Forum

Topic: CoD4 Opnieuw prestige of niet?

Anoniem's avatar

Hey,

Ik zit nu in de eerste prestige en ben nu rank 50. Ik sta dus bijna weer opnieuw voor de keuze om prestige mode te doen of niet… Ik heb er al even over nagedacht, maar ik weet niet wat ik nou zou doen… Voordeel van prestige is dat je weer opnieuw kunt levelen, en een leuker embleempje krijgt. Nadeel is dat je weer alle perks en wapens opnieuw moet unlocken. :unsure:

Wat zouden jullie doen? Prestige mode voor de 2e keer? Of gewoon rank 55 blijven?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Blijven op rank 55. Ik ben ook voor prestige gedaan maar achteraf dacht ik er anders over man:wacko: Zit nu op level 5 ofzo..:P

  2. 790 XP
    Robbert's avatar

    Oké , bedankt voor je reactie 🙂
    Op het eerste gezicht lijkt het heel wat, prestige , nieuw embleem, weer opnieuw levelen, maar eigenlijk heb je er geen voordeel door, en op 55 kan je met alle wapens spelen… Ben alleen bang dat ik het gevoel krijg dat ik het ”nergens voor doe” als ik al een tijdje lvl 55 ben…

  3. 257 XP
    Joost's avatar

    Oké , bedankt voor je reactie 🙂
    Op het eerste gezicht lijkt het heel wat, prestige , nieuw embleem, weer opnieuw levelen, maar eigenlijk heb je er geen voordeel door, en op 55 kan je met alle wapens spelen… Ben alleen bang dat ik het gevoel krijg dat ik het ”nergens voor doe” als ik al een tijdje lvl 55 ben…

    Dat laatste zat ik ook over te denken en zo voelde ik het ook. Opnieuw beginnen is leuker vind ik en zeker de moeite waard. Pas op dat je niet verslaafd raakt;)

  4. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Gewoon COD 5 kopen en daar opnieuw herbeginnen :p

  5. 790 XP
    Robbert's avatar

    Gewoon COD 5 kopen en daar opnieuw herbeginnen :p

    Ja, daar heb ik ook aan gedacht, maar ik hoor van veel mensen toch dat het eigenlijk exact hetzelfde is als Cod4, en dan misschien zelfs minder leuk… En om daar dan 60 euro aan uit te geven… :unsure:

  6. 790 XP
    Robbert's avatar

    Dat laatste zat ik ook over te denken en zo voelde ik het ook. Opnieuw beginnen is leuker vind ik en zeker de moeite waard. Pas op dat je niet verslaafd raakt;)

    Daarom denk ik dat ik toch maar weer level 1 begin, en dan lekker m’n mp5 lang gebruiken, en dan overgaan op de m4 🙂 Heb ik toch dat vettere embleempje :horny:
    Dan ga ik nu nog even lekker veel de p90 en die lvl 49 sniper gebruiken, omdat die straks weer buiten bereik zijn ^^

  7. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Cod 5 is beter dan de 4 hoor 😉

  8. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik zou met CoD4 gewoon 55 blijven. Totaal geen zin om prestige mode te doen.

    However met CoD World at War krijg je voor iedere behaalde prestige mode een nieuwe ”Costum Weapon kit” Waar je dus zelf kunt kiezen welke wapens + Perks je gebruikt. In totaal 10.

  9. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik zeg als je geen COD 5 gaat kopen wel doen! of je moet voor goude wapens gaan en dan niet doen!

  10. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Hangt er vanaf of je het nog veel speelt. Als je het niet veel meer speelt zou k op 50 blijven. Als je het nog heel veel speelt en je ook echt zin hebt om weer opnieuw te gaan zou ik opnieuw prestige doen ja.

  11. 790 XP
    Robbert's avatar

    Bedankt voor de reacties, denk er nog even over na ^^