Forum

Topic: PSP als Buzz Master Quiz controller

Anoniem's avatar

PSP als PS3 controller
hoi,

Sinds kort ben ik eigenaar van een ps3 (vroege sint voor mijn zoontje)

ik weet dat het mogelijk is om de psp (2 in ons bezit) als controller te gebruiken op ps3.

‘k vraag me gewoon af of die ook als Buzz Master Quiz controller gebruikt kunnen worden.

Lijkt me tof…..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Volgens mij is dit niet mogelijk en wat is het nut hiervan dan?

  2. 896 XP
    WoofeR's avatar

    keine anunk, probeer het zou ik zeggen en als het lukt, laat het ons weten en hoe 😉

  3. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Je krijgt 4 BUZZ zoemers bij het spel, waarom heb je dan 2 psp nodig?? 😛

  4. 2 XP
    bramy's avatar

    omda ze buzz ook afzonderlijk verkopen ( geen pakketje met zoemers)

  5. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Volgens mij kan dit niet hoor…… Ik had er ook all een beetje naar gezocht heb zelf ook een psp maar niks kunnen vinden

  6. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Je ken em beter dan kopen met de buzzers, want dat is gewoon leuker met de buzzers 😉
    De versies die je ken kopen zonder buzzers, zijn in principe voor degene die al de buzzers hebben en meerdere quizzen willen hebben, zodat ze straks niet zoveel voor elk deel hoeven te betalen en niet 20 van die buzzers thuis hebben liggen :tease:

  7. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Maar als je geen buzzer heb, ga je toch niet voor de versie zonder buzzers??
    Teminste ik heb hem toen met buzzers gekocht. (A)

  8. 414 XP
    Milkyray's avatar

    sowieso kun je de psp niet als controller gebruiken voor de ps3 toch? Je kan met de nieuwe psp spellen van je sp op tv spelen, maar geen ps3 spellen met een psp besturen, of heb ik nou de laatste maand in een grot gewoond en heb ik vanaf nu 5 controllers? haha