Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ok wist ik al:P dat is US datum toch ik dacht namelijk dat ie de 19e naar europa komt

  2. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dat vind ik dan echt dom, een nederlandse game eerst in de US uitbrengen :P.

  3. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    alles wordt zo’n beetje eerst in de US uitgebracht nooit europa eerst:(

  4. 15 XP
    Black-Cell's avatar

    Hey ik kom net van de free record shop, (heb The Dark Knight op blu ray gekocht, kan niet wachten om die te kijken) maar nu even on topic, killzone 2 is nu bij hun te reserveren en staat in de computer als een 25 februari release.

  5. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Officiele release 27 FEB werk zelf bij MM op de afdeling games 😛 soon posters enzo en andere promo’s kan niet wachten

  6. 8837 XP
    7th-son's avatar

    ik heb ook 27 februari gehoord, en ik geloof 2 dagen eerder dan de US versie
    en van ik dat gehoord heb? iemand die daar werkt 😛
    dat van de US versie heb ik weer ergens anders vandaan

    maarja, veranderen kan het altijd dus haha

  7. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    No way… ik dacht juist eerst dat hij in EU kwam dan de USA….>.<

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Focking lame. Een Europees spel eerst in de US releasen.

    Klote Amerika!

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dit was toch al bekend dat hij 27 februari uit zou komen? En nu 17? Mooi toch!

  10. 8837 XP
    7th-son's avatar

    zolang die maar uitkomt, die 2 dagen boeit me ook niet eens (ook al is dat hier eerder dan daar)
    ik hoop stiekem dat ik em krijg van me broer hahaha

    ohw wacht eens even
    ik ben in de war
    17 feb in europa
    19 feb in us

    dat was het volgens mij!

  11. 495 XP
    patrick3's avatar

    Ik kijk er zo naar uit naar deze game maar dat doet bijna iedereen wel! vet spel heb aan de beta meegedaan!

  12. 14 XP
    KevinMaastricht's avatar

    Kan echt niet wachten!

  13. 66 XP
    sneezle's avatar

    Sony Computer Entertainment Europe heeft zojuist officieel een datum geprikt voor Guerilla Games’ blockbuster Killzone 2 n.l 25 Februari. 2 dagen eerder dan in amerika (27 Febr.)
    Eindelijk een game waar de release eerst in europa is :yahoo: