Forum

Topic: Dead space demo

Anoniem's avatar

Heb net ff die Dead space demo gedownload van de US store. Hij is maar 500mb groot ofzo en dat kun je ook wel merken qua speeltijd:annoyed_h4h: je heb de demo in 5 min al weer uit:shifty:
Je hoeft alleen maar naar de engine room te lopen en daar kom je dan 10 monsters tegen die je even moet ombrengen en dan ben je al weer klaar..
Wat vinden jullie hiervan?? Mag een demo zo kort zijn??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb de demo nog niet maar ik vind het hartstikke dom als dat het enige is, dan ga ik hem niet eens downloaden want mijn internetverbinding is niet zo snel was het maar übersnel!

  2. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Ik heb de demo nog niet maar ik vind het hartstikke dom als dat het enige is, dan ga ik hem niet eens downloaden want mijn internetverbinding is niet zo snel was het maar übersnel!

    Ja precies, ik heb er langer over gedaan om te downloaden dan om te spelen.. en dat is dan best wel vervelend:P

  3. 8 XP
    KieG's avatar

    Een demo moet gewoon een goed beeld van het spel geven. Hoe het eruit ziet en hoe je kan bewegen. Van mij hoeft het niet meteen een 3 levels te bevatten en een eindbaas. als je me begrijpt!

  4. 896 XP
    WoofeR's avatar

    wat een kutdemo dan, gaat em dan ook niet downloaden…