Forum

Topic: Home Versie 1.0 morgen beschikbaar

Anoniem's avatar

Dat home versie 1.0 binnenkort beschikbaar zou zijn was al bekent. Echter is er informatie gelekt dat de update morgen al beschikbaar is. Er is een mail gestuurd naar alle closed bèta testers van home. De mail is echter gelekt.

”1.0 will arrive in the closed beta this Thursday the 20th and will entail a downtime starting in the morning.”

Zoals je kunt zien is de update voor als nog morgen beschikbaar.

Vrijdag zal een grote groep mensen weer een uitnodiging van Sony ontvangen om mee te doen aan de closed bèta. Volgende week zullen er nog heel veel mensen worden blij gemaakt met de bèta. Hier zullen ook Europeanen tussen zitten.

Sony wil geen commentaar geven op het nieuws.

Sony wou geen commentaar geven op de uitgelekte informatie.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 209 XP
    chrisnl's avatar

    haha wist al zij vriend van me al is beta tester:P

  2. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Bron?

    Wel leuk alst klopt. Dan zou het toch eindelijk een dichterbij kunnen komen. =/

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik hoop echt dat het waar is!!! Ik wist alleen al maar niet van 20 nov ik van 19 nov. 😛 THANKX VINCENT! Je maakt me blij!

  4. 480 XP
    Flow's avatar

    Nice zou vet zijn als het echt waar is 🙂

  5. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Hehe dn krijg ik EINDELIJK ook un key als Beta Tester

  6. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Europa krijgt ze toch pas volgende week.

  7. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Hopen dat ik ook nog een mail krijg 😀

  8. 4 XP
    Dennis_Ajax's avatar

    Zo eens spelen. Home 1.00.17 heb ik allang gedownload alleen de servers zijn nu een uurtje online. Hoop dat mn pa zo eens gaat slapen en dan kan ik het even gaan testen. Was maar 75 MB groot. Maar toch wordt er straks minimaal 4 gig opgeslagen.