Forum

Topic: Call of Duty 5

Anoniem's avatar

hee,

ik heb sinds vrijdag de nieuwe cod voor me ps3, maar ik ben nu bij de ongeveer de 6e of 7e missie(eerst loop je achter een tank met vlammenwerper aan, daarna moet je de gangen daarin om vervolgens de kanonnen uit te schakelen). als ik helemaal klaar bent moet je hergroeperen als ik dan op de plaats ben gebeurt er niks meer. hoe kan ik dit oplossen?

hopelijk kan iemand me helpen!

Sanniep

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 790 XP
    Robbert's avatar

    Als ik jou was zou ik eerst even googlen en kijken of meer mensen dit probleem hebben, ikzelf zou er geen oplossing voor weten. Suc6 😉

  2. 1748 XP
    Shmet's avatar

    kijken of je bom moet planten ofzo, ik ben er nog niet, ben bezig op veteran en geraak ni verder lol 🙂

  3. 7 XP
    sanniep's avatar

    het is niet de bom planten, want her staat ‘regroup with your squad’ dus dat doe ik.
    het is me wel opgevallen dat er meerder mannen stil blijven staan en niet naar het afgesproken punt komen.

  4. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Speel de missie eens opnieuw of kijk op je disc voor krasjes

  5. 7 XP
    sanniep's avatar

    oke, zal ik binnenkort doen, maar ik denk niet dat er krasjes in me disc zitten, want ik heb de cd niet uit me ps3 gehaald en heeft er steeds ingezeten. de MP doet het ook gwn goed.

  6. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik vind Story mode leuker dan die van CoD 4 met de Russen spelen is leuk.

  7. 7 XP
    sanniep's avatar

    het is opgelast,ik heb de missie opnieuw gedaan en het probleem is verholpen!
    allemaal bedankt voor de moeite

    Sanniep