Forum

Topic: Logitech X530 probleem

Anoniem's avatar

Ik zit een beetje met een probleem. Het gaat om m’n geluidssetje voor de PC. Ik heb een X530 van logitech die ik na maanden weer eens aangesloten heb. Helaas kan ik de software-cd niet meer vinden.:(

Alle speakers en subwoofer doen het, maar ik heb het idee dat ze niet goed afgesteld staan. De middenste speaker is helemaal oke, maar links en rechts gaan ze zachter. De sub doet het wél lekker.

Omdat hier nogal wat mensen ict doen dacht ik, misschien weten zij het wel:) Is het niet mogelijk ergens het geluid aan te passen evt. met een programma? Ik kan de software die erbij hoort niet terugvinden op de site van logitech.

Hoop dat iemand weet wat ik er aan kan doen. Via msn is ook oke! dan stuur ik m’n msn in een PM.

PS: Vanaaf Play on Risingflowradio! 19:00!:D

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Als je de sleutel van de software hebt (of als hij gratis is) dan kan je de software ook downloaden via torrents en nieuwsgroepen?

    Anders moet je ff googlen op 5.1 surround calibrate ofzoiets…

  2. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    geluidskaart naam intyppen in google, bij mij ook gelukt,