Forum

Topic: Vrouwen die gamen..?

Anoniem's avatar

Heey iedereen,

Wat vinden jullie van vrouwen die gamens..?

Ik zelf vindt het heel normaal.
Ken zat meiden zelf die gamen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

287 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    LBP is inderdaad wel vet. Ik had em voor 20 euro, zou em anders ook nooit voor 60 hebben gehaald.

    De spellen op de wii zijn minder “wreed” dan de meeste ps3 games, vandaar denk ik dat de vrouwen die liever spelen. Het komt veel vriendelijker over.

    Ik had hem voor â‚Ŧ65,- en dat is geen miskoop geweest (vind ik dan) en heb daarvan ook me platinum.

  2. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik mis de optie; Sexy, mits ze er normaal uit zien.

    xD

    Maarja, ik vind het niet gek. Ken zelfs een stuk of 4/5 vrouwen/meisjes met een PS3 geloof ik, en natuurlijk een hoop met een WII.

    Ik ken niet eens 4/5 boys met een ps3xD

  3. 818 XP
    Justinvd's avatar

    Of je vriendenkring is gwn niet zo groot 😛 :$

  4. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Of je vriendenkring is gwn niet zo groot 😛 :$

    Ik ken iemand hiero in dit dorp met een ps3xD op scorro ken ik er toevallig ÊÊn maar die spreek ik nauwelijks:P sowieso weinig gamers in flevoland..

    Anyway, het is tof als dames ook gamen:)

  5. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik vindt het ook heel normaal. heb al 2 keer mee gemaakt met burnout dat iemand een rot opmerkingen naar een vrouw gin maken om haar weg te jagen….dat werd meteen dike ruzie…..:(

  6. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Ik vindt het ook heel normaal. heb al 2 keer mee gemaakt met burnout dat iemand een rot opmerkingen naar een vrouw gin maken om haar weg te jagen….dat werd meteen dike ruzie…..:(

    Op Killzone zeg ik dan one on one! En dan krijg je billekoek xD lol En als dat niet lukt vraag ik aan een vriend van me die onwijs goed is om mij te wreken xD LOL!:rofl:

  7. 536 XP
    Glennps3's avatar

    de meeste meisjes bij mij in de klas doen singstar maar dat is ook alles

  8. 673 XP
    Younistyle's avatar

    de meeste meisjes bij mij in de klas doen singstar maar dat is ook alles

    LOL…
    Dat beschouw ik zelf niet echt als een game xD

  9. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Ik had laatst zo knuppel die me zat te stangen omdat ik een meisje ben. Die heb ik toen gewoon de grond ingestampt en toen ging ie weg 😛

    Ik heb geen singstar maar ik zou het stiekem wel willen :p (A)

  10. 537 XP
    acardipane's avatar

    @ GLENNPS3

    Maar over wat voor een leeftijd praten we dan ?

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik werd gisteren geowned door een wijf met SOCOM :'(
    LAME!!!!

  12. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Ik werd gisteren geowned door een wijf met SOCOM :'(
    LAME!!!!

    ahahahah in your face :p Ah arme jij, het is toch niet zo erg om van een meisje te verliezen, althans niet erger dan van een jongen? Meisjes zijn niet zo goed hoor:tease:

  13. 72 XP
    ashjafm's avatar

    Ach mij boeit het niet echt. Games zijn gemaakt om te spelen. Maar het is ieders eigen keuze of die het speelt of niet en daarom kan je niet zeggen van jij moet meer dit doen en jij moet meer dat doen. Ik respecteer iedereens mening of vrouwen nou games spelen of niet, het is uiteindelijk hun eigen keuze…

  14. 673 XP
    Younistyle's avatar

    Ach mij boeit het niet echt. Games zijn gemaakt om te spelen. Maar het is ieders eigen keuze of die het speelt of niet en daarom kan je niet zeggen van jij moet meer dit doen en jij moet meer dat doen. Ik respecteer iedereens mening of vrouwen nou games spelen of niet, het is uiteindelijk hun eigen keuze…

    Dus dat meisjes meer van roze houden etc. is hun eigen keuze?
    Ik zou daar maar nog een keer over nadenken :whistling2:

  15. 72 XP
    ashjafm's avatar

    Dus dat meisjes meer van roze houden etc. is hun eigen keuze?
    Ik zou daar maar nog een keer over nadenken :whistling2:

    Ik heb het wel over gamen en niet over kleuren 😉

  16. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Als er meisjes zijn die van mij winnen met Resistance 2 heb ik heel veel respect. K/D van 2.25 in Resistance 2 en ik win bijna elk potje deathmatch. en als je me niet gelooft moet je maar op mijn profiel kijken van Resistance 2

  17. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Ik geloof je wel hoor (A) 🙂
    Ik hoef je geloof ik ook niet zo nodig tegen te komen online, met mijn KD rate van 1.17 kan ik niet echt tegen je op denk ik :p

  18. 536 XP
    Glennps3's avatar

    @ GLENNPS3

    Maar over wat voor een leeftijd praten we dan ?

    12-14 jaar is met 2 wel fijn maar alleen denk ik verschrikkelijk saai als je nie kan zingen

  19. 103 XP
    Chipsoft's avatar

    12-14 jaar is met 2 wel fijn maar alleen denk ik verschrikkelijk saai als je nie kan zingen

    Kheb da spel ooit op Ps2 gespeeld, vond da wel lachen ^^

    Ontopic:

    Ik vind het heel normaal dat vrouwen gamen, heb zelfs een meisje in m’n friendslist die spellen zoals COD en Killzone speelt ^^

  20. 5 XP
    WildFire_NL's avatar

    Ik ben zelf een fanatieke gamer maar merk wel dat ik een van de weinige meiden ben met shooters (zoals COD4 en 5, RSV2 etc), wel zijn de meiden die ik ken extreem goed! En staan ze bovenin de top (PS3)

  21. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ja maar als je die kop ziet van die goede COD spelers schrik je je de pleures!!! (de dames dan he:P jongens vraag ik niet naar (A))

  22. 5 XP
    WildFire_NL's avatar

    @Bardfielt
    Ik ken een paar meiden die er goed uitzien EN goed gamen…dus dat is BS wat je zegt, ze komen alleen geen van allen uit NL

  23. 216 XP
    Depsie's avatar

    mijn vriendin wil altijd zooo graag gamen, dan spelen we even 5 minuutjes en dan heb ze het weer gezien:p

  24. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    mijn vriendin wil altijd zooo graag gamen, dan spelen we even 5 minuutjes en dan heb ze het weer gezien:p

    wat speelt ze dan? lbp?

  25. 871 XP
    -Sander's avatar

    Goede vriendin van me ownt iedereen met Counter Strike.

  26. 790 XP
    Robbert's avatar

    Heel veel meisjes die ik ken ”gamen”. Maar dan spelen ze vooral op de Wii, spelletjes zoals mario kart enzo… En een enkele op de ps2 van haar broertje, maar weinigen spelen CoD4 en hebben een ps3 voor zichzelf.

  27. 183 XP
    brianfury's avatar

    ik ken wel een paar meiden die gamen en cod3 spelen en nog best goed ook
    zal wel komen omdat ze in het leger zit of zo 😛
    mijn vriendin speelt alleen maar zylom.nl of sims 2/3

  28. 8 XP
    ilias-boy's avatar

    vind het normaal me zus speet zelf ook vecht spellen en final fantasy

  29. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    vind het normaal me zus speet zelf ook vecht spellen en final fantasy

    Dat zijn ook een beetje spellen die iedereen wel leuk vindt jong of oud meisje of jongen ^^ Maar kheb respect voor wijfen die Killzone 2 of COD of iets dergelijks spelen dat zie je niet veel^^ De meeste meiden spelen idd spelletjes zoals sims idd maar dat vindt ik niet echt games………….. Meer als spelletje voor tussendoor net zoals je op spele.nl gaat^^

  30. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dat zijn ook een beetje spellen die iedereen wel leuk vindt jong of oud meisje of jongen ^^ Maar kheb respect voor wijfen die Killzone 2 of COD of iets dergelijks spelen dat zie je niet veel^^ De meeste meiden spelen idd spelletjes zoals sims idd maar dat vindt ik niet echt games………….. Meer als spelletje voor tussendoor net zoals je op spele.nl gaat^^

    Ik vind Sims ook altijd wel leuk hoor. ^^ Waarschijnlijk morgen Sims 3! ^^

  31. 8859 XP
    7th-son's avatar

    Maar kheb respect voor wijfen

    dat klinkt inderdaad als iemand die veel respect heeft ja 😛

  32. 871 XP
    -Sander's avatar

    1-0 voor stefan!

  33. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    dat klinkt inderdaad als iemand die veel respect heeft ja 😛

    Aghja beetje verkeerd verwoord xD

  34. 214 XP
    redded's avatar

    mijn moppie speelt altijd cod5 samen met een vriendin van haar ik vindt het alleen maar leuk

  35. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Nou, ik heb een Biologie leraar en die speelt Call of Duty en Medal of Honour xD

  36. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Nou, ik heb een Biologie leraar en die speelt Call of Duty en Medal of Honour xD

    Vet. xD WHAHAH!

  37. 790 XP
    Robbert's avatar

    Maar een leraar is geen vrouw… Of hebben jullie een beetje ”alternatieve” leraren op school? :p

  38. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Maar een leraar is geen vrouw… Of hebben jullie een beetje ”alternatieve” leraren op school? :p

    Mijn CV lerares speelt Far Cry 2 en Fallout 3 enzo! xD

  39. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    gamen in flevoland is niet erg popi merk ik wel, dus al helemaal onder vrouwen nietxD

  40. 137 XP
    steef29's avatar

    normaal, k ken er genoeg

  41. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    ik ken geen vrouwen die gamen.. nou eigenlijk wel..
    mijn Engels lerares speelt runescape xD

    zou wel tof zijn als een lekker meisje gamed xD

  42. 69 XP
    frankaugurk's avatar

    Heel normaal iedereen gamed tog…

    Mijn leraar engels heeft ook zon beetje elke pc game gespeelt 😛 maar het is een man 🙂

  43. 64 XP
    Forg0t2's avatar

    Ik heb een ex die nog meer verslaafd was aan gamen dan ik 😛

  44. 67 XP
    benn-gens's avatar

    ik vind het heel normaal dat vrouwen ook gamen iedereen kan en mag toch gamen

  45. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Mijn vriendin is een Xbox fangirl 🙁

  46. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Mijn vriendin is een Xbox fangirl 🙁

    Ben je mooi klaar mee xD

  47. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ben je mooi klaar mee xD

    En ze is ook nog lid van female-gamers.
    -fml

  48. 64 XP
    Forg0t2's avatar

    ben je mooi klaar mee dan 😛
    Ik word zelfs wel eens geowned door een meisje dus….

  49. 96 XP
    BOMBERBAY-7's avatar

    Ik ben wel eens geowned door 3 vrouwen met COD4 (LAIM).
    Los van het schaamte gevoel dat door mijn lijf heen ging heb ik wel respect voor ze aangezien het nogal vrij speciaal is
    (Vrouwen met gaming-skills).

  50. 50 XP
    Nikista's avatar

    ik heb een meisje in mijn vriendenlijst die LBP elke dag speelt…en soms speel ik mee:$
    ze mogen van mijn part games spelen…^^

  51. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Vind het wel normaal, ken er zelf jammer genoeg maar maar 1.
    Heb 2 keer gehad dat ze een vrouw voor freak uit scholden bij burnout en haar probeerden weg te pesten 🙁

    Mijn zus heeft even een jaartje een manie gehad met Tekken 2,3 en DOA op de DC, ze kwam bijna elke avond mijn kamer binnen stormen, kon ik mijn andere game weer afsluiten omdat zij Tekken wilde spelen (en ze was nog rederlijk goed ook)

    Ben wel benieuwd hoeveel dames zich hier op PS3-sense hebben aan gemeld, en welke games ze spelen

  52. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Mijn vriendin is ook fanatiek gamer, zowel PS3 als Wii en DS 🙂
    Maar ze is vooral een Tekken fan, vooral met de vrouwtjes dus, anna enzo…
    Ook speelt ze vaak een potje FIFA tegen me, en eerlijk gezegd owned ze best hard..
    verleden week scoorde ze nog met de keeper 😀

  53. 60 XP
    JS2000's avatar

    Ik vind het normaal als meiden gamen 😛 Ookal ken ik geen meiden die fanatiek gamen,mijn vriendin speelt soms weleens op de Wii van die sport spellen maar daar blijft het ook bij.

  54. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Nu ik er over na denk zijn het er 3, met een heb ik gewerkt die speelde games als final fantasy. en was gek op manga.

    de andere werd helemaal hielariÃĢrs bij het spelen van NBA2k op de DC en sprong bijna een gat in de lucht, toen ze weer een ps2 had verkocht, belde ze meteen haar baas op om te zeggen dat ze weer een ps2 had verkocht voor 1200 gulden.
    was wel een leuke meid 😉 heb er ook nog wel vaak mee staan praten.
    Jammer genoeg was ze al bezet en bestaat de shop niet meer.

    Van die andere weet ik niet zo veel, ze werkt in een game winkel en moet natuurlijk alle games testen, maar of ze het ook echt leuk vind weet ik niet.

    maar het zijn totaal verschillende vrouwen.

  55. 36 XP
    MasterGhrim's avatar

    Vrouwen die gamen vind ik fijn, de beste shooter gamer van BelgiÃĢ is een vrouw en een zeer mooie.

  56. 8859 XP
    7th-son's avatar

    Een hele goeie vriendin van me die speelt met plezier games als buzz, diablo, guitar hero etc.
    is helemaal niets mis mee met vrouwen die gamen!
    Ok, er zullen meer mannen zijn als vrouwen die gamen, maar dat maakt niet uit.
    Gamen is niet alleen voor mannen bedoelt

  57. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Vrouwen die gamen vind ik fijn, de beste shooter gamer van BelgiÃĢ is een vrouw en een zeer mooie.

    Hoe heet ze?? :$

    Ik heb ook een meisje bij me op het werk die WoW speelt en niet eens lelijk is 😛

  58. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Hoe heet ze?? :$

    Ik heb ook een meisje bij me op het werk die WoW speelt en niet eens lelijk is 😛

    Me bedrijfsleider speel ook Wow is een vrouw en niet knap :$ xD

  59. 451 XP
    Florian's avatar

    dat kun je wel eens hebben..;)xD

  60. 52 XP
    Smisser's avatar

    Ik ben ook een vrouw ”naja meisje”
    En speel wel graag games 😀
    Het enige wat ik wil is netjes auto’s inparkeren xD……
    GTA 4 rocks with parking cars 😀 !!

  61. 102 XP
    ThijsV's avatar

    Ik ben ook een vrouw ”naja meisje”
    En speel wel graag games 😀
    Het enige wat ik wil is netjes auto’s inparkeren xD……
    GTA 4 rocks with parking cars 😀 !!

    Haha mijn zus wil ook altijd rijden volgens de “echte” regels, maar ze eindigt toch meestal met een kapotte auto 😛 :yahoo:

  62. 52 XP
    Smisser's avatar

    Rofl xD
    Ik probeer het zo netjes mogelijk (A)

  63. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik probeer ook wel is xD
    Maar als snel word het een chaos xD

  64. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    btw.. als sony komt met de nieuwe motion controller.. (je weet wel hoe ze hem ook noemen)
    zouden er dan meer meiden gaan gamen? xD

  65. 30 XP
    hermantm's avatar

    Mijn dochters spelen killzone 2 en cod 4 modern warfare en modern warfare 2 op pc en ps3

    en die zijn 14 en 18 dus vindt het niet zo raar

  66. 2 XP
    Sammie_Limburg's avatar

    Ik ben begonnen met gamen toen was ik ongeveer 18 toen zaten de meeste hier waarschijnlijk nog in de poepluiers of waren nog niet eens op deze aardbol:rofl1:
    Ik ben er nu 42 en vind gamen nog steeds ontzettend leuk ,speel fanatiek Wow, en heb sinds 2 weken de ps3 aangeschaft, en speel de game LBG , en uncharted2 en ben er helemaal weg van.
    En ik ben ook helemaal niet van plan om te stoppen met gamen zolang ik er plezier aan beleef, en het houd me jong.
    Ben dus geen type dat met een breiwerkje achter de tv zit of achter de geraniums zit :yahoo:

    Dus vrouwelijke gamers durf er gewoon voor uit te komen dat je gamed en lieg niet over je leeftijd:yay:

    Ik ben gewoon een jonge gamer die ouder is geworden:rofl:

    Groetjes Sammie

  67. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Waarom vinden zoveel mensen het beschamend om van een vrouw te verliezen, alsof die per definitie slechter zijn dan dudes ofzo. En waarom moeten meisjes die gamen altijd ‘lekker’ zijn? Man ik ken zoveel gasten die gamen en die zijn echt FOEILELIJK maar daar hoor je niemand over xD

  68. 2 XP
    Sammie_Limburg's avatar

    Waarom vinden zoveel mensen het beschamend om van een vrouw te verliezen, alsof die per definitie slechter zijn dan dudes ofzo. En waarom moeten meisjes die gamen altijd ‘lekker’ zijn? Man ik ken zoveel gasten die gamen en die zijn echt FOEILELIJK maar daar hoor je niemand over xD

    Ben ik het helemaal mee eens :yay:

  69. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Vrouwen die game is heel normaal lijkt mij
    En ze mag van mij altijd wel eerste worden zolang we maar in het zelfde team zitten 😀

  70. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Me bedrijfsleider speel ook Wow is een vrouw en niet knap :$ xD

    owned hoop niet dat ze dit leest 😛 word ze vast niet vrolijk van

  71. 451 XP
    Florian's avatar

    owned hoop niet dat ze dit leest 😛 word ze vast niet vrolijk van

    als dit de waarheid is, kan ze er niks tegen doen..xD

    On: moet kunnen tog? en sluit me ook bij Vuistinster aan..;)

  72. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Mijn vriendin is ook een gamer. Ze heeft thuis een NGC, DS, Xbox360 en een Wii en ze heeft ook nog een tijd WoW gespeeld. Ze speelt de laatste tijd veel Darksiders (bloederig spel) en ze is verdomd lekker :wub:

  73. 451 XP
    Florian's avatar

    Mijn vriendin is ook een gamer. Ze heeft thuis een NGC, DS, Xbox360 en een Wii en ze heeft ook nog een tijd WoW gespeeld. Ze speelt de laatste tijd veel Darksiders (bloederig spel) en ze is verdomd lekker :wub:

    whaha eerst zien dan gelovenxD

  74. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Hehe ik zet haar foto niet zomaar openbaar op het internet ik stuur je wel een pic. en je zult merken dat ik gelijk heb 🙂

  75. 169 XP
    nWo_xPsyKo-'s avatar

    Hehe ik zet haar foto niet zomaar openbaar op het internet ik stuur je wel een pic. en je zult merken dat ik gelijk heb 🙂

    wat kan een man nog meer wensen xD

  76. 533 XP
    fazzel100's avatar

    Gamen is voor IDEREEEEEEN

  77. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    heb wat vrouwtjes in me psn en moet zeggen sommige zijn bijzonder goed in call of duty black ops haha
    Mijn vrouwtje speelt jammer genoeg niet maar voor mij is dat geen probleem meer ps3 voor mij:blush:

  78. 118 XP
    bricefeyenoord's avatar

    zit er ook 1 in me klas, gewoon normaal toch

  79. 120 XP
    vgamer's avatar

    Het is wel zo dat het overgrote deel van de bevolking gamen als iets slechts zien. Zo normaal is dat dus helemaal niet…

  80. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    onder de meeste gamers tog wel?

  81. 171 XP
    bobka007's avatar

    jammer genoeg ken ik geen meisjes die gamen , ma ik wil wel met zo’n een trouwen :laughbounce:

  82. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Mss sims xD

  83. 508 XP
    NightHawk's avatar

    Elk mens zou moeten (of toch proberen) gamen, het is een briljant medium, naast muziek, films en boeken.

  84. 150 XP
    amstel's avatar

    hehe bijna elk meisje in men klas gamed dus zo gek vind ik het niet !

  85. 132 XP
    Resistorfall1996's avatar

    Vrouwen die gamen? OKe, maar niet al het je zus is die steeds op me PS3 zit…

  86. 508 XP
    NightHawk's avatar

    Vrouwen die gamen? OKe, maar niet al het je zus is die steeds op me PS3 zit…

    hahaha, ik zou er geld voor vragen man :p

  87. 74 XP
    Frankeyz's avatar

    Ik vind het een rare vraag, waarom zouden ze het niet mogen? Ik bedoel meer moet er nog gevraagd worden of het normaal is :p? Ik vind het dan ook echt niet raar, moeten ze toch gewoon lekker zelf weten. Hoe meer mensen hoe gezelliger.

  88. 38 XP
    Christus's avatar

    Iedereen in mijn klas gamet. IEDEREEN.

    Maar dan doe ik ook International Game Architecture and Design. Ik heb een meisje in de programming klas, die wel leuk is maar niet echt van dezelfde klasse, en er zit er zo’n 4 in de algemene klas. Allemaal gamen ze, eentje WoW, andere Zelda-fanaat, andere doet van alles, etc etc. Persoonlijk denk ik dat ik iemand wil die matiger gamet dan ik.

  89. 38 XP
    Delirage's avatar

    Ik ken helemaal geen vrouwen die gamen… 😐
    Maar opzicht is het best normaal..

  90. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    moet kunnen toch?

  91. 790 XP
    Robbert's avatar

    Die van dat aanrecht heeft ook wel wat ja…

  92. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Die van dat aanrecht heeft ook wel wat ja…

    haha die is trouwens wel goed xD wie heeft die nou weer bedacht xD

  93. 1 XP
    dyen_NL's avatar

    normaal
    ik ben door meid van me leefteid(16) schiet games gaan doen XD

  94. 3 XP
    Barbara_TheQueen's avatar

    Moet zeker kunnen. Ben zelf verslaafd aan COD!!!:)

  95. 4 XP
    Orton's avatar

    Ik speel bijna elke avond black ops met een groep waaronder 2 vrouwen (amerikaanse en een engelse) moet zeggen ze zijn goed. Ook al ze iemand killen dan zeggen dat in de wachtkamer ook “you got killed by a girl” sommige kunnen er om lachen andere worden boos en gaan weg of gaan irritant doen. (best dan blij met de mute optie)
    Voor mij maakt het niet uit als er vrouwen spelen hoe meer hoe beter.

  96. 1562 XP
    dikked's avatar

    zal wel vet zijn
    dan zou ze er zo uit moeten zien:
    http://beauty.blog.nl/files/2009/07/megan-fox.jpg
    en ze moet van gamen houden (alleen achter PS3 :P)
    dat is de ultieme droomvrouw xD

  97. 451 XP
    Florian's avatar

    WhahahahaahahahahxDxDxDxD

  98. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    vrouwen zijn goed met hun handen ze hebben rapid fire

  99. 38 XP
    Christus's avatar

    Vroeger hadden we geen FMJ, toen deden we alles nog met de hand.

    Vroeger, toen de regenboog nog zwart-wit was.

    Vroeger, toen de politie nog met kogels gooide

  100. 6 XP
    bakkiegrande's avatar

    ze moeten voor de wii een afwasgame maken, kunnen ze beetje oefnene 😀