Forum

Topic: School

Anoniem's avatar

Ben je er wel eens uitgestuurd? zo ja hoevaak?

ik dit jaar nog 0 keer:tease:
een meisje uit me klas moest zo hard lachen dat ze begon te huilen van het lachen en werd er uit gestuurd xD

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

49 reacties

  1. 896 XP
    WoofeR's avatar

    in een half jaar tijd stuk of 49 keer, was in de brugklas…
    denk over alles genomen, basisschool, middelbare en mbo ruim over de 150 denk ik πŸ˜›

    Mooi verhaal: Ik zat op de basisschool, volgens mij groep 7 of 8 en toen werd ik er een keer uitgestuurd. Kwam toevallig de directeur langs en ik alles uitleggen, gaf ie me kaartjes voor een voorstelling :D:D:D:D

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    ik zit in tweede en ben er nog nooit uit getrapt in de eerste en de tweede klas ook niet.

  3. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    ik totaal 11 keer xD
    als je bij os in 1 jaar 15 keer er uit word gestuurt krijg je schorsing xD
    op bassischool kon je er niet worden uitgesuurt xD
    je krege gewoon klap voor je kop (letterlijk xD)
    vorig jaar 9 keer dit jaar 2 πŸ˜›
    en ik ben dit jaar tot nu to 9 keer te laat geweest xD
    en 33 keer te laat geweest zonder dat ze het melden dit jaar xD πŸ˜€

    vorig jaarweet ik et niet meer xD
    en intotaal 4 uur gespijbelt xD
    niet veel ik weet πŸ™

    dit is allemaal 2e & 3e klas xD
    1e was ik heel lief jongetje πŸ˜€

    edit:
    Ben btw ook 1 keer geschort xD
    en mog half jaar niet meer inloggen op PC
    en ben officieel van schgool gestuurt xD
    maar dankzij me school psygiater mog ik blijven LOL xD

  4. 1268 XP
    luctheman's avatar

    in groep 7 ongeveer 80x woordpakket per week
    in groep 8 ongeveer 100x woordpakket per week
    in de 1e 63x uitgestuurd + een schorsing vanwege 3x vechten(keer iemand bewusteloos geslagen)
    in de 2e 57 x uitgestuurd
    in de 3e 43x uitgestuurd
    in de 4e pas 5 en daar hoi ik het bij, want ik heb geen goede reputatie

  5. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    @lucheman
    Dat is best vaak xD

    Ik nog nooit (A)

  6. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    in groep 7 ongeveer 80x woordpakket per week
    in groep 8 ongeveer 100x woordpakket per week
    in de 1e 63x uitgestuurd + een schorsing vanwege 3x vechten(keer iemand bewusteloos geslagen)
    in de 2e 57 x uitgestuurd
    in de 3e 43x uitgestuurd
    in de 4e pas 5 en daar hoi ik het bij, want ik heb geen goede reputatie

    OMG hoe moeilijk moet het zijn om je te gedragenxD haha:P

  7. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Onee, 1 keer toen ik heel boos was geworden op iemand en hem inelkaar had geslagen :O. Teminste, was vechten maar hij had geen kans om terug te vechten.

  8. 216 XP
    Depsie's avatar

    in de eerste klas iets van 2 keer ofzo… toen in 2e de klas ben ik bijna iedere les eruit gestuurd en heb ook bijna alle lessen gespijbeld. dit is deknik ook de reden dat ik van havo naar vmbo ben gegaan:O in de derde klas ongeveer 10 x ofzo en in de 4e nu nog nooit , maar wel een dag geschorst geweest :p

    is dit niet een mooiverhaal van als je ouder word word je verstandiger πŸ˜€ ?

  9. 62 XP
    Dordtstar's avatar

    in groep 7 ongeveer 80x woordpakket per week
    in groep 8 ongeveer 100x woordpakket per week
    in de 1e 63x uitgestuurd + een schorsing vanwege 3x vechten(keer iemand bewusteloos geslagen)
    in de 2e 57 x uitgestuurd
    in de 3e 43x uitgestuurd
    in de 4e pas 5 en daar hoi ik het bij, want ik heb geen goede reputatie

    Hij houd het bij hoor…

    Ja ik wel vaak maar ga het niet lopen tellen en bijhouden hoor wat boeit het nou weer, je kan beter je gewoon gedragen en bij de les houden:whistling2:

  10. 209 XP
    chrisnl's avatar

    1x bijna geschorst dit jaar 6x uitgestuurd en 19 samenvattingen voor wiskunde overgeschreven

  11. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik ga jullie mijn gedragsleven is zeggen ( niet goed πŸ˜€ ) bij ons is het van eerste middelbaar tot 6 de middelbaar nu zit ik in het 5de ( 16 jaar ).

    1ste: Gedragscontract, ( contract als ik nog iets misdoet dan moet ik buiten )
    2de: bijna gedragscontract ( stuk of 20 keer buiten ofzo )
    3de: Ook bijna gedragscontract ( ook stuk of 20 keer buiten )
    4de: 2 weken geschorst
    5de: Nog niets, maar wel stuk of 5 nota’s

  12. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Wat een bravenricken hier allemaal zeg (a)

  13. 266 XP
    Yorz's avatar

    hahaha in 1 week 13 x :tease: .. hb ook t school record spijbelen (152x) πŸ˜€ …. hb wel nog nooit een gele kaart πŸ™‚ (ik doe Havo btw)

  14. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ik nog 0x πŸ˜› wel bijna een keer vorig jaar zij de frans lerares ga je maar melden ik zij doodleuk nee en ik bleef zitten en er nooi meer iets van gehoord:D

  15. 194 XP
    little big planet's avatar

    ik deze week al 5 x en 3 x telaat:P

  16. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    1e 0 x uitgestuurt
    2 x melden omdat ik te laat was
    2e 2 uur gespijbeld
    3 x melden om te laat
    3n 0 x erruit
    nu zitik in de 3e Bij vincent, en dat is meteen het probleem bij vincent (vinnie1234)
    1 xerruit
    9 rooie kaarten voor te laat
    0x gespijbeld
    heel vaak te laat maar onderuit lullen
    1 uur nablijven, en 1 pak bastonge koek kopen. plus vaak samen met vinnie overschrijven

  17. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    1e 0 x uitgestuurt
    2 x melden omdat ik te laat was
    2e 2 uur gespijbeld
    3 x melden om te laat
    3n 0 x erruit
    nu zitik in de 3e Bij vincent, en dat is meteen het probleem bij vincent (vinnie1234)
    1 xerruit
    9 rooie kaarten voor te laat
    0x gespijbeld
    heel vaak te laat maar onderuit lullen
    1 uur nablijven, en 1 pak bastonge koek kopen. plus vaak samen met vinnie overschrijven

    IS NIET MIJN SHULD xD
    moet jij maar zo weing :O
    ik heb bijna elke dag starf werk xD

  18. 564 XP
    Rox92's avatar

    in groep 7 ongeveer 80x woordpakket per week
    in groep 8 ongeveer 100x woordpakket per week
    in de 1e 63x uitgestuurd + een schorsing vanwege 3x vechten(keer iemand bewusteloos geslagen)
    in de 2e 57 x uitgestuurd
    in de 3e 43x uitgestuurd
    in de 4e pas 5 en daar hoi ik het bij, want ik heb geen goede reputatie

    Volgens mij zit je op een veel chillere school want had 1 keer iemand 1 klap gegeven
    Ja je leest het goed 1 klap…..moest ik gelijk 5 uur corveΓ«n :pirate2:

    en tja de rest dat hou ik maar niet bij πŸ˜›

  19. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ligt het aan mij of ben ik zo braaf of zijn jullie zo aso? πŸ˜› Nog nooit problemen gehad op school nog nooit uitgestuurd.

  20. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    in groep 7 ongeveer 80x woordpakket per week
    in groep 8 ongeveer 100x woordpakket per week
    in de 1e 63x uitgestuurd + een schorsing vanwege 3x vechten(keer iemand bewusteloos geslagen)
    in de 2e 57 x uitgestuurd
    in de 3e 43x uitgestuurd
    in de 4e pas 5 en daar hoi ik het bij, want ik heb geen goede reputatie

    Jah…. En jij weet dat zeker nog allemaal. Patser.

    Overdrijven is een kunst vriend.

    De keren dat ik eruit ben gestuurd ga ik nieteens tellen.
    Hoe dan ook , veel te vaak. =/

    Ik kwam op de basis en middelbare school best vaak te laat.
    Nu nog heel af en toe , maar dan ligt het aan het openbaar vervoer.

    Gevochten heb ik op de middelbare school ontichelijk veel gedaan. o.O
    Heb ik btw nog de nodige littekens van. (wie klappen geeft krijgt er ook terug ofc…)

    Maar heb denk ik al (ff snel denken)bijna 3 Γ‘ 4 jaar geen ruzie meer gehad. πŸ˜€ wel eens wat ”woord-wisselingen” enzow mja..

    Ik ben er toch op vooruit gegaan lol.

    Het meest schandaligste en ergste ding wat ik ooit (op school) heb gedaan….

    Is een leraar geslagen , en die heeft daarna ontslag genomen vanwege de stres.
    Al had ik daar een goede reden voor. ”Wie mij slaat, sla ik terug.”

    De leraar sloeg mij …. Had die niet moeten doen. =/

    Maar nu ben ik een heel lief en aardig en doe nog geen vlieg kwaad. (6):twisted::whack:

  21. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ligt het aan mij of ben ik zo braaf of zijn jullie zo aso? πŸ˜› Nog nooit problemen gehad op school nog nooit uitgestuurd.

    OMG net kindje xD
    ook op sraat nooit problemen of zo..?

    Jah…. En jij weet dat zeker nog allemaal. Patser.

    Overdrijven is een kunst vriend.

    De keren dat ik eruit ben gestuurd ga ik nieteens tellen.
    Hoe dan ook , veel te vaak. =/

    Ik kwam op de basis en middelbare school best vaak te laat.
    Nu nog heel af en toe , maar dan ligt het aan het openbaar vervoer.

    Gevochten heb ik op de middelbare school ontichelijk veel gedaan. o.O
    Heb ik btw nog de nodige littekens van. (wie klappen geeft krijgt er ook terug ofc…)

    Maar heb denk ik al (ff snel denken)bijna 3 Γ‘ 4 jaar geen ruzie meer gehad. wel eens wat ”woord-wisselingen” enzow mja..

    Ik ben er toch op vooruit gegaan lol.

    Het meest schandaligste en ergste ding wat ik ooit (op school) heb gedaan….

    Is een leraar geslagen , en die heeft daarna ontslag genomen vanwege de stres.
    Al had ik daar een goede reden voor. ”Wie mij slaat, sla ik terug.”

    De leraar sloeg mij …. Had die niet moeten doen. =/

    Helemaal mee eens πŸ˜€
    Leuk he leraar van school pesten xD
    is ons vorig jaar met klas gelukt die gozer zo dom xD
    wij hadden van een CD van het vak een werpster gemaakt recht naar zijn kop gegooit hij bukt net en knalt vlak naast hem zegt die: O verder niks xD
    En gingen we proppen maken en vik zetten en door klas gooien xD merkte die niet xD
    En nog dommer was toen we DVD gingen kijken. Wij hadden de afstandsbediening gejat. Heletijd pauze zetten DVD er uit en er in xD en hij denken dat het aan apparaat lag xD
    Een antie*leraarnaam*hyves opgericht xD
    Onder een rep zat ik achteraan (altijd) liep ik gewoon naar voren schreef ik daar over en liep ik terug naar achter xD en daar zei die niks van ( uit angst xD)
    en ga zo maar door nog wel helelijdt xD
    en toen die ijndelijk weg ging
    Kwam die met zak lollys kreeg iedereen lollys zegt die zo: We hebben niet zo fijne tijd gehat volgens mij maar jullie krijgen wel lolly xD

    Jha wij hebben kut klas xD
    wij hebben 3 leraaren vorig jaarvan school gekregen xD
    en de 1e is nu ook al weer bijna weg xD
    4 keer de directie van me school in klas gehad xD

  22. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    badass. :p

    Die leraar zit nu nog met een trauma thuis. :p

  23. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Wat een gansters lopen hier rond zeg…

    Niet echt iets om trots op te zijn. Beetje zielig eigenlijk. Grow up…

  24. 790 XP
    Robbert's avatar

    Op school ben ik niet zo erg als jullie, maar ook weer niet heel braaf… Maak af en toe irritante opmerkingen of van die flauwe grappen waardoor ik er paar keer in het jaar uitgestuurt word… Verder niet zoveel bijzonders πŸ™‚

  25. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Wat een gansters lopen hier rond zeg…

    Niet echt iets om trots op te zijn. Beetje zielig eigenlijk. Grow up…

    Je kan zeggen wat je wilt, maar je zit nogsteeds op school gewoon en niet volwassen xD. Maar soms is school ook zwaar overdreven, wat erg dat je te laat komt zeg…

  26. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    mijn klas had gister en vandaag weer een leraar laten stressen

  27. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    ik zal 1 ding zeggen de 1ste dag op middelbare school was ik gelijk uitgestuurd in de 1ste klas xD

  28. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Je kan zeggen wat je wilt, maar je zit nogsteeds op school gewoon en niet volwassen xD. Maar soms is school ook zwaar overdreven, wat erg dat je te laat komt zeg…

    So? De mensen hier vinden het grappig dat je op 1ste dag van je middelbare school tijd er meteen uitgestuurd wordt. Sommige mensen zijn er trots op dat ze er al 56x eruit zijn gestuurd.

    Ik snap dat soort dingen niet. Je schiet er echt niks mee op. Ik spreek uit ervaring.

  29. 1386 XP
    Redd's avatar

    Je kan zeggen wat je wilt, maar je zit nogsteeds op school gewoon en niet volwassen xD. Maar soms is school ook zwaar overdreven, wat erg dat je te laat komt zeg…

    Dus als je op school zit, ben je per definitie niet volwassen? Herstel: Als je leerplichtig bent, ben je niet volwassen…
    Gelukkig zit ik inmiddels op een opleiding waar je voor jezelf zit. Als je weg wilt, ga je weg.. “Eruit gestuurd worden” kan ik al een aantal jaar niet meer. Ik studeer voor mezelf, niet omdat ik leerplichtig ben. ^_^

    PS. Dat hoort bij de leeftijd gok ik, Selec1. :p Overigens ben ik het wel met je eens, wat een kansloos topic. :p

    PPS. Error, niet eerst zeggen dat je niet stoer gaat doen en vervolgens je beste verhaal vertellen, he.. πŸ˜‰

  30. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik vind dit ook nutteloos maar wat heb ik te zeggen? πŸ˜›
    Ik gedraag me op school omdat ik er zit om wat te leren hΓ©?

  31. 85 XP
    pwvd's avatar

    Benieuwd hoe de meeste het hier in de toekomst gaan doen. Met een instelling van spijbelen, leraren pesten etc. ga je niet ver komen. Moet zeggen dat ik dat persoonlijk echt triest vind, maar goed.. [GTA4]Get A Life[/GTA4]

  32. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Wat een gansters lopen hier rond zeg…

    Niet echt iets om trots op te zijn. Beetje zielig eigenlijk. Grow up…

    Hallo een beetje LOL op school mag tog wel:O
    en ben niet trots op maar lees de vraag van het topic:)
    daar beantwoorden we op πŸ˜›
    en een keer eruit gestuurt worden is tog wel grappig xD

  33. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    OMG net kindje xD
    ook op sraat nooit problemen of zo..?

    Helemaal mee eens πŸ˜€
    Leuk he leraar van school pesten xD
    is ons vorig jaar met klas gelukt die gozer zo dom xD
    wij hadden van een CD van het vak een werpster gemaakt recht naar zijn kop gegooit hij bukt net en knalt vlak naast hem zegt die: O verder niks xD
    En gingen we proppen maken en vik zetten en door klas gooien xD merkte die niet xD
    En nog dommer was toen we DVD gingen kijken. Wij hadden de afstandsbediening gejat. Heletijd pauze zetten DVD er uit en er in xD en hij denken dat het aan apparaat lag xD
    Een antie*leraarnaam*hyves opgericht xD
    Onder een rep zat ik achteraan (altijd) liep ik gewoon naar voren schreef ik daar over en liep ik terug naar achter xD en daar zei die niks van ( uit angst xD)
    en ga zo maar door nog wel helelijdt xD
    en toen die ijndelijk weg ging
    Kwam die met zak lollys kreeg iedereen lollys zegt die zo: We hebben niet zo fijne tijd gehat volgens mij maar jullie krijgen wel lolly xD

    Jha wij hebben kut klas xD
    wij hebben 3 leraaren vorig jaarvan school gekregen xD
    en de 1e is nu ook al weer bijna weg xD
    4 keer de directie van me school in klas gehad xD

    van frans xdxdminder fijn mens is dat

  34. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Jemig, zo groot probleem is het helemaal niet joh. Zolang je maar een diploma haalt zit je safe πŸ˜‰

  35. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Jemig, zo groot probleem is het helemaal niet joh. Zolang je maar een diploma haalt zit je safe πŸ˜‰

    helemaal mee eens man

  36. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Jemig, zo groot probleem is het helemaal niet joh. Zolang je maar een diploma haalt zit je safe πŸ˜‰

    Nouja… Als je over wilt gaan zal je gedrag tellen. Ik ken iemand die had allemaal 8en op zijn rapport van HAVO en hij mocht niet over omdat hij te druk was!

  37. 85 XP
    pwvd's avatar

    Jemig, zo groot probleem is het helemaal niet joh. Zolang je maar een diploma haalt zit je safe πŸ˜‰

    Onder het motto: een 5,5 is ook een 10:P

  38. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Nouja… Als je over wilt gaan zal je gedrag tellen. Ik ken iemand die had allemaal 8en op zijn rapport van HAVO en hij mocht niet over omdat hij te druk was!

    jongen, pas als je ontoerekeningsvatbaar kan je niet over met allemaal 8en:weirdsmiley:

  39. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    jongen, pas als je ontoerekeningsvatbaar kan je niet over met allemaal 8en:weirdsmiley:

    Ik weet niet.

  40. 790 XP
    Robbert's avatar

    Bij onze school word er alleen gekeken naar gedrag bij overgaan als je meer dan 2 onvoldoendes staat… Dan telt dus je gedrag wel mee, maar al ben je een ********, al je geen onvoldoendes staat, ga je altijd over πŸ™‚

  41. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Bij onze school word er alleen gekeken naar gedrag bij overgaan als je meer dan 2 onvoldoendes staat… Dan telt dus je gedrag wel mee, maar al ben je een ********, al je geen onvoldoendes staat, ga je altijd over πŸ™‚

    Zo werkt het hier ook
    als je 2 TEKORTE heb ga je over:)
    als je 3 heb bespreek (kan je doorgaan doormiddel van goed gedrag veel inzet of slechte thuis situatie)
    4 of meer blijven zitten!
    2e keer blijven zitten is van school

  42. 6677 XP
    Myx's avatar

    Valt wel mee hoe ik ben op school, best een lollig klas, in de 1ste was ik gewoon braaf in de 2de was ik veelste druk te vaak uitgestuurd enzo en in de 3de maar 2/3 keer uitgestuurd en denk maar 1 keer nablijven, ik moet wel want we hebben een te strenge school πŸ™

  43. 790 XP
    Robbert's avatar

    Zo werkt het hier ook
    als je 2 TEKORTE heb ga je over:)
    als je 3 heb bespreek (kan je doorgaan doormiddel van goed gedrag veel inzet of slechte thuis situatie)
    4 of meer blijven zitten!
    2e keer blijven zitten is van school

    Zo is het bij ons ook, exact. Bij ons, wanneer je meer dan 2 onvoldoendes staat, kan je ook ”onder contract” overgaan. Dan mag je na de eerste periode het volgende jaar niet meer dan 2 onvoldoendes staan, want dan moet je terug.

  44. 1386 XP
    Redd's avatar

    jongen, pas als je ontoerekeningsvatbaar kan je niet over met allemaal 8en:weirdsmiley:

    Als je niet weet waar je het over hebt, reageer dan ook niet. :-S

  45. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Op mijn scholen deden ze niet zo aan eruit sturen maar 1x heb ik het echt verneukt:P toen hadden ik en een vriend ruzie met iemand. Die hadden we zo afgetuigd dat ik 3 weken in een andere klas mn werk moest maken (was op basisschool:))

  46. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    jeeeej wat een badassen:| hier(heb alles ff gelezen) alleen in groep 2 eruit gestuurd zit nu in 2de havo

  47. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    bij ons is het net zo geregeld(A)

  48. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Zo werkt het hier ook
    als je 2 TEKORTE heb ga je over:)
    als je 3 heb bespreek (kan je doorgaan doormiddel van goed gedrag veel inzet of slechte thuis situatie)
    4 of meer blijven zitten!
    2e keer blijven zitten is van school

    Hier ook πŸ˜‰

  49. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Alleen op basichool was ik erg. Vaak ruzie en en niks doen veeeeel overschrijven en daar heb ik van geleert je schieter geen een fuck op weetje leraaren zijn tog wel de baas van je. Zit nu in de 3e heb in de 1e 1x gevochten 2e 2x gevochten bijna geschorst -_-. In de 3e geen probleem hou me braaf want ik wil een diploma weetje;). En ik durf te wedden dat in dit topic de meeste mensen die zo groot praaten van eruitgestuurd en geschorst etc dat ze in real world heel normaal en braaf zijn. En nu op intrnet stoer lopen te doen. Get a focking life;)