze geven net zoals de Side missions wel altijd een heel andere demensie aan GTA, zo kon je jezelf helamaal uitleven in zo’n spel.

-vliegtuigen
de helikopter zit nog altijd in GTA, zo als we die gewend zijn. maar geen vliegtuigen meer. 🙁 nou zou de reden zijn dat de map te klein is , wat ik zelf maar onzin vind, want Vice City was nog kleiner, en had wel vliegtuigen (watervliegtuigen).

-personage
we kunnen nog wel naar kledingwinkels voor een mooi pak, of lekkerzittende gymschoenen. maar we kunnen niet meer tatoo’s laten zetten of een ander kapsel nemen, ook kettingen zijn niet langer mogelijk. tevens is het aanpassen van je kleding ook lang niet meer zo uitgebreid als dat het was in San Andreas

zo zie je maar weer.. iedereen heeft wel wat te klagen ^^
ik tenminste wel =D pluspuntjes heb ik inmiddels wel al genoeg gehoord over GTA IV. nu wil ik de minpuntjes horen ! :28:

wat vinden jullie nou niet goed aan GTA IV?
post het hier!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 31 XP
    Alex-Buffon's avatar

    Op de poll afgaande geef ik het spel een 7, ik had er duidelijk meer van verwacht. Je hoort mij niet zegggen dat het spel slecht is, integendeel, maar ik had gewoon meer vernieuwing verwacht. Het is weer ‘doe dit, bezorg dit pakketje daar, leg iemand om, bescherm iemand’ etc. Ik kies dan liever ervoor om een potje online te knallen met CoD4 of om FIFA08 te spelen.

  2. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik vind het jammer dat je er geen huizen en clubs enzo kan kopen met geld, wat in Vice City wel kon. Ook vond ik de sfeer van Vice City beter.

  3. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    daar heb je gelijk in, je hebt wel zoveel geld met GTA IV , maar waarvoor?!?!
    ik zet et in mn lijstje lol

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Al mijn punten staan in jou lijstje, Error.

    Niet al jou punten staan in mijn lijstje, maar goed! :p

  5. 790 XP
    Robbert's avatar

    Voor mij is je lijst nu helemaal compleet 😉

  6. 3 XP
    Marrekie's avatar

    Ik geef het een 8