Forum

Topic: Decal Girl PS3-Skins

Anoniem's avatar

Wat vinden jullie van de Decal Girl PS3-Skins. Er zitten meestal wel heel erg vette tussen. Zelf vind ik deze heeeel erg vet.

Ik zit er over na te denken deze te kopen maar weet iemand ook hoe dat plakken etc gaat? Ben benieuwd of ze er ook zo weer af kan halen namelijk.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

58 reacties

  1. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    hey, die is idd heel vet (en je weet wrom eh ^^)
    ik ben ook opzoek naar een soortgelijk thema , maar kan geen vette background vinden, heb zelf opt moment de matrix code thema in gebruik.

    deze stickers zullen niet meer verwijderbaar zijn neem ik aan =/
    als je ze te lang laat zitten , en dan eraf trekt , zul je of:
    -die smerige plakzooi op je console hebben zitten
    -of je trekt de lak van de ps3 eraf lol

    ik zelf heb ook al zitten denken om zo’n sticker te halen , maar zit met het zelfde probleem =/ krijg je em er ook af?
    trouwens, de sticker zit niet alleen op je console , als et goed is zitten er ook 2 stickers bij voor op je controller
    (deze plak je op het middelste gedeeltje bij je :psbutton: knopje)

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Op www.dimplus.nl lees ik het volgende over Decal Girl skins:

    Dimension Plus is een officieel dealer van Decal Girl producten.

    Decal skins en replacement cases zijn bedoeld als pimp-stuff. Iedereen een standaard console of handheld? Wij dachten van niet! Voorzie je gamemachine van de coolste looks ever en wees er zeker van dat je wat betreft kwaliteit gebijteld zit.

    Decal skins zijn hoogwaardige vinyl stickers die eenvoudig en strak over de behuizing van handheld of console geplakt kunnen worden.
    Features:

    * hoge kwaliteit materiaal
    * battle armor toplaag voor lange houdbaarheid
    * hi-res prints
    * makkelijk te plaatsen
    * lijm vrij verwijderbaar

  3. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    kep zitten twijfelen tussen deze stickers:
    trouwens, hier is een site met veel van deze stickers: Istyles

    http://www.istyles.com/images/ps3-apoc-grn.jpghttp://www.istyles.com/images/ps3-bones.jpg
    http://www.istyles.com/images/ps3-matrix.jpg

  4. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Dimension Plus is een officieel dealer van Decal Girl producten.

    Decal skins en replacement cases zijn bedoeld als pimp-stuff. Iedereen een standaard console of handheld? Wij dachten van niet! Voorzie je gamemachine van de coolste looks ever en wees er zeker van dat je wat betreft kwaliteit gebijteld zit.

    Decal skins zijn hoogwaardige vinyl stickers die eenvoudig en strak over de behuizing van handheld of console geplakt kunnen worden.
    Features:

    * hoge kwaliteit materiaal
    * battle armor toplaag voor lange houdbaarheid
    * hi-res prints
    * makkelijk te plaatsen
    * lijm vrij verwijderbaar

    dan vraag ik me toch af wat voor lijm hun gebruiken op die stickers o.O

  5. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik vind die groene bliksem erg tof! 🙂

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Op www.dimplus.nl lees ik het volgende over Decal Girl skins:

    verkoop praatjes?

    Ik heb het nooit zo op die stickers; ze gaan scheef zitten, de hoekjes gaan krullen en als je ze er vanaf haalt heb je allemaal vieze zooi er op zitten.
    Ik weet niet of het met deze stickers ook zo is…

    ik wacht wel totdat we faceplates (of full cases) er op kunnen zetten :D. Net zoals bij de PSP!

  7. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    ik wil liever zo’n Faceplate+backplate. Maar die zijn er nog niet XD

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    dan vraag ik me toch af wat voor lijm hun gebruiken op die stickers o.O

    Dezelfde lijm als bij laptop skins? Die zijn namelijk ook zonder enige vorm van moeite en/of plakzooi zelfs na jaren te verwijderen..

    Ik ben er beetje huiverig mee, zoals eerder gezegd zijn het uiteraard verkooppraatjes.. Ik heb het wel gedaan op mijn laptop (inmiddels de 2e sticker..) en daarbij had ik geen last, maar mijn ps3 is heilig!

    Overgens ik heb dat vroeger ook ooit is gedaan op mijn xbox, het is me toch een ROTklus om dat mooi recht te krijgen, zonder lucht, zonder verpeste hoekjes e.d.
    Ik zou inderdaad ook liever een faceplate hebben.. :p Alhoewel ik weer niet weet of’ie dan wel authentiek genoeg blijft 😀 Heb hem niet voor niks met de launch gekocht :p

  9. 356 XP
    Godfather's avatar

    Ik ben van plan mijn PS3 uitelkaar te halen en dan kijken of het mogelijk is om makkelijk een faceplate te zetten.Enige wat ik mis is een bedrijf.Ik kan bijv naar acidmods gaan ofzo?

  10. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik ben van plan mijn PS3 uitelkaar te halen en dan kijken of het mogelijk is om makkelijk een faceplate te zetten.Enige wat ik mis is een bedrijf.Ik kan bijv naar acidmods gaan ofzo?

    Wil je hem door iemand anders uit elkaar laten zetten of ben je op zoek naar faceplates?

    Voor allebei kan je op het forum van AcidMods terecht. Gewoon even een topic daar aanmaken 🙂

  11. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik zou het inderdaad even navragen…

    En uberhaupt even googlen naar het uit elkaar halen van een ps3, je bent niet de eerste dus dan kan je maar beter gebruik maken van de gedane research. 😉

  12. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik heb zo’n skin op mijn PSP 😀
    Mooie dingen zijn uit alleen het is *^&%#*$^(%$) om ze erop te zetten…..
    En je ken ze er af halen zonder lijm zooi dacht ik. (Had vriend van me gedaan)

  13. 38 XP
    fawakaswa's avatar

    die Matrix is heel erg mooi die zou ik wel willen hebben als faceplate
    daar pak ik moet schroevendraaier wel voor

  14. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    http://www.decalgirl.com/prodimg/ps3/ps3-apoc-red-350.jpghttp://www.decalgirl.com/prodimg/ps3/ps3-balance-350.jpg
    Die zijn mooi :O. Maar’k heb het ook niet zo erg op stickers plakken 😉

  15. 25 XP
    noeltouw's avatar

    Die red bliksem is ook wel mooi.

  16. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Die face-plates zullen denk ik nooit uit gaan komen.
    Want als je een andere behuizing op je PS3 moet zetten , moet je waarschijnlijk eerst de oude eraf halen.
    En zodra je de oude eraf haalt , gaat de garantie sticker kapot , waardoor je garantie direct is verlopen.
    Bij reparatie wordt namelijk gekeken of de sticker nog heel is . zo weten ze of er met de PS3 is geknoeit of niet. 😉

    Of je zou zo’n faceplate er pas na een jaar op kunnen zetten , zodra je garantie toch al voorbij is.

  17. 1386 XP
    Redd's avatar

    Die face-plates zullen denk ik nooit uit gaan komen.
    Want als je een andere behuizing op je PS3 moet zetten , moet je waarschijnlijk eerst de oude eraf halen.

    Wie weet klik je die dingen erop? Die heb je ook voor laptops en andere hardware.

    Edit.

    Niet klikbare faceplates zijn er al zo te zien.

  18. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Hmmm, lijmvrij verwijderbaar? Dat wil ik eerst zien in een filmpje op youtube en misschien overweeg ik ze dan te kopen…
    Ik heb eerlijk gezegt wel nog steeds leiver faceplates zoals bij de XBOX 360 die officieel van MS zijn, maarja. Sony gaat dat toch nooit doen weet ik zeker:(

  19. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    http://www.decalgirl.com/browse.cfm/4,14067.htm
    http://www.decalgirl.com/browse.cfm/4,14067.htm

    vink wel mooi 😀

  20. 656 XP
    Killermen's avatar

    Wow, ik zie dat toch niet zitten om z’n sticker erop te kleven

  21. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Wow, ik zie dat toch niet zitten om z’n sticker erop te kleven

    why not:O
    best mooi tog:O

  22. 656 XP
    Killermen's avatar

    why not:O
    best mooi tog:O

    van de wamte beginnen op de krullen en dan luchtbelletjes, dat is pure kutzooi
    Ik heb ervaring, geloof me

  23. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    egt waar:O
    ik heb namelijk allemaal krassen er op:|

  24. 40 XP
    sambalbij's avatar

    Ergens zo’n review gelezen, dat het best goed blijft zitten, maar dat je de aan/uitknop en de eject-knop op de voorkant niet kan gebruiken (of je knipt ze uit/gebruikt dat kleine deel niet).

  25. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ergens zo’n review gelezen, dat het best goed blijft zitten, maar dat je de aan/uitknop en de eject-knop op de voorkant niet kan gebruiken (of je knipt ze uit/gebruikt dat kleine deel niet).

    die wil je je ding er dan uit krijgen:O

  26. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    http://www.istyles.com/images/ps3-crime.jpg
    wil ik zelf wel bestellen

    http://www.istyles.com/images/IPT-CRIME.jpg
    heb deze net bestelt 😀 vond het wel foking vet voor me ipod touch:D

  27. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    die wil je je ding er dan uit krijgen:O

    Met de Controller.
    Ga naar het XMB en ga naar jouw game. :triangle:en dan op ”Schijf uitwerpen”. Dan wordt je CD gedeponeerd. :p

    Ook het uit zetten kan zo.
    Houdt de :psbutton: ingedrukt en klik dan op ”Systeem uitschakelen”.

    Het aanzetten van de ps3 is nog makkelijker. Gewoon op de :psbutton: klikken zodra je ps3 in standby mode staat (rode lampje brand)

  28. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Met de Controller.
    Ga naar het XMB en ga naar jouw game. :triangle:en dan op ”Schijf uitwerpen”. Dan wordt je CD gedeponeerd. :p

    Ook het uit zetten kan zo.
    Houdt de :psbutton: ingedrukt en klik dan op ”Systeem uitschakelen”.

    Het aanzetten van de ps3 is nog makkelijker. Gewoon op de :psbutton: klikken zodra je ps3 in standby mode staat (rode lampje brand)

    LOL wist ik wel alleen ff vergeten xD

  29. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik ga het niet doen hoor:P vindt hem wel mooi zo standaard

  30. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    kan je deze plak zou er af halen

  31. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    kan je deze plak zou er af halen

    Jazeker, zeer gemakkelijk zelfs zonder lijmresten.

  32. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Hb je dat zelf ook gedaan m4gn3t? is er btw al een filmpje ofzo??

    Edit: Ik hb er eentje op YOUTUBE gevonden :
    http://www.youtube.com/v/VAXPFk_lZVU&hl=nl&fs=1

    Er zijn nog wel meer ps3 skins te vinden op youtube:
    http://www.youtube.com/v/wixr8LFUZgg&hl=nl&fs=1

    http://www.youtube.com/v/V-qmlrN_s2U&hl=nl&fs=1

  33. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    lijk imo :D:D:D

  34. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Heeft iemand hier ook echt ervaring mee?? Ik denk erover na om het misschien te gaan doen. Maakt je ps3 wel apart.

  35. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Heeft iemand hier ook echt ervaring mee?? Ik denk erover na om het misschien te gaan doen. Maakt je ps3 wel apart.

    Ja, lijkt mij ook wel tof:D moet alleen nog wel ff een coole vindexD en gelukkig heb ik me vader die echt goed is met dat soort dingen, in tegenstelling tot mezelfxD

    Edit: is er misschien ook een nederlandse site??? (minder verzendkosten^^xD)
    Edit: heb een site gevonde:D daar kun je ook de decal girl skins kopen, en als het goed is ook nog zonder verzendkosten, en anders sowieso minder dan als je het vanuit amerika laat komen.

  36. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Die van de Matrix is wel vet! 😛

  37. 191 XP
    pronk's avatar

    ik vind deze wel mooi

    http://www.decalgirl.com/prodimg/ps3/ps3-nisshoki-350.jpg

  38. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    is die site wel betrouwbaar? heeft er al ooit iemand iets gekocht?

    Ik zie dat ze erg veel decal skins hebben, maar als het niet betrouwbaar is… :p

  39. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    ik vind deze wel mooi

    http://www.decalgirl.com/prodimg/ps3/ps3-nisshoki-350.jpg

    Lelijk! xD

    Maar mij lijkt het wel vet! ^^

  40. 591 XP
    dajez's avatar

    is die site wel betrouwbaar? heeft er al ooit iemand iets gekocht?

    Ik zie dat ze erg veel decal skins hebben, maar als het niet betrouwbaar is… :p

    ik denk wel da ze betrouwbaar zijn

  41. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Héél mischien zal ik er volgende week eentje bestellen. Als ik em heb zal ik het laten weten. (Áls ik er een koop.)

  42. 790 XP
    MightyMostert's avatar

    van de wamte beginnen op de krullen en dan luchtbelletjes, dat is pure kutzooi
    Ik heb ervaring, geloof me

    Wat een onzin!!
    Ik heb er nu een skullskin op zitten.
    De stickers zijn heel eenvoudig erop te plakken. De sticker zit er nu een jaartje op en ziet er nog steeds punt gaaf uit.
    Mijn ps3 staat dag en nacht aan. Ik stof hem gewoon af met een vochtige doek en blijft gewoon mooi.
    Hiervoor een bliksemskin erop gehad, maar wilde toen weer eens wat nieuws dus de oude verwijderd. Zonder lijm resten en heel eenvoudig.

    Luchtbellen hierbij hebben is gewoon erg Nooby. Sorry maar de skin stickers zijn van vrij dik materiaal waardoor ze makkelijk zonder luchtbelletjes zijn te plakken.

  43. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Oke, dus in feite gewoon kwaliteit skins. Ik ga er ook 1 bestellen

  44. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    http://www.decalgirl.com/prodimg/ps3/ps3-abolisher-350.jpg
    ik vind deze heel vet. maar vind het geld eigenlijk niet waard, stel dat ut mis gaat

  45. 533 XP
    fazzel100's avatar

    Check youtube daar staan van die Howto’s en daar gaat het er gewoon vrij makkelijk af zonder Lijmresten.

  46. 150 XP
    amstel's avatar

    mwoh het is veel dat zeker maar ik vind het zonde van het ps3 logo 😛

  47. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    mwoh het is veel dat zeker maar ik vind het zonde van het ps3 logo 😛

    Een mooie kick van meer dan een jaar oud, kijk niet dat je niet gaat spammen hé;)

  48. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Wat een lelijke skins staan er tussen pf dat mensen dat serieus op die mooie ps3 plakken

  49. 1562 XP
    dikked's avatar

    http://images.decalgirl.com/assets/items/ps3/ps3-crime-350.jpg
    ik heb deze op mijn oude PS3 gehad
    ziet er echt heel mooi uit en is ook vrij stevig
    je moet er trouwens niet te veel aan trekken als je hem aanbrengt want dan rekt hij uit en krijg je rimpels 😛

  50. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Ik hou liever mijn originele PS3 zoals hij is. Straks vind je het niet mooi en dan zit je met een lelijke PS3 opgezadeld.

  51. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik hou liever mijn originele PS3 zoals hij is. Straks vind je het niet mooi en dan zit je met een lelijke PS3 opgezadeld.

    Als je goeie stickers hebt, zijn deze altijd zonder resten makkelijk te verwijderen.

  52. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Als je goeie stickers hebt, zijn deze altijd zonder resten makkelijk te verwijderen.

    Dat heb ik eerder gehoord van stickers, maar uiteindelijk lieten ze prachtige vlekken achter;)

  53. 1562 XP
    dikked's avatar

    Dat heb ik eerder gehoord van stickers, maar uiteindelijk lieten ze prachtige vlekken achter;)

    heb ik niet gehad
    ik heb ook van zulke stickers op mijn PS3 gehad maar toen ik ze eraf wou halen had dat gewoon gekunt

  54. 536 XP
    Glennps3's avatar

    Als ik er 1 zou nemen zou ik de matrix dinge pakken. en wat als je er dan lijm op hebt dan plak je toch gewoon een anderen?

  55. 1562 XP
    dikked's avatar

    Als ik er 1 zou nemen zou ik de matrix dinge pakken. en wat als je er dan lijm op hebt dan plak je toch gewoon een anderen?

    hoezo doe jij er lijm op dan ?!? er zit een zelf plakkend laagje op de achterkant want het is een sticker

  56. 536 XP
    Glennps3's avatar

    hoezo doe jij er lijm op dan ?!? er zit een zelf plakkend laagje op de achterkant want het is een sticker

    nee, als er lijm op mijn ps3 zit. Sorry ik spring soms nogal van de hak op de tak, ik bedoelde dus: als ik een sticker zou plakken zou ik die van the matrix plakken, en als ik er deze dan af zou halen en er dan lijm op mijn ps3 zit zou ik gewoon een andere sticker erop plakken, probleem opgelost. :p

  57. 38 XP
    Delirage's avatar

    Dat heb ik eerder gehoord van stickers, maar uiteindelijk lieten ze prachtige vlekken achter;)

    AMG.
    Hij bedoelt met goeie stickers, dus GOEIE, die zijn meestal makkelijk te verwijderen.

  58. 1562 XP
    dikked's avatar

    AMG.
    Hij bedoelt met goeie stickers, dus GOEIE, die zijn meestal makkelijk te verwijderen.

    ja inderdaad en die van Decal Girl zijn wel goed want heb ze ook op me oude PS3 gehad en gaf helemaal geen vlekken