Forum

Topic: Laatste film die je hebt gezien.

Anoniem's avatar

Aangezien er bijna nooit wat op tv is en ik een hekel heb aan reclames kijk ik vaak films (dvd, dvix, blu-ray). Soms kies ik hele voute films en heb ik dus ook weer anderhalf uur van mijn leven verknoeit. Omdis enigsins te beperken heb ik dit topic in het leven geroepen.

Wat de bedoeling is, je noemt de film, je geeft het een cijfer en eventueel geef je uitleg bij het cijfer.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 251 XP
    Bassen's avatar

    Gister gezien, op dvd:

    Untraceable (2008)

    (9,2), eindelijk weer eens een echt goede film, een goed verhaal, spannend, actie en niet voorspelbaar (zit wel een moment in waar je denkt dat het voorspelbaar wordt)

  2. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Eergister gezien op DVD:

    Rounders

    (8) Spannende, leuke film. Zit een mooi verhaal in. Zeker als je van poker houdt is dit een goeie!

  3. 356 XP
    Godfather's avatar

    Laatste die ik heb gezien is:

    Final Fantasy : Advent Children

    9..Mensen zullen niet snappen.Maar sinds het begin van Final Fantasy ben ik er een Die Hard fan van.De film gaat over Cloud en het speelt zich 4 jaar na Final Fantasy 7.Ditmaal moet Cloud het opnemen tegen Kadaj.En ook voor de derde keer keert Sephiroth terug.Als je een FF fan bent is dit zeker aan te raden.Maar ook als je gewoon van animes houdt!!

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Street Kings, was mooie film..

    (8) Veel actie .. houd ik van 😉

  5. 251 XP
    Bassen's avatar

    Zonet gezien, op dvd:

    Conspiracy (2008)

    (8,4), weer zo’n goede film, de film heeft wel iets van dirty harry. Het gaat over een ex-marinier die opzoek gaat naar een vriend in een vreemd stadje waar iedereen ontkend de vriend te kennen.

  6. 207 XP
    Niekker's avatar

    Cloverfield,

    8, is weer eens wat anders qua, eigelijk alles;) verassend

  7. 251 XP
    Bassen's avatar

    Cloverfield,

    Ik heb heb tijd terug in de bioscoop gezien, super vette film !

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Good Luck Chuck 8/10

    Echt een bizar grappig verhaal, en uiteraard blijft Jessica Alba een mooie dame.

Forum

Topic: Laatste film die je hebt gezien.

Redd's avatar

Aangezien er bijna nooit wat op tv is en ik een hekel heb aan reclames kijk ik vaak films (dvd, dvix, blu-ray). Soms kies ik hele voute films en heb ik dus ook weer anderhalf uur van mijn leven verknoeit. Omdis enigsins te beperken heb ik dit topic in het leven geroepen.

Wat de bedoeling is, je noemt de film, je geeft het een cijfer en eventueel geef je uitleg bij het cijfer.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 251 XP
    Bassen's avatar

    Gister gezien, op dvd:

    Untraceable (2008)

    (9,2), eindelijk weer eens een echt goede film, een goed verhaal, spannend, actie en niet voorspelbaar (zit wel een moment in waar je denkt dat het voorspelbaar wordt)

  2. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Eergister gezien op DVD:

    Rounders

    (8) Spannende, leuke film. Zit een mooi verhaal in. Zeker als je van poker houdt is dit een goeie!

  3. 356 XP
    Godfather's avatar

    Laatste die ik heb gezien is:

    Final Fantasy : Advent Children

    9..Mensen zullen niet snappen.Maar sinds het begin van Final Fantasy ben ik er een Die Hard fan van.De film gaat over Cloud en het speelt zich 4 jaar na Final Fantasy 7.Ditmaal moet Cloud het opnemen tegen Kadaj.En ook voor de derde keer keert Sephiroth terug.Als je een FF fan bent is dit zeker aan te raden.Maar ook als je gewoon van animes houdt!!

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Street Kings, was mooie film..

    (8) Veel actie .. houd ik van 😉

  5. 251 XP
    Bassen's avatar

    Zonet gezien, op dvd:

    Conspiracy (2008)

    (8,4), weer zo’n goede film, de film heeft wel iets van dirty harry. Het gaat over een ex-marinier die opzoek gaat naar een vriend in een vreemd stadje waar iedereen ontkend de vriend te kennen.

  6. 207 XP
    Niekker's avatar

    Cloverfield,

    8, is weer eens wat anders qua, eigelijk alles;) verassend

  7. 251 XP
    Bassen's avatar

    Cloverfield,

    Ik heb heb tijd terug in de bioscoop gezien, super vette film !

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Good Luck Chuck 8/10

    Echt een bizar grappig verhaal, en uiteraard blijft Jessica Alba een mooie dame.