Forum

Topic: hdd verwisslen vraag

Anoniem's avatar

blijft de hulpprogramma op de ps3 staat ook als ik de hdd verwisselen wat daar in staat al mijn gedownloaden lbp content en dat wil ook houden

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 896 XP
    WoofeR's avatar

    volgens mij is alles wat je download, komt op je hdd te staan, maar weet niet zeker…

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    De vraag is hier al zo vaak gesteld, zoek eens wat vaker in plaats van maar topic’s te openen, als je, je hd vervangt ben je alles kwijt, gelukkig kun je al je gekochte content gewoon weer gratis downloaden.

    Wat je met hulpprogramma bedoeld weet ik niet, misschien de XMB, deze staat niet op je HD maar is een stukje firmware.

  3. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    maar hoe zet ik het straks dan op de nieuwe hdd hoe doe je dat via een backup ofzo

  4. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    maar heb ook van itsredd geleend en kan mijn kratos maar 5 downloaden en heb hem al 5 keer gedownload

    of kan ik via een backup hem ook op usbzetten dan heb ook nog de lbp kostums

  5. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    maar hoe zet ik het straks dan op de nieuwe hdd hoe doe je dat via een backup ofzo

    Wat bedoel je precies, de demos, download content en dergelijke zet je gewoon via de store er weer op, deze bevat de lijst met wat jij allemaal gekocht hebt met een knopje om het weer te downloaden.

  6. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    maar heb ook van itsredd geleend en kan mijn kratos maar 5 downloaden en heb hem al 5 keer gedownload

    Dan ben je die dus kwijt 😛

    Of je deze kunt backuppen op usb stick of dergelijk weet ik niet.

  7. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    want volgens mij 1zelf gedownload en chrisnl itsredd roxh en ik een keer progelijk maar niet helemaal af gemaakt dus weet niet zeker als ik hem dan 5 keer gedewonload heb
    want heb hem niet allemaal afgemaakt ondertussen ge aneleerd
    hij staat wel nog in de lijst van gedownloaden

  8. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    Ik hoorde net dat op 5 verschillend ip adress kan downloaden dus ik hou gelukkig kratos

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    blijft de hulpprogramma op de ps3 staat ook als ik de hdd verwisselen wat daar in staat al mijn gedownloaden lbp content en dat wil ook houden

    Jij bedoeld het Hulpprogramma voor opgeslagen data, oftewel je savegames, ja die ben je zo goed als kwijt tenzij je op USB stick zet die je overigens gewoon in je PS3 stopt en dan komt hij in beeld in Hulpprogramma voor opgeslagen data dan kies je een savedata (driehoekje, kopiëren en kies je USB Stick) dan kopieert hij de savedata uit je Hulpprogramma voor opgeslagen data.
    Je LittleBigPlanet kostuums moet je inderdaad wel opnieuw downloaden want die kan je niet backuppen één nadeel voor jouw je hebt ze al 5 keer gedownload en dat is dus jammer. Die ben je dan ook kwijt. Tenzij je hem wel kan backuppen maar ik zou niet weten waar. Ik hoop dat ik al je vragen heb beantwoord.

  10. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Wow wtf… mensen leer eens Nederlands typen , allinea’s maken en die punten en hoofdletters gebruiken????

    Hier snap ik dus helemaal niets van eh. =/

    @Patrick:

    Als je naar je ”acount beheer” gaat
    Staat daar ergens een lijst met daarin alle content die JIJZELF hebt gekocht en/of gedownload via de PSS. Deze dingen zijn dan gratis te downloaden.
    (werkt hetzelfde als met sharen dus)

    Maar de gesharede items die jij van andere mensen hebt, staan NIET in deze lijst, dus die ben je kwijt. Het enige wat je daar aan kunt doen iis vragen of je de content nog eens zou mogen sharen van iemand anders. 🙂

  11. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Wow wtf… mensen leer eens Nederlands typen , allinea’s maken en die punten en hoofdletters gebruiken????

    Hier snap ik dus helemaal niets van eh. =/

    Dat heb ik dus ookxD

  12. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Is mijn tekst niet te begrijpen. Er staan wel degelijk punten en komma’s in ook hoofdletters alleen geen alinea’s. Kan jij een tekst alleen lezen als er alinea’s instaan?

  13. 8815 XP
    7th-son's avatar

    het lijkt een heeeeeeeeeeeele lange zin
    dat is het probleem dus

    alinea’s maakt een tekst zoveel duidelijker, je hoeft er geeneens punten en hoofdletters in te gebruiken als je dat doet!

    maar uhmmm de vraag is nou toch wel beantwoord denk ik?

  14. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Er kan een :lock: op.

  15. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Een topic gaat alleen op slot als de topicstarter dit aangeeft.

  16. 442 XP
    rwss's avatar

    Maak eerst een backup van je ps3 hdd dan ben je maar een klein gedeelte kwijt, gedownloade content kan inderdaad weer gratis op gehaald worden.

    Lees ook dit.
    http://members.lycos.nl/rwss/hddps3.pdf