Forum

Topic: De nieuwe PS3 controller!?

Anoniem's avatar

Is het de moeite om de PS Eye in huis te halen of zijn er nog andere (goedkopere) camera’s die werken met de PS3?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Wat heeft dit met een ps3 controller te maken…?

    Een controller is geen camera.

    En volgens mij werkt iedere USB camera op de ps3.

  2. 6677 XP
    Myx's avatar

    De nieuwe ps3 controller (die op de wii lijkt) registreerd beweging via de ps eye daarom vroeg hij het dacht ik 😛

  3. 8 XP
    KieG's avatar

    De eyetoy van de ps2 kan je wel op de ps3 aansluiten, alleen kan je er niks mee behalve jezelf op tv zien, en gebruiken als microfoon.
    Om games te kunnen spelen met een camera kan je allen de eye camera voor de PS3 gebruiken.
    Zelf vindt ik dat er nog geen leuke games op de markt zijn waarom ik een eye camera zal aanschaffen.

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    De eyetoy van de ps2 kan je wel op de ps3 aansluiten, alleen kan je er niks mee behalve jezelf op tv zien, en gebruiken als microfoon.
    Om games te kunnen spelen met een camera kan je allen de eye camera voor de PS3 gebruiken.
    Zelf vindt ik dat er nog geen leuke games op de markt zijn waarom ik een eye camera zal aanschaffen.

    Dat is niet waar! Ik gebruik mijn EyeToy van de PS2 en zoals bij Buzz dan kan je een foto laten maken etc. Dat werkt gewoon! Alles werkt bij de EyeToy!

  5. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Dat is niet waar! Ik gebruik mijn EyeToy van de PS2 en zoals bij Buzz dan kan je een foto laten maken etc. Dat werkt gewoon! Alles werkt bij de EyeToy!

    Daar heeft onze kleine lange man helemaal gelijk in :tease:

  6. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    en bij burnout werkt het ook als je online getakedownt wordt of als je een nieuwe rijbewijs hebt:P kan je er ook een foto mee maken maar koop gewoon de nieuwe PS eye an ben je gelijk klaar:p

  7. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ksnap de titel van dit onderwerp niet
    een Eye is tog geen contoroller zoals error zegt?:p

  8. 304 XP
    Edwin's avatar

    Ksnap de titel van dit onderwerp niet
    een Eye is tog geen contoroller zoals error zegt?:p

    Voor sommige games dus wel 🙂

    Ik heb de Eye ook, maar de games die er nu voor uit zijn zijn niet super. Echter zijn de techdemo’s die ik gezien heb wel erg indrukwekkend, dus ik doe ‘m zeker niet weg.

    Wat eerder gezegd is, het klopt dat je bij games als Burnout een andere camera kan gebruiken. Echter voor de speciale Eye-games zal je toch echt een originele PlayStation Eye moeten kopen.

  9. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ik heb geen camera. dus kan ook die mugshot van de burnout niet halen:S

  10. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik heb ook de Eye, gebruik em nu als ”headset” omdat die ander verkocht zou wordne. Eh Shmetje? xD

    Hij ligt hier nog steeds in de verpakking LOL.

  11. 1386 XP
    Redd's avatar

    Blijf even ontopic..

  12. 85 XP
    neYzzz's avatar

    De Eyetoy werkt volgens mij ook met de ps3 maar ik raad je gewoon aan een pseye te kopen bij de goedkoopste winkel je vind hem vast wel voor €40-45,- en dat is toch niet zo heel duur?