Forum

Topic: 2 Spelers hulp Topic

Anoniem's avatar

Dit is gewoon een Topic die gaat over LittleBigPlanet en wie hulp nodig heeft met Single-player die met 2 spelers gedaan moeten worden.

Ik heb een vrijwilliger nodig die mij wil helpen met de level ‘Skaten in de engelse tuin’ voor 2 spelers opdracht. Want daar is een 2 speler opdracht en daar zitten een paar objecten stickers die alleen met 2 spelers kan worden geopend. ๐Ÿ™‚

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dit is gewoon een Topic die gaat over LittleBigPlanet en wie hulp nodig heeft met Single-player die met 2 spelers gedaan moeten worden.

    Ik heb een vrijwilliger nodig die mij wil helpen met de level ‘Skaten in de engelse tuin’ voor 2 spelers opdracht. Want daar is een 2 speler opdracht en daar zitten een paar objecten stickers die alleen met 2 spelers kan worden geopend. ๐Ÿ™‚

    Ik ben je man!

  2. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik ben je man!

    Ik had jou gisteren 2 berichten gestuurd over met 2 spelers je hebt niet eens gereageerd. :$ Maar รณke ik zie je vanzelf wel.

  3. 209 XP
    chrisnl's avatar

    ik heb vrijwilligers nodig die mijn level beat the music moeten spelen:D moet nog 5x worden gespeelt dan krijg ik trophie psn: christiaan007 ๐Ÿ˜›

  4. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    En nog iets anders, als je met mij speelt lagg ik en heb geen headset. :jester: