Forum

Topic: 2 Spelers hulp Topic

Anoniem's avatar

Dit is gewoon een Topic die gaat over LittleBigPlanet en wie hulp nodig heeft met Single-player die met 2 spelers gedaan moeten worden.

Ik heb een vrijwilliger nodig die mij wil helpen met de level ‘Skaten in de engelse tuin’ voor 2 spelers opdracht. Want daar is een 2 speler opdracht en daar zitten een paar objecten stickers die alleen met 2 spelers kan worden geopend. 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

Dit is gewoon een Topic die gaat over LittleBigPlanet en wie hulp nodig heeft met Single-player die met 2 spelers gedaan moeten worden.

Ik heb een vrijwilliger nodig die mij wil helpen met de level ‘Skaten in de engelse tuin’ voor 2 spelers opdracht. Want daar is een 2 speler opdracht en daar zitten een paar objecten stickers die alleen met 2 spelers kan worden geopend. 🙂

Ik ben je man!

2. 420 XP
    Zwerver7's avatar

Ik ben je man!

Ik had jou gisteren 2 berichten gestuurd over met 2 spelers je hebt niet eens gereageerd. :$ Maar óke ik zie je vanzelf wel.

3. 209 XP
    chrisnl's avatar

ik heb vrijwilligers nodig die mijn level beat the music moeten spelen:D moet nog 5x worden gespeelt dan krijg ik trophie psn: christiaan007 😛

4. 420 XP
    Zwerver7's avatar

En nog iets anders, als je met mij speelt lagg ik en heb geen headset. :jester: