Forum

Topic: Externe geluidskaart op de PS3??

Anoniem's avatar

ik heb nu al een tijdje een vraag die ik wil stellen.

namelijk:
zou een externe geluidskaart werken op de ps3? dus zo een die op usb werkt en dat je daar dan je headset op kunt klikken

dan heb ik namelijk een betere kwaliteit headset op mn ps3
maar om de stap om dit uit te proberen durf ik niet te nemen omdat zon ding al gauw 20eu kost.

nu zijn mijn vragen dus

1) werkt een externe usb geluidskaart op de ps3
2) heeft iemand hier dan ook enige ervaring mee??

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

MVG Bnk90

ps. ik weet niet of ik het hier goed heb geplaatst dus is het verkeerd gedaan graag corriceren.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 8815 XP
    7th-son's avatar

    ik denk het niet
    aangezien een ps3 al z’n eigen geluidskaart heeft

  2. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik zie eigelijk geen reden wrm het niet zo werken, maar toch ik begrijp je punt, zou wachten todat iemand anders wat meer info geeft.

  3. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    In sommuge forums staat vermeld dat ze het gewoon doen!

    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=58110.2425

    Daar word als advies gegeven om 5.1 dolbi via een externe geluids kaart aan je ps3 te doen!

  4. 131 XP
    bnk90's avatar

    jah maar kan ik hem dan ook als headset gebruiken als ik die erop aansluit?

  5. 6677 XP
    Myx's avatar

    als het gewoon werkt kan je er alles aan aansluiten zolang het mr past 😛 3.5mm jack 🙂

  6. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    met een 3.5 mm zou het moeten leukken. ook wat vincent zij. maar kheb zelf nooit geprbeerd, en kan op playstation site niks vinden

  7. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Uhm als je dan toch aan de kabel wilt hangen met je headset, waarom koop je dan geen goeie USB headset, dan is heb je toch ook gewoon goeie kwaliteit.

    verder zou je er weinig aan hebben denk ik, aangezien de meeste mensen met een crappy bluetooth headset zitten, en dan mag jouwe nog zo goed zijn, je kan ze echt slecht verstaan.

  8. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    en waarom 20 euro uitgeven aan iets waarvan je niet zeker bent of het werk kan je bter van dat geld een goeie bluetooth headset kopen

  9. 1 XP
    Michiels's avatar

    Beste,

    Ik heb eens een vraagje. Hoe komt het dat ik enkel geruis heb op men tv als ik met hdmi kabel wil spelen?