Forum

Topic: Vrouwen die gamen..?

Anoniem's avatar

Heey iedereen,

Wat vinden jullie van vrouwen die gamens..?

Ik zelf vindt het heel normaal.
Ken zat meiden zelf die gamen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

287 reacties

  1. 451 XP
    Florian's avatar

    ze moeten voor de wii een afwasgame maken, kunnen ze beetje oefnene 😀

    hahahahxD
    ik wil jou wel eens tenonder zien gaan 1vs1 tegen een Girl!!

  2. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ireapzz
    kpopp
    OpTic midnight ( en nog 1 )

    allemaal vrouwelijke ganers die goed zijn ireapz if ftl met een sniper

  3. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Maakt mij niet uit of vrouwen game, maar ik hoef niet met mijn vriendin BO te spelen..
    Ik doe liever een andere spelletje…. ^^

  4. 44 XP
    Boudewijn's avatar

    Ik ken ze nauwelijks… diegene die ik ken spelen idd vooral WOW… vrouwen die andere games spellen kenik persoonlijk niet echt. Ik hoor mooie geruchten maar kan er geen deel vanuitmaken helaas 😉

  5. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    @ bloody
    iReapzz is echt te sick gwn o0
    op playstation ken ik niet echt vrouwelijke gamers, kom ze wel vaker tegen op trackmania 😛

  6. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Ik weet nog wel dat ik op First Look keihard werd geowned door een vrouwelijke Counterstrike pro. Ik was echter niet de enige, want degene die in 10 rondes meer dan drie kills kon maken zou een 3D videokaart winnen. Volgens mij was er maar een iemand die met moeite de vier ‘frags’ wist te behalen..

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    hahahahxD
    ik wil jou wel eens tenonder zien gaan 1vs1 tegen een Girl!!

    Hahaahahahaahahahahaaa !!!

  8. 10 XP
  9. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Is toch niets mis met vrouwen die gamen? Als mijn vriendin bij me is wil ze ook nog wel eens af en toe potje Call of Duty doen ofzo. En ze wint toch wel lekker de potjes op Free For All games enzo 😛 Maarja ik vind niet erg dat meiden/vrouwen gamen, Heb er ook een stuk of 9 in mijn vriendenlijst staan op mijn PS3 😛

  10. 54 XP
    Jericho's avatar

    Ik zie ze zelden.

    Wat mij betreft kunnen mannen én vrouwen gewoon gamen, je moet er alleen handig in zijn en meestal zijn dat de mannen.

  11. 3 XP
    Dutch_Dress's avatar

    Dat zijn ook een beetje spellen die iedereen wel leuk vindt jong of oud meisje of jongen ^^ Maar kheb respect voor wijfen die Killzone 2 of COD of iets dergelijks spelen dat zie je niet veel^^ De meeste meiden spelen idd spelletjes zoals sims idd maar dat vindt ik niet echt games………….. Meer als spelletje voor tussendoor net zoals je op spele.nl gaat^^

    Voilà en ik als vrouw zijnde heb al veel mannekes het nakijken gegeven bij COD ^^ o ja en ik zit niet in het leger ook niet ingezeten en ook niet zon lelijke vrouwelijke nerd of manwijf xD hou gewoon van potje schieten na nogal pittige werkdag 🙂

    Overigens m’n vriendin speelt ook regelmatig, en nogal zombies verslaaft xD

  12. 52 XP
    Sabitoh's avatar

    It’s funnyxD

  13. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    ik zag dus gist iReapZz in cod4 lobby o0

  14. 71 XP
    Klijn4's avatar

    Een vriendin van mij speelt sinds kort Black ops, dus het kan wel degelijk!

  15. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Vrouwen die gamen kan wel toch, denk dat meeste DS etc spelen.. waarom zou ’t niet kunnen?

  16. 44 XP
    Dylan's avatar

    Ik vind ook wel dat vrouwen die gamen kan, ik ken alleen geen vrouw die gamed. 😛

  17. 4 XP
    Rahtarus's avatar

    Niks mis mee dat meiden ook gamen.
    Heb er zelfs een paar in m’n PSN-vriendenlijst staan.

  18. 15 XP
    Mujahid-NL's avatar

    Mijn vrouwtje gamed ook ze speelt alleen maar call of duty en de sims ze is online zelf beter dan mijn in Cod Black ops.

  19. 8 XP
    NLgirl5314's avatar

    Hij heb het over mij -_-
    Ik ben sinds vndaag lid geworden,
    dus zijn er meer meiden hier op deze site die gamen?…

  20. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Hij heb het over mij -_-
    Ik ben sinds vndaag lid geworden,
    dus zijn er meer meiden hier op deze site die gamen?…

    nWo_VuistInSter.

  21. 8 XP
    NLgirl5314's avatar

    and thats it??
    1tje maar..?

  22. 156 XP
    M-judy's avatar

    I think so.
    Mijn vriendin speelt vaker, best irritant want dan kan ik er niet op.. xD

  23. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Ik vind ook wel dat vrouwen die gamen kan, ik ken alleen geen vrouw die gamed. 😛

    Jonge ik zit al kapot lang op Sense :p

    and thats it??
    1tje maar..?

    Ja welkom in mijn wereld -__-
    Maarja nu zijn we tenminste met z’n tweeën. We’re taking over lol 😀

  24. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Als het schoonmaken en eten koken er niet onder leiden vind ik het best.

    Nee JK Tuurlijk is dat goed en normaal.

  25. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Als het schoonmaken en eten koken er niet onder leiden vind ik het best.

    Nee JK Tuurlijk is dat goed en normaal.

    Pas op meneer KrayFace. Tenzij u het uit wilt vechten op BO natuurlijk 😉

  26. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Speel geen BO maar maak graag een uitzondering.:happy:

  27. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    http://www.fragdolls.com/
    Deze pownen wel!

    Ik ken geen meid die flink game addict is.

  28. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Waarom moet alles op zo’n site meteen met vlindertjes en roze enzo :p

  29. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    kan zeker ken er genoeg.

  30. 28 XP
    The JaynSaw's avatar

    Mijn dame kan het niet laten mijn controller te vragen als ik Black Ops aant spelen ben en ik geniet ervan om haar de knopjes uit te leggen en SCHIET te roepen en haar dan helemaal spastisch 5 magazijnen te zien leegschieten om dan nog geen kill te maken 😀

    Ik had haar dan maar zelf een PS Slim gekocht en aangezien toen helemaal into the movie AVATAR was, met dat spel, ze speelt meer spellen uit dan ikzelf, assassins creed, toy story 3, noem maar op, ze speelt t allemaal.

  31. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    I think so.
    Mijn vriendin speelt vaker, best irritant want dan kan ik er niet op.. xD

    Hou het wel netjes

    Soms kom ik wel eens tegen, dat je denkt aan de stem te horen dat het een meisje/dame is…maar dan hoor je over de speakers: I’M NOT A GIRL..!!!!!!!!!!/ IK BEN GEEN MEISJE..!!!!!!!!!!!

  32. 28 XP
    The JaynSaw's avatar

    Meestal noemen ze me een PAKI… sorry dat ik geen kut brits praat gelijk jullie dat kunne…

    Britten aanvaarden het minst.

  33. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Hou het wel netjes

    Soms kom ik wel eens tegen, dat je denkt aan de stem te horen dat het een meisje/dame is…maar dan hoor je over de speakers: I’M NOT A GIRL..!!!!!!!!!!/ IK BEN GEEN MEISJE..!!!!!!!!!!!

    Haha dat zijn van die kleine amerikaantjes zeker met een grote mond? ;p altijd echt vet geniaal hoe ze dan lopen te schelden en te doen! xD

  34. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Haha ja uit de UK boys van 12 jaar ofzo klinkt ook zo

    Hou het wel netjes

    Soms kom ik wel eens tegen, dat je denkt aan de stem te horen dat het een meisje/dame is…maar dan hoor je over de speakers: I’M NOT A GIRL..!!!!!!!!!!/ IK BEN GEEN MEISJE..!!!!!!!!!!!

  35. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Lol ja kleine Britten idd. Maar als mensen mij vragen of ik een meisje ben zeg ik altijd nee. Vroger zei ik altijd ja maar dan probeert zo’n kneus meteen cybersex met je te hebben omfg -_- Alsof ik daarin geïnteresseerd zou zijn…

  36. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Lol ja kleine Britten idd. Maar als mensen mij vragen of ik een meisje ben zeg ik altijd nee. Vroger zei ik altijd ja maar dan probeert zo’n kneus meteen cybersex met je te hebben omfg -_- Alsof ik daarin geïnteresseerd zou zijn…

    serieus? wtf

  37. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    serieus? wtf

    Welcome to the world of the female gamer… -_-

  38. 169 XP
    nWo_xPsyKo-'s avatar

    Welcome to the world of the female gamer… -_-

    arme Nadja :'(

  39. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Lol ja kleine Britten idd. Maar als mensen mij vragen of ik een meisje ben zeg ik altijd nee. Vroger zei ik altijd ja maar dan probeert zo’n kneus meteen cybersex met je te hebben omfg -_- Alsof ik daarin geïnteresseerd zou zijn…

    Je begint er wel vaak over 😛 Dus ja

  40. 6 XP
    theUgly's avatar

    Mijn vrouw is (‘soms’) een gamer, ze heeft van die buien. Bloodirritant soms omdat ze uren bezig kan zijn met haar characters te customizen ;P

    vandaar een 2e PS3 en sommige games hebben we dus dubbel.

    Ze heeft ook 2 neefjes en 5 nichtjes (16+ dus wel ‘echte’ gamers) die gamen ook… vooral Tekken/Soul Calibur is bij hun populair. Dat is wel leuk op de beamer 🙂 Mortal Kombat hebben ze niet, jammer want ik heb wel zin om die meiden met een fatality over de zeik te krijgen 🙂

    Het is net een andere generatie denk ik, ze hebben geen band met Streetfighter en MK.. Ik weet nog goed toen SFII en MK in de arcadehallen kwamen 🙂

  41. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Je begint er wel vaak over 😛 Dus ja

    Uhhhh wanneer begin ik erover dan…? Dit is naar mijn weten de enige keer?
    Hoef echt geen dikke vetzak te zien die z’n shirtje optilt voor de webcam om zijn nieuwe tattoo te laten zien (ja dat is gebeurd… -_- daarom geen cam-chats meer)

  42. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    In shoutbox dit topic tel ik 2 keer :sorry:
    Maar ik hoef ook geen vetzak op de cam te hebben met of zonder tattoo

  43. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Maar ik hoef ook geen vetzak op de cam te hebben met of zonder tattoo

    Stiekem vind je dat wel lekker :p

  44. 29 XP
    kimigahiro's avatar

    Ik ben een vrouw haha.. En speel games als Tomb Raider & Uncharted en kan opzich ook wel de shooters, geen ster in de games (online dan) maar vind het tof om te doen zo nu en dan. Speelde op de PC ook altijd Delta Force: Black Hawk Down..

  45. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Stiekem vind je dat wel lekker :p

    Haha ja nou en of 😉

  46. 9 XP
    Ithkahel's avatar

    Hoihoi

    Ik heb de halve topic niet gelezen maar het maakt niet uit 🙂

    Ik ken heel veel vrouwen die gamen, en dan ook echt gamen, niet alleen maar WoW (De meeste spelen dat naast de xbox/Playstation) of ‘fruit shooter’ oid.

    Ik las ook net op een forum dat het dan zo raar is dat vrouwen zo weinig gezien worden op LAN-party’s oid, maar dat is nogal logisch, veel gozers (bij lange na niet iedereen hoor) zijn nogal vies en niet bepaald ehmm,, hoe zeg je dat,, charmant?

    Ja, het is leuk dat je vriendje geen voetbalfanaat is, en ja het is ook leuk dat je samen met je vriendje lekker kan xboxen en je helemaal los kan gaan op party’s met Halo gravity hammers 🙂

    Maar, om tussen allemaal jongens te zitten die steeds opmerkingen over je maken ‘omdat je een vrouw bent’ is (geloof me maar) niet leuk, ik heb een keer op een lan gezeten als enige meid (gelukkig met maar 10 jongens),
    Ookal is het wel echt megaleuk als je dan iemand echt keihard owned (ookal is het op Warcraft 3 – Frozen throne met een kraken)

    Als jullie willen jongens, meer meiden op lans etc, nodig ze dan gewoon uit 🙂 en vraag meerdere vrouwen, maar zorg het liefst dat de man-vrouw ratio een beetje gelijk is (al zou ik sommige meiden wel uit elkaar zetten, damn wat kunnen sommige meiden irritant tuttig doen!)

    Ik moet wel zeggen dat ik ook totdat ik andere gamers ontmoette dacht dat mannelijke gamers vresenlijk oversexte gozers waren die games alleen maar speelde omdat er vrouwen in zaten, nu weet ik wel beter.
    Maar veel vrouwen denken nog steeds zo.

    Oh enne, nee, de meeste gamende vrouwen zijn niet superlekker, blond, en rondborstig, de meeste zijn hetzelfde als de gemiddelde vrouw 😉

  47. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Hoihoi

    Ik heb de halve topic niet gelezen maar het maakt niet uit 🙂

    Ik ken heel veel vrouwen die gamen, en dan ook echt gamen, niet alleen maar WoW (De meeste spelen dat naast de xbox/Playstation) of ‘fruit shooter’ oid.

    Ik las ook net op een forum dat het dan zo raar is dat vrouwen zo weinig gezien worden op LAN-party’s oid, maar dat is nogal logisch, veel gozers (bij lange na niet iedereen hoor) zijn nogal vies en niet bepaald ehmm,, hoe zeg je dat,, charmant?

    Ja, het is leuk dat je vriendje geen voetbalfanaat is, en ja het is ook leuk dat je samen met je vriendje lekker kan xboxen en je helemaal los kan gaan op party’s met Halo gravity hammers 🙂

    Maar, om tussen allemaal jongens te zitten die steeds opmerkingen over je maken ‘omdat je een vrouw bent’ is (geloof me maar) niet leuk, ik heb een keer op een lan gezeten als enige meid (gelukkig met maar 10 jongens),
    Ookal is het wel echt megaleuk als je dan iemand echt keihard owned (ookal is het op Warcraft 3 – Frozen throne met een kraken)

    Als jullie willen jongens, meer meiden op lans etc, nodig ze dan gewoon uit 🙂 en vraag meerdere vrouwen, maar zorg het liefst dat de man-vrouw ratio een beetje gelijk is (al zou ik sommige meiden wel uit elkaar zetten, damn wat kunnen sommige meiden irritant tuttig doen!)

    Ik moet wel zeggen dat ik ook totdat ik andere gamers ontmoette dacht dat mannelijke gamers vresenlijk oversexte gozers waren die games alleen maar speelde omdat er vrouwen in zaten, nu weet ik wel beter.
    Maar veel vrouwen denken nog steeds zo.

    Oh enne, nee, de meeste gamende vrouwen zijn niet superlekker, blond, en rondborstig, de meeste zijn hetzelfde als de gemiddelde vrouw 😉

    Boys will be boys

  48. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Hoihoi

    Ik heb de halve topic niet gelezen maar het maakt niet uit 🙂

    Ik ken heel veel vrouwen die gamen, en dan ook echt gamen, niet alleen maar WoW (De meeste spelen dat naast de xbox/Playstation) of ‘fruit shooter’ oid.

    Ik las ook net op een forum dat het dan zo raar is dat vrouwen zo weinig gezien worden op LAN-party’s oid, maar dat is nogal logisch, veel gozers (bij lange na niet iedereen hoor) zijn nogal vies en niet bepaald ehmm,, hoe zeg je dat,, charmant?

    Ja, het is leuk dat je vriendje geen voetbalfanaat is, en ja het is ook leuk dat je samen met je vriendje lekker kan xboxen en je helemaal los kan gaan op party’s met Halo gravity hammers 🙂

    Maar, om tussen allemaal jongens te zitten die steeds opmerkingen over je maken ‘omdat je een vrouw bent’ is (geloof me maar) niet leuk, ik heb een keer op een lan gezeten als enige meid (gelukkig met maar 10 jongens),
    Ookal is het wel echt megaleuk als je dan iemand echt keihard owned (ookal is het op Warcraft 3 – Frozen throne met een kraken)

    Als jullie willen jongens, meer meiden op lans etc, nodig ze dan gewoon uit 🙂 en vraag meerdere vrouwen, maar zorg het liefst dat de man-vrouw ratio een beetje gelijk is (al zou ik sommige meiden wel uit elkaar zetten, damn wat kunnen sommige meiden irritant tuttig doen!)

    Ik moet wel zeggen dat ik ook totdat ik andere gamers ontmoette dacht dat mannelijke gamers vresenlijk oversexte gozers waren die games alleen maar speelde omdat er vrouwen in zaten, nu weet ik wel beter.
    Maar veel vrouwen denken nog steeds zo.

    Oh enne, nee, de meeste gamende vrouwen zijn niet superlekker, blond, en rondborstig, de meeste zijn hetzelfde als de gemiddelde vrouw 😉

    ben je goeed??

    Uhhhh wanneer begin ik erover dan…? Dit is naar mijn weten de enige keer?
    Hoef echt geen dikke vetzak te zien die z’n shirtje optilt voor de webcam om zijn nieuwe tattoo te laten zien (ja dat is gebeurd… -_- daarom geen cam-chats meer)

    je gaat toch ook niet met een wildvreemde cammen??

  49. 451 XP
    Florian's avatar

    Hoihoi

    Ik heb de halve topic niet gelezen maar het maakt niet uit 🙂

    Ik ken heel veel vrouwen die gamen, en dan ook echt gamen, niet alleen maar WoW (De meeste spelen dat naast de xbox/Playstation) of ‘fruit shooter’ oid.

    Ik las ook net op een forum dat het dan zo raar is dat vrouwen zo weinig gezien worden op LAN-party’s oid, maar dat is nogal logisch, veel gozers (bij lange na niet iedereen hoor) zijn nogal vies en niet bepaald ehmm,, hoe zeg je dat,, charmant?

    Ja, het is leuk dat je vriendje geen voetbalfanaat is, en ja het is ook leuk dat je samen met je vriendje lekker kan xboxen en je helemaal los kan gaan op party’s met Halo gravity hammers 🙂

    Maar, om tussen allemaal jongens te zitten die steeds opmerkingen over je maken ‘omdat je een vrouw bent’ is (geloof me maar) niet leuk, ik heb een keer op een lan gezeten als enige meid (gelukkig met maar 10 jongens),
    Ookal is het wel echt megaleuk als je dan iemand echt keihard owned (ookal is het op Warcraft 3 – Frozen throne met een kraken)

    Als jullie willen jongens, meer meiden op lans etc, nodig ze dan gewoon uit 🙂 en vraag meerdere vrouwen, maar zorg het liefst dat de man-vrouw ratio een beetje gelijk is (al zou ik sommige meiden wel uit elkaar zetten, damn wat kunnen sommige meiden irritant tuttig doen!)

    Ik moet wel zeggen dat ik ook totdat ik andere gamers ontmoette dacht dat mannelijke gamers vresenlijk oversexte gozers waren die games alleen maar speelde omdat er vrouwen in zaten, nu weet ik wel beter.
    Maar veel vrouwen denken nog steeds zo.

    Oh enne, nee, de meeste gamende vrouwen zijn niet superlekker, blond, en rondborstig, de meeste zijn hetzelfde als de gemiddelde vrouw 😉

    Dikke +2 😉

    ik ben trouwens erg geintereseerd naar vrouwelijke gamers, omdat ik ze weinig tegen kom en ik weet dat ze toch van mijn niveau zijn.
    dus Female Gamers add if you like : Fl0riann
    en ik garandeer je dat ik niet oversekst ben, heb een lieve vriendin en daar laat ik het bij xD

  50. 9 XP
    Ithkahel's avatar

    Ik ben niet ‘supergoed’ in games, maar speel op het moment amper ivm met een verhuizing… xD

    Ik wil je wel toevoegen hoor flo, maar moet eerst mn kamer afzijn 😉 en ik heb zelf al 2,5 jaar een onwijs lieve vriend dus je hoeft van mij niet bang te zijn dat ik je probeer af te pakken hoor ;P Ik ben heel trouw aan hem 🙂 *Woef*

    Nog wel even : Ja ik speel WoW, veel zelfs 😛 Kwachtte op Diablo 3, maar die hebben ze beetje minder gemaakt doordat ze nu een AH hebben waar je met echt geld kan betalen… Nu is het hier wachten op Star Wars : the Old Republic, 2 weken geleden de CE besteld 😀

    En ja natuurlijk ook een nieuwe computer nu 🙂 veel geld gespaard, en een game-computer gekocht, en een 24″ scherm stond er wel bij 😛 ga ik ook meteen mn xbox op aansluiten!

  51. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik ben heel trouw aan hem *Woef*

    Hahaha, die doet het hem! (Y)

    Ja, het is leuk dat je vriendje geen voetbalfanaat is, en ja het is ook leuk dat je samen met je vriendje lekker kan xboxen en je helemaal los kan gaan op party’s met Halo gravity hammers

    Xbox? :rofl:

    Als jullie willen jongens, meer meiden op lans etc, nodig ze dan gewoon uit en vraag meerdere vrouwen, maar zorg het liefst dat de man-vrouw ratio een beetje gelijk is (al zou ik sommige meiden wel uit elkaar zetten, damn wat kunnen sommige meiden irritant tuttig doen!)

    Ken jij een vrouw dan die een ratio van 3.30+ heeft op Black Ops?xD

    Noujaa, je post leuk op het forum hoaar!

  52. 9 XP
    Ithkahel's avatar

    Kbedoelde eigenlijk meer als in net zoveel vrouwen als mannen(al zullen er bijna altijd ongetwijfeld meer mannen zijn ;P)

    En ja xbox, ik mag jammer genoeg mn geld niet uitgeven een een playstation dus sommige goede games loop ik mis 🙁 maarja op de xdoos vind ik het ook beter spelen, al zijn de graphics een beetje slecht…

    Maar desondanks kan je niet ontkennen, tis allebei beter dan de wii! (ookal krijgt die een zeldagame!)
    Al is het uiteindelijk iedereen eigen keuze ofc 😉

  53. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Maar desondanks kan je niet ontkennen, tis allebei beter dan de wii! (ookal krijgt die een zeldagame!)

    Haha, ik heb er één, dikke miskoop!

    Zelda is inderdaad een leuke game met een goed verhaal, heb alle delen ervan 🙂

  54. 9 XP
    Ithkahel's avatar

    Ach ja, mn moeder heeft er een met guitar hero, en aangezien ik geen zin heb geld uit te geven om alle GH voor de xbox te kopen zit ik er soms nog wel eens op te spelen xD

    Zelda is inderdaad wel supergaaf, wel jammer dat Ocarina of time alleen op N3DS is, ik heb een NDSi, en natuurlijk is hij daar niet op… en de 3DS verkoopt echt slecht dus zul je zien dat als ik hem koop, er geen spellen meer voor uit komen.

    Dus of hopen dat ik inene veel geld krijg, of dat iemand zo aardig is me de hele set kado te geven voor mn verjaardag 😛 (ookal is die pas in juni..) Naja, misschien als sinterklaaskadotje?

  55. 204 XP
    NLgerben's avatar

    Ik kan het wel begrijpen maar ze doen het eigenlijk bijna niet. Maar als het je hobby is dan maakt mij het niet uit 😉
    Maar meestal zijn het van die alternatieven spelen…

  56. 9 XP
    Ithkahel's avatar

    oi! Niks tegen de alto’s hea 😉

  57. 232 XP
    black2death's avatar

    ik ken wel enkel gamer chicks. ik vind het veel toffer tegen hen te gamen dan een paar opgefokte 13 jarigen ( sorry als ik hier iemand beledig)

  58. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Vaak doen ze wel gelijk stoer omdat ze van “jongens” winnen.
    Dat vind ik dom want gamen komt niet op kracht aan. Als je nou van een meid verliest in judo ofzo ja dat is een bummer.
    Maar op de ps3 is het geen schande dus moeten ze niet zo stoer doen. 😛

  59. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Bijna elke meid in me vriendenlijst van ps3 gebruikt last stand en heb veel meiden in me lijst

  60. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Bijna elke meid in me vriendenlijst van ps3 gebruikt last stand en heb veel meiden in me lijst

    LoL Nadja?

  61. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    LoL Nadja?

    Is er idd 1 van en nog paar andere amerikaanse girls

  62. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Dat speelt echt voor geen meter met mensen uit USA.
    Heb er ook een paar tussen. K|_|t connectie!

    Is er idd 1 van en nog paar andere amerikaanse girls

  63. 9 XP
    Ithkahel's avatar

    van die opgefokte 13-jarigen die het hele spel door schreeuwen en dan nog extra schreeuwen als ze verliezen zijn altijd irritant,

    en idd, met games vind ik het niet zo heel bijzonder als ik een keertje win van mn vriend, het ene spel is strategisch denken, de andere is een kwestie van geluk hebben, als je van een pro wint die ook speelt voor geld e.d. dan mag je er stoer over doen 😛

  64. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    van die opgefokte 13-jarigen die het hele spel door schreeuwen en dan nog extra schreeuwen als ze verliezen zijn altijd irritant,

    en idd, met games vind ik het niet zo heel bijzonder als ik een keertje win van mn vriend, het ene spel is strategisch denken, de andere is een kwestie van geluk hebben, als je van een pro wint die ook speelt voor geld e.d. dan mag je er stoer over doen 😛

    Huh, snap je post niet egt. We hebben het hierover girls die gamen he

  65. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Zij is een vrouw of homo –^

    van die opgefokte 13-jarigen die het hele spel door schreeuwen en dan nog extra schreeuwen als ze verliezen zijn altijd irritant,

    en idd, met games vind ik het niet zo heel bijzonder als ik een keertje win van mn vriend, het ene spel is strategisch denken, de andere is een kwestie van geluk hebben, als je van een pro wint die ook speelt voor geld e.d. dan mag je er stoer over doen 😛

  66. 9 XP
    Ithkahel's avatar

    Ik ben een vrouw ^_^ Een echte, al vanaf mn geboorte, dus geen omgebouwde gozer oid (dat heb ik wel vaker te horen gekregen als mensen online uitvonden dat ik een vrouw was)

  67. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik ben een vrouw ^_^ Een echte, al vanaf mn geboorte, dus geen omgebouwde gozer oid (dat heb ik wel vaker te horen gekregen als mensen online uitvonden dat ik een vrouw was)

    Ahahahhahaha epic comment, ik neem aan dat je op ps3 speelt? Als dat zow is voeg me is toe kunnen we is samen spelen. ( psn in me sig )

  68. 9 XP
    Ithkahel's avatar

    Was het maar zo! Er zijn wel games op Ps3 die er op de xbox niet zijn die ik wel erg graag wil spelen 😮

    Ik ben wel aan het sparen, heb geld opzij gezet voor een ps3 en spellen, maar mn moeder kwam ermee dat ik al een xbox had, en zij had een wii, en dat ik al vogels heb gekocht, en dat ik op mn geld moet letten…

    Bitch, ik werk voor mn geld ik kan ermee doen wat ik wil hoor :O maar toen dreigde ze hem te vermoorden en mn internet erruit te trekken dus moet maar wachten tot ik op mezelf woon >: (

  69. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    LOL –^^

    Mijn ouders worden gek van mijn stroomgebruik. Mag ook geen Xbox erbij.
    Die is maar 200 euro ofzo dus dat is het probleem niet 😛

  70. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    LOL –^^

    Mijn ouders worden gek van mijn stroomgebruik. Mag ook geen Xbox erbij.
    Die is maar 200 euro ofzo dus dat is het probleem niet 😛

    Ditto :p heb me pc zowat altijd aan en vaak samen met ps3, nog xbox erbij trekt mijn kamer hele stroom weg xD

  71. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Haha ja ik hier ook:P Zit te denken om een aggregaat in de tuin te plaatsen voor het geval dat 😛

    Heb ook bijna altijd alles aan TV,PC,PS3,HD-PVR,Lp-Speler soms,Ventilator wordt verdomde warm met alles aan man pff.

  72. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ik game al jaren… En toch blijft het grappige reacties geven als ik bijvoorbeeld bij iemand een 2de hands game op kom halen. Meestal volgt de vraag… is het voor je man… Uhh nee, gewoon voor mezelf! 😉

    Nu lekker online bezig met Mass Effect 3… :-)))

  73. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik game al jaren… En toch blijft het grappige reacties geven als ik bijvoorbeeld bij iemand een 2de hands game op kom halen. Meestal volgt de vraag… is het voor je man… Uhh nee, gewoon voor mezelf! 😉

    Nu lekker online bezig met Mass Effect 3… :-)))

    Ik zag vorige week een oudere dame/oma bij de mediamarkt een golf game spelen op de Vita 🙂 1 ding is zeker…..er zijn er te weinig, dat zal wel komen omdat er eenmaal een stempel op is gedrukt (gamen is voor jongens/mannen).

  74. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik heb een meisje in m’n clan op CoD4! Die gaat als een malle! Ik vind het supervet als meisjes dat doen!

  75. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik vind het ook wel leuk 😀
    Weereens wat anders dan 12 jarige Franse Mongols die krijsen 🙂 Maar ze moet wel rond de 15 jaar zijn ^^

  76. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik vind het ook wel leuk 😀
    Weereens wat anders dan 12 jarige Franse Mongols die krijsen 🙂 Maar ze moet wel rond de 15 jaar zijn ^^

    Die franse mogen van mij echt op tyfte ! Aleen maar Frans praten, en engels kunnen ze nie !

  77. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Maar kan ze ook koken?

    Mensen praten alsof meisjes/vrouwen niet kunnen gamen.
    Er zijn genoeg die gamen alleen doen ze vaak niet zo achterlijk als jongens door de mic heen schreeuwen.
    Ze gamen zelfs op hoog niveau clan vs clan

    http://www.youtube.com/watch?v=eURqbEyFzBA

  78. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    http://i.imgur.com/7P7Lp.jpg

    Meisjes gamen net zo goed als jongens, alleen niet alle meisjes gamen. Net zoals dat niet alle jongens gamen.. So Obvious. xD

    Die franse mogen van mij echt op tyfte ! Aleen maar Frans praten, en engels kunnen ze nie !

    De nieuwe generatie wel. Die oude generatie die wil alleen maar Frans spreken…

    Je hoeft nu echt niet meer voor een mooi Frans meisje op te zoeken in je woorden boek “Voulez-vous coucher avec moi?”. ^^

  79. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    http://i.imgur.com/7P7Lp.jpg

    Meisjes gamen net zo goed als jongens, alleen niet alle meisjes gamen. Net zoals dat niet alle jongens gamen.. So Obvious. xD

    De nieuwe generatie wel. Die oude generatie die wil alleen maar Frans spreken…

    Je hoeft nu echt niet meer voor een mooi Frans meisje op te zoeken in je woorden boek “Voulez-vous coucher avec moi?”. ^^

    Zet er dan wel ce soir bij he ^^ Nee weet ik maar veel Fransen lopen gwn Frans te lullen zonder dat iemand meepraat ofzo 😛 Maar jou stem wil ik ook nog wel horen BF Fanboytje 😛

  80. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Kom dan eens in mijn server.. xD

  81. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    niet raar maar de messte meisjes spelen dan iets met zingen als ze shooter games spelen ziet dat er wel wat anders uit XD

  82. 9 XP
    Ithkahel's avatar

    niet raar maar de messte meisjes spelen dan iets met zingen als ze shooter games spelen ziet dat er wel wat anders uit XD

    Denk dat we het over dit soort ‘games’ hier niet hebben =’] om eerlijk te zijn, dat soort spelletjes vallen in mijn woordenboek onder het motto ‘dumpen die handel!’ want als je song festival speelt en zegt dat je gamed… aandachtsverslaafd much?

  83. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    We gamen wel, maar de meesten van ons spelen ander soort games.
    Zo zijn we ook vaker te vinden in RPG’s, Platformers, Party Games, etc.
    Jongens zijn juist vaker bezig met Shooters, Fighters, bloederige Actie Games, etc.

    Ik speel nooit echt zangspellen, ik verdiep me juist meer op games met een interessant verhaallijn erachter.
    Meestal is het een mysterieus verhaal, soms ook wat anders.

    Edit:
    Trouwens, de mensen die zeggen dat we niet kunnen gamen, doen me sterk denken aan deze TVCM:
    http://www.youtube.com/watch?v=Fgh0D1Sfg3s

  84. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    We gamen wel, maar de meesten van ons spelen ander soort games.
    Zo zijn we ook vaker te vinden in RPG’s, Platformers, Party Games, etc.
    Jongens zijn juist vaker bezig met Shooters, Fighters, bloederige Actie Games, etc.

    Ik speel nooit echt zangspellen, ik verdiep me juist meer op games met een interessant verhaallijn erachter.
    Meestal is het een mysterieus verhaal, soms ook wat anders.

    Edit:
    Trouwens, de mensen die zeggen dat we niet kunnen gamen, doen me sterk denken aan deze TVCM:
    http://www.youtube.com/watch?v=Fgh0D1Sfg3s

    Of het nou een vrouw of een man is, beiden hoofdpijn van dat stuk troep 😛

  85. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Het gaat er meer om waar ik aan dacht, niet waar ze op gamen.

  86. Anoniem -
    Anoniem-9019's avatar

    Vraagje welke spellen op de ps4 voor een meisje van 8 zijn leuk. En kunnen ze met andere meisjes in het spel praten. Net als bij Fortnite. Bij Fortnite zitten veel jongen ook vandaar.

  87. 8864 XP
    7th-son's avatar

    @Anoniem-9019: er zijn niet veel games op de jongere gamer gericht die je online kunt spelen. Wellicht Roblox, maar dat is niet op de PlayStation. Tevens weet je nooit wat je tegen komt online voor figuren. Tenzij het alleen de bedoeling is dat het kind van 8 alleen met vriendjes of vriendinnetjes online speelt..