Forum

Topic: codwaw fout

Anoniem's avatar

air streak werkt niet en volgens mij de honden ook niet

als ik op pijltje naar rechts duw gebeurd er niks doe ik wat verkeerd

want airstreak gaat van zelfs weg

update: als ik kill steak wil doen. lukt mij dat niet. de ps3 zegt dat ik op pijltje naar rechts moet duwen maar doet het niet. Volgens mij kan ik de honden ook niet loslaten zelfde probleem.wat doe ik verkeerd

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    air streak werkt niet en volgens mij de honden ook niet

    als ik op pijltje naar rechts duw gebeurd er niks doe ik wat verkeerd

    want airstreak gaat van zelfs weg

    Leer eens typen met leestekens en gebruik duidelijke titels.

  2. 6677 XP
    Myx's avatar

    Het is pijltje link en anders licht het aan je controller 😛

  3. 1268 XP
    luctheman's avatar

    air streak werkt niet en volgens mij de honden ook niet

    als ik op pijltje naar rechts duw gebeurd er niks doe ik wat verkeerd

    want airstreak gaat van zelfs weg

    echt jongen… ik maak hier echt geen zak van.
    En van jouw citaat al helemaal niks

  4. 656 XP
    Killermen's avatar

    air streak werkt niet en volgens mij de honden ook niet

    als ik op pijltje naar rechts duw gebeurd er niks doe ik wat verkeerd

    want airstreak gaat van zelfs weg

    Lol, iets duidelijker

  5. 1268 XP
    luctheman's avatar

    volgens mij zegt hij:

    Als ik ene kill streak heb van vijf en ik wil een artillery strike dan lukt dat niet, en dat lukt ook niet als ik de honden wil loslaten(unleash the dogs)
    ligt dit aan het spel of ben ik de enige die dit probleem heeft?

  6. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Als je het zo bekijkt ligt het aan hem:P kijk ff op evt krassen op je disk en of je anders de controls verandert heb en het belangrijkste: LEER TYPEN!

  7. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Jij hebt ook altijd wat he Patrick :tease:
    is dit in solo of mp???

  8. 954 XP
    Callme's avatar

    wat een #$%#^%# pijl naar links

  9. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    solo kan helemaal niet, want dat werkt niet met 5 kills en3 kills, dus de multiyplayer. sorry dat ik geen goede zinnen maak.

  10. 896 XP
    WoofeR's avatar

    In 1 van de eerst missies in solo heb je wel airstrike namelijk… maar okee, dan weet ik het niet, sorry…

  11. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    oja het zat er wel in ,een airstrike. toen deed hij het wel

  12. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Er zit inderdaad in een paar missions een airstrike.

    En in de multiplayer kan het zijn dat er op dat moment al een Airstrike bezig is , of er al honden zijn losgelaten.

    In dat geval moet je even wachten tot dat is afgelopen omdat er namelijk maar één speler tegelijkertijd die Airstrike of Honden kan gebruiken.
    (staat als het goed is midden in beeld.)

    Echter dacht ik dat dit evengoed Pijltje RECHTS is. Want links is toch voor je Grenade launcher en Bouncing betty’s ???

  13. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Er zit inderdaad in een paar missions een airstrike.

    En in de multiplayer kan het zijn dat er op dat moment al een Airstrike bezig is , of er al honden zijn losgelaten.

    In dat geval moet je even wachten tot dat is afgelopen omdat er namelijk maar één speler tegelijkertijd die Airstrike of Honden kan gebruiken.
    (staat als het goed is midden in beeld.)

    Echter dacht ik dat dit evengoed Pijltje RECHTS is. Want links is toch voor je Grenade launcher en Bouncing betty’s ???

    Klopt, rechts is het en links is ook voor bazooka en dergelijke.

    Bij mij werkt alles goed, soms zijn de honden al in gebruik en staat er in het midden van men scherm da ze bezet zijn, zoals 3rror al zei. ….

  14. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    maar als ik airstreak niet op tijd doe gaat het weg

  15. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Dat komt dan waarschijnlijk omdat je dan honden hebt.

    -bij 3 kills (Recon plane)
    -bij 5 kills (airstrike)
    -bij 7 Kills (honden)

    Als jij 5 kills hebt , en de artillery hebt. Maar daarna nog 2 kills krijgt, dan wordt je artillery strike vervangen door honden.

    Maar als jij artillery strike hebt , en dan doodgaat. Blijft jouw artillery strike.
    Tenzei je dan weer 3 kills maakt , waardoor je weer een recon plane krijgt. 😉

    Beetje lastig allemaal , maar zo gaat het nou eenmaal. xD

  16. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    als je dan doodgaat moet je dan gewoon op pijltje naar rechts duwen. werkt dat ook met recon plane en airstrike, honden

  17. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Heb je ook al naar je controll settings gekeken mischien heb je het verandert zonder dat je het wist?

    [Offtopic] Pas ff je singature text aan zet er spaties tussen [/Offtopic]

    ihaveunchartedgt5proluegewinningeleven2008lbpcod5
    i want saintrow2 midnightclublosangless buzz
    wie wil gratis pain met mij sharen

  18. 1748 XP
    Shmet's avatar

    als je dan doodgaat moet je dan gewoon op pijltje naar rechts duwen. werkt dat ook met recon plane en airstrike, honden

    Ja, als je 3 kills hebt en je sterft kan je als je weer in leven zijt die recon plane gebruiken, ik vind het best simpel 😉

  19. 6677 XP
    Myx's avatar

    Er zit inderdaad in een paar missions een airstrike.

    En in de multiplayer kan het zijn dat er op dat moment al een Airstrike bezig is , of er al honden zijn losgelaten.

    In dat geval moet je even wachten tot dat is afgelopen omdat er namelijk maar één speler tegelijkertijd die Airstrike of Honden kan gebruiken.
    (staat als het goed is midden in beeld.)

    Echter dacht ik dat dit evengoed Pijltje RECHTS is. Want links is toch voor je Grenade launcher en Bouncing betty’s ???

    Woeps verwarde link en rechts even :prankster: