Forum

Topic: Werk

Anoniem's avatar

Heey iedereen,

Ik heb snel werk nodig πŸ™
dus geef is tips voor werk
ik ben 14 πŸ™‚
en woon in renswoude (graag dan een bedrijf in de buurt geven)
ik kan niks vinden πŸ™

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

24 reacties

  1. 656 XP
    Killermen's avatar

    Je vindt werk in de kleinste hoekjes, de industrie-zone effe checken

  2. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Gewoon ouderwets krantenlopen.

  3. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Gewoon ouderwets krantenlopen.

    heb ik al gedaan xD
    maar daa hoef ik never mee terug te komen πŸ˜›

  4. 216 XP
    Depsie's avatar

    hiero kan je bij de albert heijn gewoon als je 14-15 bent vakkevullen in de ochtend om 5 uur vlak voor school begint. ik zoek ook werk maar ben zoooo lui

  5. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    14-15? meen je dat
    hiero 16 in Breda:S
    raar..
    nja ik ga ff w8e tot ik 16 ben en lekker werken bij de Bartsmit die nog geen 50 meter van me vandaan is. lekker korting op games en miss kan ik games zelfs paar dage eerder krijge πŸ˜€

  6. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Mag je wel werken als je 14 bent :S

  7. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    je mag alleen krantenwijk doen of je moet zwart gaan weken bij een klein bedrijfje. Ik zou als ik jou was 1 jaartje wachten en dan mag je in een supermarkt werken tot maximaal 7 uur s’avonds.

  8. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    -Krantenwijk
    -Vakkenvuller (maar moet je idd 16 voor zijn d8 ik)
    -Ga naar een boer en vraag of je daar klusjes kunt doen. (als je op of bij het platteland woont. πŸ˜‰
    -Ga langs de deur bij oudere mensen en vraag of je boodschappen voor ze kunt doen.

    Het zijn maar ideeΓ«n lol.

  9. 8828 XP
    7th-son's avatar

    auto’s wassen (heerlijk weer ervoor)
    klusjes in huis voor je ouders
    noem maar op

  10. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Als het goed is heb ik wel werk eindelijk in de vakantie:)
    Werk dan gewoon zwart xD
    ag jha he:P

    Ga zo wel ff zijken bij mijn ouders voor werk πŸ˜›

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Neem kratenwijk je krijgt binnenkort van die kaartjes waarmee je langs de deuren moet en dan krijg je geld omdat je ze prettige kerst dagen wenst per huis dus dan heb je loon en nog heel veel losgeld erboven op:P

  12. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Neem kratenwijk je krijgt binnenkort van die kaartjes waarmee je langs de deuren moet en dan krijg je geld omdat je ze prettige kerst dagen wenst per huis dus dan heb je loon en nog heel veel losgeld erboven op:P

    Zoals ik al eerder zei die willen me niet meer:(
    had er geen zin in een dagje en toen dumpte ik alles op straat xD

  13. 266 XP
    Yorz's avatar

    Zoals ik al eerder zei die willen me niet meer:(
    had er geen zin in een dagje en toen dumpte ik alles op straat xD

    slim (Y)

  14. 1748 XP
    Shmet's avatar

    14-15? meen je dat
    hiero 16 in Breda:S
    raar..
    nja ik ga ff w8e tot ik 16 ben en lekker werken bij de Bartsmit die nog geen 50 meter van me vandaan is. lekker korting op games en miss kan ik games zelfs paar dage eerder krijge πŸ˜€

    Bart smit, vakantie werk dan ? :p

  15. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Vakantiewerk, agja dat komt nog wel… nog 2 jaartjes w8en en dan werk ik daar, hopelijk.. xD
    Een kennis van me werkt daar ook dusja..
    en anders aardbeien plukken in de vakantie he:prop: kan ook..
    ik woon wel dichtbij veel boerderijen waar het kan..

  16. 280 XP
    Julian's avatar

    @ vinnie goedzo! ga inderdaad geen krantenwijk doen. Dit heb ik ook gedaan en damn wat was dat een kut werk!:yucky:

  17. 293 XP
    Japsuh's avatar

    je mag alleen krantenwijk doen of je moet zwart gaan weken bij een klein bedrijfje. Ik zou als ik jou was 1 jaartje wachten en dan mag je in een supermarkt werken tot maximaal 7 uur s’avonds.

    Waar ze zich toch niet aan houden, ik werk op de vrijdag tot 9 uur. Ben ook 15. Bij de Super de Boer in Woerden.

  18. 896 XP
    WoofeR's avatar

    krantenwijk heb ik nog geen jaar gedaan, toen de kerst kwam en ik mogt die kaartjes doen, kreeg ik veel geld en ben gelijk gestopt :tease:

  19. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    kiwl ook graag werk, woon ook in renswoude. sugesties??

    Als het goed is heb ik wel werk eindelijk in de vakantie:)
    Werk dan gewoon zwart xD
    ag jha he:P

    Ga zo wel ff zijken bij mijn ouders voor werk πŸ˜›

    kan ik dan ookmee??

  20. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    Je kan natuurlijk altijd ergens in gaan handelen. Verder laat ik het aan je fantasie over waarin en hoe πŸ™‚ Maar overal is een markt(je) voor ^^

    Nee ik zou idd een jaartje wachten tot je vijftien bent en dan een ‘echte’ bijbaan zoeken. Ontwijk de macdonalds en het vakkenvullen als t enigszins kan (heb ik persoonlijk nare ervaringen mee :D) En als je 18 bent en een beetje goedgebekt: callcenter in! Verdient vaak super, ontslagen worden is niet erg want dan ga je gewoon naar de volgende, en werktijden zijn vaak goed te combineren met school. Misschien tot die tijd de zgn. heitje-voor-een-karweitje?

  21. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Je kan natuurlijk altijd ergens in gaan handelen. Verder laat ik het aan je fantasie over waarin en hoe πŸ™‚ Maar overal is een markt(je) voor ^^

    Nee ik zou idd een jaartje wachten tot je vijftien bent en dan een ‘echte’ bijbaan zoeken. Ontwijk de macdonalds en het vakkenvullen als t enigszins kan (heb ik persoonlijk nare ervaringen mee :D) En als je 18 bent en een beetje goedgebekt: callcenter in! Verdient vaak super, ontslagen worden is niet erg want dan ga je gewoon naar de volgende, en werktijden zijn vaak goed te combineren met school. Misschien tot die tijd de zgn. heitje-voor-een-karweitje?

    doe ik al πŸ˜›
    maar dat is wel illegaal πŸ˜›
    maar vedient tog gem 10 euro per week πŸ™‚

  22. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Het is al bijna oud en nieuw dus…je weet waar je in kan handelen.

  23. 200 XP
    bokito007's avatar

    beetje aan vuurwerk komen en verkopen aan chappies in je klas dus πŸ˜›

  24. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    doe ik al πŸ˜›
    maar dat is wel illegaal πŸ˜›
    maar vedient tog gem 10 euro per week πŸ™‚

    Ik loop 4 keer kranten in de maand voor ongeveer €50,- per maand (4×1 uur = 4 uur werken voor ongeveer €50,- )dat verdiend iets beter. xD