Forum

Topic: Samsung Secret Service Menu

Anoniem's avatar

Voor de mensen die een Samsung tv bezitten kunnen via een code de ”Secret service menu” openen waarmee ze de settings van de tv nét iets meer kunnen veranderen.

Zet je televisie op standby mode (druk op het knopje zodat de tv uitgaat).
Druk dan de volgende knopjes in (niet tegelijkertijd, maar snel achter elkaar):
Info – Menu – Mute – Power

Wacht 5 á 10 seconden en je tv springt weer aan mét de secret service menu in beeld.
hier kun je wat instellingen veranderen die alleen mogelijk zijn doormiddel van deze code.
-Tijd tussen zender zappen. (Niet beschikbaar bij een TV / Monitor combinatie)
-Geluidsinstellingen.
-Beeldinstelling.
-En nog een paar instellingen die van toepassing kunnen zijn.

Ik hoop dat dit helpt 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 207 XP
    Niekker's avatar

    cowl bedankt:) ik heb sinds vandaag een samsung en ik ga het zeker proberen(Y)

  2. 207 XP
    Niekker's avatar

    update: werkt helemaal thanks(K)

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    Haha, da’s wel cool!

    Jammer dat ik een monitor heb van samsung, maar wel stoer!

  4. 251 XP
    Bassen's avatar

    Thanks, ga ik direct uitproberen.

    Edit: bij mij werkt het ook, ga alleen niks veranderen (te schijterig)

  5. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ken het al lang werkt wel goed om je zapsnelheid omhoog te zetten

  6. 251 XP
    Bassen's avatar

    Daar heb ik nou net niks aan, ik kijk via een digitale ontvanger :horny:

  7. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Zapsnelheid is inderdaad het grootste probleem bij Samsung Tv’s.
    Deze kun je bij TV’s wél veranderen via de SSM, maar helaas niet bij TV / Monitors.

  8. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Het werkt hier :D:D

  9. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    is dit veilig kan er niks gebeuren met je tv en vervalt je garantie dan niet

  10. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    is er ook nog zo’n code voor andere tv’s?:P

  11. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    is dit veilig kan er niks gebeuren met je tv en vervalt je garantie dan niet

    Monteurs gebruiken deze code ook, bijvorobeeld als je tv mankementen vertoond.

    is er ook nog zo’n code voor andere tv’s?:P

    :google:

    Gewoon zoeken naar ”Secret Service code (merk)”.

  12. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    kan het van het zappen niet vinden

  13. 1 XP
    Giolovin's avatar

    Ik heb ik op reset gedrukt en nu heb ik geen beeld meer 🙁 Voor ik in het service menu geweest was had ik af en toe een groot deel van mijn beeld die af en toe bleef hangen.

    Het enigste dat ik momenteel nog heb ik random kleuren die op mijn scherm komen.

    Na heel wat opzoekingswerk heb ik al gehoord dat je eeprom dient te resetten of een nieuwe erin solderen. 🙁

    Televisie was sowieso al buiten garantie Samsung LE37M86BD

    Iemand een oplossing?

  14. 1 XP
    muchii's avatar

    Voor de mensen die een Samsung tv bezitten kunnen via een code de ”Secret service menu” openen waarmee ze de settings van de tv nét iets meer kunnen veranderen.

    Zet je televisie op standby mode (druk op het knopje zodat de tv uitgaat).
    Druk dan de volgende knopjes in (niet tegelijkertijd, maar snel achter elkaar):
    Info – Menu – Mute – Power

    Wacht 5 á 10 seconden en je tv springt weer aan mét de secret service menu in beeld.
    hier kun je wat instellingen veranderen die alleen mogelijk zijn doormiddel van deze code.
    -Tijd tussen zender zappen. (Niet beschikbaar bij een TV / Monitor combinatie)
    -Geluidsinstellingen.
    -Beeldinstelling.
    -En nog een paar instellingen die van toepassing kunnen zijn.

    Ik hoop dat dit helpt 🙂

    Hoii
    Ik heb het geprobeerd en het werkt niet bij mij,ik heb een samsung hg22ed470w .en ik kan niet in de menu komen hij is geblokeerd en ik wil de blokkade eraf halen.plz wie kan me helpen

  15. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Hoii
    Ik heb het geprobeerd en het werkt niet bij mij,ik heb een samsung hg22ed470w .en ik kan niet in de menu komen hij is geblokeerd en ik wil de blokkade eraf halen.plz wie kan me helpen

    Het eerste bericht is dan ook al van 2008.
    Dus waarschijnlijk niet geldig op nieuwere tv’s.

    Mischien is er een andere code voor jou type tv?

  16. Anoniem -
    84.29.72..xxx's avatar

    Het werkt op le32c530 maar helaas niet wat ik zoek.
    Ik wil de kapotte USB poort uitzetten. Maar waar kan dat?

  17. Anoniem -
    66.249.69..xxx's avatar

    Ik heb in het secret menu de bluetooth aangezet maar krijg in het gewone menu bij de luidsprekerinstellingen geen headphonelijst waarmee ik een bluetooth koptelefoon kan koppelen

  18. Anoniem -
    92.65.82.xxx's avatar

    Hoe werkt dit met een UE75MU6179U?? Deze hebben een smart-afstandsbediening !!

  19. Anoniem -
    86.84.165..xxx's avatar

    @66.249.69..xxx: ik heb een Skullycandy headphone in combinatie met een Samsung QE55Q8FNALXXN tv. Nu wil ik de koptelefoon aan de tv koppelen via Bluetooth, maar krijg het ook niet voor elkaar, wie kan mij helpen?

  20. Anoniem -
    78.46.174.xxx's avatar

    Heb ff in het secret menu gekeken, volgens mij niks veranderd. maar nu ik de tv opnieuw aan zet is het beeld 180 graden gedraaid (op de kop dus). hoe kan ik dit weer ongedaan maken.

    Mvg marcel

  21. Anoniem -
    Anoniem-2936's avatar

    LS,

    Is er een handleiding hoe ik (nu ik in het menu van de TV ben) de zap snelheid kan aanpassen? Er staat dat dit kan maar ik weet niet welke optie dit is.