Forum

Topic: NFS Undercover

Anoniem's avatar

Hee ik ben van plan NFS te kopen omdat dit spel er gewoon zo gruwlijk vet uitziet maar in de review van gt kwam hij er niet zo heel goed vanaf hebben jullie het spel en kunnen jullie mij vertellen of het nou leuk is?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Nou…ik heb hem gespeeld en staat nog steeds op Computer ze hebben de besturing heeel erg veranderd het is nu heel moeilijk sturen misschien wel niet op Ps3. De grapisch staan op high bij mij en je ziet nog steeds blokken in de schaduwen en auto’s, en als je een race doet kijk je altijd tegen de zon in. En ik heb elk deel gespeeld van NFS behalve Pro Street en deze vind ik tot nu toe de allerslechtse.

  2. 257 XP
    Joost's avatar

    Hee ik ben van plan NFS te kopen omdat dit spel er gewoon zo gruwlijk vet uitziet maar in de review van gt kwam hij er niet zo heel goed vanaf hebben jullie het spel en kunnen jullie mij vertellen of het nou leuk is?

    Ik denk dat je een miskoop doet als je NFS Undercover in huis haalt terwijl Midnight Club Los Angeles op de markt is. tevens staat een review van deze game op PS3-Sense!

  3. 85 XP
    neYzzz's avatar

    Als er iets is wat ik nooit ga doen dan is het wel Midnight Club kopen want dat vind ik dus echt een bagger spel het zijn geen leuke auto’s en het is te Gta achtig en ik vind gta ook een bagger spel maar als jullie allemaal zeggen dat NFS slecht is dan wacht ik wel tot er een goeie racegame uitkomt

  4. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    toch zou ik midnight club proberen, al ben ik ook fan van nfs. denk dat ik ze uiteindelijk alle 2 heb

  5. 85 XP
    neYzzz's avatar

    Er is gewoon geen een goed alternatief Ik wil een spel met vette echt bestaande auto’s NFS heeft Porsches en die zien er gewoon zo vet uit Burnout heeft jammer genoeg geen echte auto’s en Middernacht Club heeft gewoon kut auto’s-.-

  6. 1386 XP
    Redd's avatar

    MC:LA en NFS:U zijn, ondanks de vele malen dat ze in dezelfde zin genoemd worden, niet te vergelijken.

    NFS:U heeft zeker weten een aantal minpunten, maar ik vind het nonetheless een goede game. Ze hebben het succes van Most Wanted door geprobeert te zetten, en dat is toch wel redelijk gelukt. Overigens komt er erg binnenkort ook een review van NFS:U hier op Sense, dus hou het in de gaten!

  7. 1748 XP
    Shmet's avatar

    ik zit ook te twijfelen tussen NFS of Motorstorm, maar ga denk ik voor motorstorm, een andere styl van racen, lijkt me best leuk 😀

  8. 85 XP
    neYzzz's avatar

    ik heb de review gelezen van pss en vind cijfer beetje low (overal trouwens:P) maar de grootse minpunten die iedereen eruitpakt zijn dus 1. Lege stad? (geen mensen?) er is nooit een NFS geweest met mensen? en Burnout Paradise heeft toch ook geen Mensen? 2. Low frame rate op ps3 ( dit is toch gewoon te patchen? ) 3. Low textures op andere auto’s en pop up textures( het gaat toch om je eigen auto en die pop up textures zijn toch te patchen) Oftewel gewoon een goeie game???

  9. 861 XP
    Morticuz's avatar

    ja, ik snap dat nooit dat ze zeiken over een lege stad.
    In een volle stad kun je nou eenmaal niet racen…

  10. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ja, ik snap dat nooit dat ze zeiken over een lege stad.
    In een volle stad kun je nou eenmaal niet racen…

    maakt racen wel iets uitdagender

  11. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Heb al een hekel aan de kruispunten in burnout paradise,
    wel spannend als ik aan kom rijden haha

  12. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    Zit ook te twijfelen om NFS:U te halen…MC:LA ga ik zeker niet halen. Maar in de review vonden ze de game wat tegenvallen 🙁

  13. 57 XP
    Moelie2008's avatar

    maakt racen wel iets uitdagender

    nou wat uitdagend, ze springen altyd opzij en je kan ze nooit doodrijden (anders 16-18+) dus niet veel uitdagends aan. Ik heb NFS:UC ook en hij is weer gruwelijk. Als je NFS altyd al vet hebt gevonden dan vind je dit ongetwijfeld ook vet.

  14. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Gewoon kopen zou ik zeggen dan weet je het 🙂

  15. 85 XP
    neYzzz's avatar

    okey dan word deze maand heel duur voor mij:P Dualshock 3, NFS: UC, Rainbow six Vegas 2, Prince of Persia en Resistance 2:( duur duur duur duur

  16. 66 XP
    sneezle's avatar

    DECEMBER IS TOCH ALTIJD EEN DURE MAAND:rofl1:

  17. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Als er geen verkeer is, kom je er niets tegen dus het brengt de sfeer van straatracen niet mee! Je komt als je rijdt geen auto tegen. Het is volgens mij het eerste deel wat ook free-roam is maar je hebt er niets aan want er is geen verkeer of bijna geen verkeer. Overigens komt het over alsof je bent overtuigd dat dit een goede game is en als jij vindt dat dit een goede game is, als dit al je eisen zijn dan moet je hem gewoon halen!

    Succes met je keuze!