Forum

Topic: [TK] [TR] Unreal Tournament 3

Anoniem's avatar

Bij het begin heb ik dit spel kapot gespeeld, alleen helaas is het online gedeelte minder dan de multiplayer gedeelte. Daardoor vindt ik dit spel niet helemaal meer de moeite waard.

Ik zou hem willen ruilen tegen condemmed 2, rainbow six vegas 2 of eventueel collin mcrea dirt.

Verkopen doe ik voor een prijs vna circa 35 euro, laat maar iets weten als je interesse hebt.

Ik verzend helaas niet, op te halen in Son, net boven Eindhoven.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    uuuh…

    Bij het begin heb ik dit spel kapot gespeeld, alleen helaas is het online gedeelte minder dan de multiplayer gedeelte. Daardoor vindt ik dit spel niet helemaal meer de moeite waard

    -spel kapot gespeeld…??? je probeerd een kapot spel te verkopen??

    – online minder als de multiplayer??? zit hier verschil in…????
    volges mij is het online gedeelte de multiplayer lawl

  2. 304 XP
    Edwin's avatar

    Kans is klein dat je ‘m hier kwijtkunt, ik kon em ook al niet verkopen :p

    BTW, met kapotgespeeld bedoelt ie dat ie hem veel gespeeld heeft. Wordt ook wel grijsgespeeld e.d. genoemd 😉

  3. 29 XP
    Ultrax's avatar

    Kans is klein dat je ‘m hier kwijtkunt, ik kon em ook al niet verkopen :p

    BTW, met kapotgespeeld bedoelt ie dat ie hem veel gespeeld heeft. Wordt ook wel grijsgespeeld e.d. genoemd 😉

    Ja, ik bedoel dan grijsgespeeld, hij werkt perfect en is zover ik weet helemaal krasloos:) Maarja mis heb ik meer geluk als jou en raak ik hem alsnog kwijt, jammer dat het online gebeuren slecht is, anders was ik het nog fulltime aan spelen.

    uuuh…

    -spel kapot gespeeld…??? je probeerd een kapot spel te verkopen??

    – online minder als de multiplayer??? zit hier verschil in…????
    volges mij is het online gedeelte de multiplayer lawl

    Niet te letterlijk nemen, ik heb hem gewoon een periode fulltime als een gek gespeeld, alleen er zijn vrij weinig mensen online in het spel, en meer als de helft van de tijd is er niet eens een server in de warfare mode… alleen deatmatch word een beetje gespeeld met een stuk of 10 servers, en bij de rest van de modus komt af en toe een servertje…. Daarnaast moet ik het spelen op een tweede account, want op de master account word je altijd uit de servers gekicked. Ik vertel maar gewoon gelijk de nadeel van dit spel.

  4. 194 XP
    little big planet's avatar

    20 euro ???

  5. 194 XP
    little big planet's avatar

    ow sorry laat maar ik zie nu pas dat je niet verzent sorry!