Forum

Topic: PES 09 toernooi

Anoniem's avatar

Nou heb ik net vandaag PES 2009 binnen en leek het me een leuk idee om een toernooitje te houden:joystick:
Als er genoeg mensen PES hebben teminste 😉

Dus lijkt het je wat meld het dan even en dan kan er gekeken worden hoe we het gaan aanpakken.
In een poule of eerst poule en dan knock-out systeem etc. etc.

We spelen alleen met clubs!
Anders heeft het land natuurlijk een groter voordeel 😉

//Rox

Deelnemers:
Joost – Manchester United
Rox92 – Fc Barcelona
Woofer – AC Milan
basvdl – Liverpool
Moootje – Real Madrid
Benjamins187 – Chelsea

Stand van het toernooi:

Uitslagen:
Rox92 – Moootje: 2 – 1
Joost – Moootje: 2 – 2
Basvandelouw – Joost: 3 – 4
Rox92 – Joost: 1 – 1
Woofer – Moootje: 2 – 1
Moootje – Basvandelouw: 4 – 0
Rox92 – Basvandelouw: 9 – 0

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

57 reacties

  1. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Moeten we ff regelen met de clan 😉
    Ik staat hier ook voor open, heb hier error al een pm over gestuurd

  2. 257 XP
    Joost's avatar

    Ik meld mij aan met Manchester United:)

  3. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Ik meld mij aan met Manchester United:)

    Dat ken je vergeten maat 😛 Die ben ik al :tease:

  4. 257 XP
    Joost's avatar

    Dat ken je vergeten maat 😛 Die ben ik al :tease:

    Teams mogen meerdere malen gekozen worden. Anders kan je met max 10 man ofzo. @ Rox92(ahem), wil je niet een beter team zijn? We kunnen ook wel een keer een toernooi houden met kleinere teams… Manchester tegen jou club gaat niet echt op…

  5. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Dan neem ik AC Milan 😀 Maldini 4-ever!!!!

  6. 564 XP
    Rox92's avatar

    Teams mogen meerdere malen gekozen worden. Anders kan je met max 10 man ofzo. @ Rox92(ahem), wil je niet een beter team zijn? We kunnen ook wel een keer een toernooi houden met kleinere teams… Manchester tegen jou club gaat niet echt op…

    oke dan Barcelona 😛
    Ik denk laat jullie het makkelijk maken maar nee is het nog niet goed 😛

  7. 257 XP
    Joost's avatar

    oke dan Barcelona 😛
    Ik denk laat jullie het makkelijk maken maar nee is het nog niet goed 😛

    Ik wil wel een keer Lyon vs jou club spelen als je zo goed bent…

  8. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik wil wel een keer Lyon vs jou club spelen als je zo goed bent…

    A zo goed ben ik niet hoor was meer sarcastisch 😛
    Want je ownd me toch wel 😛

  9. 257 XP
    Joost's avatar

    A zo goed ben ik niet hoor was meer sarcastisch 😛
    Want je ownd me toch wel 😛

    lol, heb hem al lang niet meer gespeeld. Voordat we gaan spelen zal ik weer even gaan oefenen:) hoop dat er meer mensen komen:laughbounce:

  10. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Ja wanneer gaan we dan spelen???

  11. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ja wanneer gaan we dan spelen???

    Als er genoeg mensen zijn denk 😛
    Want met ze 3e is ook niet echt leuk :nea:

  12. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik hou niet zoveel van voetbal games:P ik heb ook pes09 niet anders moet je een andere voetbal game nemen of in je vrienden lijst vragen wie er mee willen doen:P

  13. 564 XP
    Rox92's avatar

    tja de meeste mensen hebben hier denk fifa……

  14. 110 XP
    Moootje's avatar

    Ik wil wel meedoen, als het tenminste nog doorgaat?

    Moootje <---- psn id Team: Manchester United als die teveel wordt gebruikt wil ik wel AC Milan kiezen

  15. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ben bang van niet want dan zijn we alsnog met maar 4 man……

  16. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    ik doe wel mee als manchaster united psn=basvdl

  17. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik wil wel meedoen, als het tenminste nog doorgaat?

    Moootje <---- psn id Team: Manchester United als die teveel wordt gebruikt wil ik wel AC Milan kiezen

    ik doe wel mee als manchaster united psn=basvdl

    Ik weet niet wie er eerder was maar 1 iemand moet een ander team kiesen want 3 keer manchester united is teveel 😛

  18. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik weet niet wie er eerder was maar 1 iemand moet een ander team kiesen want 3 keer manchester united is teveel 😛

    Volgens mij geeft 1 van de 2 aan dat ie anders wel een andere wil?

  19. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Ik vindt omdat er toch niet zoveel deelnemers zijn, er geen dubbele club gekozen mag worden… Er zijn zat goede teams.

  20. 954 XP
    Callme's avatar

    ik wil wel meedoen als

    Chelsea.

    psn: Benjamins187

  21. 564 XP
    Rox92's avatar

    Volgens mij geeft 1 van de 2 aan dat ie anders wel een andere wil?

    Maar de ene was sneller dan de ander dus vandaar dat ik hem de keus gaf of hij die wil houden.

    Maar geen dubbele teams is leuker en er doen toch niet zoveel mee.
    En idd er zijn nog zat goede clubs.

    Dus bij deze willen Moootje en basvandelouw een ander team opgeven??

  22. 110 XP
    Moootje's avatar

    Ik zie dat de 2e keus van mij, namelijk AC Milan ook bezet is dus kies ik Real Madrid 🙂
    Voeg me toe Moootje (met 3 o’s)

  23. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik denk niet dat we meer mensen kunnen regelen dus laten we dan beginnen??
    Gewoon met poule systeem lijkt me leuker met dit kleine aantal.

    basvdl moet nog een ander team opgeven!!

    Laten we het dan zo doen dat iedereen zelf met degene waartegen die moet regelt van warneer ze spelen etc etc d.m.v. een pm en als de wedstrijd gespeelt is dat ze de stand dan hier posten

  24. 110 XP
    Moootje's avatar

    Zijn er bepaalde voorwaarden? Namelijk hoelang mag het potje duren, en met hoeveel wissels etc. Want straks krijgen we oneerlijke uitslagen.

  25. 564 XP
    Rox92's avatar

    Zijn er bepaalde voorwaarden? Namelijk hoelang mag het potje duren, en met hoeveel wissels etc. Want straks krijgen we oneerlijke uitslagen.

    Uh…. Laten we zeggen 3 wissels en een wedstrijd van een kwartiertje ?? en voorderest gewoon alles random lijkt me??
    Zoals random weer en random conditie.

  26. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Ja en de conditie van de spelers? Alles top of fictief?

  27. 564 XP
    Rox92's avatar

    gewoon random ??
    Want das wel wat echter 😉

  28. 564 XP
    Rox92's avatar

    De eerste wedstrijd is gespeeld en het was wel spannend vond ik 😛
    het werd uiteindelijk 2-1 voor mij en ik was tegen moootje 😉

  29. 110 XP
    Moootje's avatar

    Ja was egt wel spannend, heb tijdje pes niet gespeeld en heb nu weer t gevoel te pakken dus ben bang dat ik komende maand veel ga spelen:)
    Rox92 2-1 Moootje

  30. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    ik heb 3 wedstrijden tegen joost gedaan alle 3 gewonnen!

  31. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    ik heb 3 wedstrijden tegen joost gespeelt en alle 3 gewonnen!

  32. 564 XP
    Rox92's avatar

    ik heb 3 wedstrijden tegen joost gespeelt en alle 3 gewonnen!

    Met welk team??
    En wat was de eindstand van de wedstrijd??

  33. 257 XP
    Joost's avatar

    Joost vs Moootje 2-2. In de laatste minuut scoorde Moootje 2-2. Bij mij liep t voor geen meter. Rooney (volledig) en Ronaldo (schuin pijltje naar beneden) allebei uit vorm xD. Moootje zette veel druk en ik miste al mijn (zeer grote) kansen.

  34. 110 XP
    Moootje's avatar

    Ja cker was egt een spannend potje, ik maakte veel fouten in het begin, waardoor er veel kansen waren voor Joost, soms dagt ik damn ik moet blij zijn dat er geen meer goals tegen me waren:) Maarja de volgende die tegen me moet, voeg me toe ik kan vanavond ook.

  35. 257 XP
    Joost's avatar

    Ja cker was egt een spannend potje, ik maakte veel fouten in het begin, waardoor er veel kansen waren voor Joost, soms dagt ik damn ik moet blij zijn dat er geen meer goals tegen me waren:) Maarja de volgende die tegen me moet, voeg me toe ik kan vanavond ook.

    Ik wil best vanavond ngo wel een vriendschappelijk potje tegen je spelen, gewoon voor de lol.

  36. 110 XP
    Moootje's avatar

    Ik wil best vanavond ngo wel een vriendschappelijk potje tegen je spelen, gewoon voor de lol.

    Ai, is goed man. Ben vanaf 8 uur weer online voor PES(Y) Dan kies ik wle een ander team, want Real is niet echt mijn team, Man.U of Ac Milan. Tot vanavond!

  37. 564 XP
    Rox92's avatar

    btw ik wou vanmiddag tegen joost alleen we konden niet connecten….. Wat doen we dan houden we het dan gewoon op gelijkspel ?? dus gewoon 1 punt??

  38. 257 XP
    Joost's avatar

    Joost vs bas vdl 4-3 🙂

  39. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    Joost vs bas vdl 4-3 🙂

    dat was het in de 118 minuut toen mij verbinding uit viel maar ik had maar 9 man dus joost verdient de overwinning:surrender:

  40. 257 XP
    Joost's avatar

    dat was het in de 118 minuut toen mij verbinding uit viel maar ik had maar 9 man dus joost verdient de overwinning:surrender:

    K geloof er nog steeds helemaal niks van want je bleef gewoon online! je sloot alleen de game af.

  41. 564 XP
    Rox92's avatar

    bas waarom reageer je niet op mijn pm??
    Want weet nog steeds niet met welk team je speelt…..
    Want we hadden afgesproken dat er GEEN dubbele teams zijn.

  42. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    ik ben wel liverpool! die was ik ook tegen joost

  43. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Helaas door persoonlijke omstandigheden ben ik de laatste paar dagen afwezig geweest. Maar ik begin steeds meer online te komen nu. Voeg mij even toe op PSN hiervoor, met je Sense-naam erin, dan weet ik wie wie is. En kunnen we makkelijker afspreken voor de wedstrijden. Voor MSN stuur je mij maar een PM.

  44. 110 XP
    Moootje's avatar

    Helaas door persoonlijke omstandigheden ben ik de laatste paar dagen afwezig geweest. Maar ik begin steeds meer online te komen nu. Voeg mij even toe op PSN hiervoor, met je Sense-naam erin, dan weet ik wie wie is. En kunnen we makkelijker afspreken voor de wedstrijden. Voor MSN stuur je mij maar een PM.

    Ok gelukkig kan je weer pessen!(Y) Ik kan vanavond weer na 8 uur. Me psn is hetzelfde als mijn sense-naam, namelijk moootje. Ik voeg je vanavond wel toe.

  45. 896 XP
    WoofeR's avatar

    JEEUH!!!!!!!!!!!
    2-1 gewonnen van Moootje!!!!
    1-0 achter gestaan, onterecht want ik had de kansen en door een domme terugspeelbal scoorde hij goed…
    2de helft was leuk en kreeg hij een terechte rode kaart en gelukkig nog met 2-1 gewonnen!!!!!!!!!!!!!!

  46. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    hoe gaan we het eigenlijk doen wie de meeste punten heeft of houden we nog een finale ofzo?

  47. 564 XP
    Rox92's avatar

    miss is een finale van de gene met de meeste punten idd wel een leuk idee.

  48. 110 XP
    Moootje's avatar

    net tegen Basvdl gespeelt, jawel hoor zijn internet viel uit op 82e minuut stand was toen 4-0 hij beweerd dat ie geen verbinding had maar ik zag hem daadwerkelijk moves maken en paar schoten maken bij mijn doel, dus ik vind het vreemd. Ik vind dat die stand zo moet blijven, want een 4-0 achterstand maak je nooit goed binnen 8 minuten. Het is ook niet de eerste x dat dit gebeurd. zie met Joost.

  49. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    dan niet joh het was vanaf het begin zie mij profiel boodschap oke ik geef toe tegen joost dee ik hem uit omdat ik er niet meer tegen kon maar dit keer was die alleen maar aan ’t happeren en ik dacht dat het 3-0 was

  50. 110 XP
    Moootje's avatar

    Ik blijf het raar vinden dat je pas nadat ik de 3-0 of de 4-0 (weet niet cker, in iedergeval de game eindigde op 4-0, zie ik net terug op me profiel), meer een berichtje stuurt dat je niet kan spelen. Ik wil wel alsnog een vriendschappelijke potje tegen je hoor no hard feelings 🙂

    Maar ik vind dat Rox92 uitsluitsel hierover moet geven.

  51. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    ik vind het niet erg hoor dat ik dan laatste word maar ik vind het gewoon vervelend de eerste 5 minuten ging redelijk goed qua verbinding maar daarna denk ik he mooi ik ben er langs staat er toch ineens weer een mannentje van jou

  52. 564 XP
    Rox92's avatar

    ik vind het niet erg hoor dat ik dan laatste word maar ik vind het gewoon vervelend de eerste 5 minuten ging redelijk goed qua verbinding maar daarna denk ik he mooi ik ben er langs staat er toch ineens weer een mannentje van jou

    De score van Moootje (4-0) blijft gewoon staan omdat er nou eenmaal lag is in pes. En daar heeft iedereen wel is last van de een wat erger dan de ander.

  53. 257 XP
    Joost's avatar

    tegen joost dee ik hem uit omdat ik er niet meer tegen kon

    Moest je daar nou zo lang over door zeiken? wel toevallig dat jij de enige bent die last heeft van lag tegen moootje terwijl ik stuk of 5 vriendschappelijke potjes en een 1 serieuze tegen moootje heb gespeeld en er totaal geen last was van lag. Over mannetjes die raar bewegen ofzo, pes 09 is gewoon een slecht/raar/apart/niet kloppend bagger spel.

  54. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ben net tegen basvdl geweest en het was best spannend tot de 2e helft want toen ik toen de 2-0/3-0 scoorde bleef ik score en uiteindelijk werd het 9 – 0 voor mij

  55. 954 XP
    Callme's avatar

    Hey mijn pes update niet meer:S dus ik kan niet meedoen, sorry guys

  56. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    Ben net tegen basvdl geweest en het was best spannend tot de 2e helft want toen ik toen de 2-0/3-0 scoorde bleef ik score en uiteindelijk werd het 9 – 0 voor mij

    de overwinning was zeker verdient maar 9-0 was een beetje te veel van het goede 4-1 of 4-2 was beter geweest vond ik!

  57. 110 XP
    Moootje's avatar

    ja een uitslag is een uitslag, ik vind dat je je niet moet inhouden omdat anders de uitslag te hoog wordt, 9-0 is inderdaad een hoge score maar dat heb ik ook zelf vaker gegeven, als je eenmaal lekker in de game zit dan gaat t ok goed, en ik kan begrijpen als je 4-0 achterstaat dat dan de 5-0 6-0 ..etc heel gemakkelijk kunnen gemaakt worden 😉

    Jammer van CallMe, want ik sprak m op psn en inderdaad hij had een probleem met de update dus hi jdoet niet meer mee. ik vind 4 wedstrijden btje te weinig, zullen oo k returns doen? Heb je meteen weer 4 wedstrijden te pakken. Nu kennen we elkaars tactiek waardoor het spannender is.