Forum

Topic: COD 5 zombie mode record!

Anoniem's avatar

Ik was gisteren met een vriend zombie mode aan het doen en ik was tot level 13 gekomen en dat wil ik gaan verbreken hier is de taktiek: Je maakt als eerst de deur help open en dan pak je een paar keer random wapens en als je eenmaal goeie wapens hebt dan ga je de trap achter de deur open maken en dan ga je gelijk in het hoekje zitten en dan ga je knallen! zeg maar als je mee wilt doen:P Maximaal 4 personen! Het moeten wel echt pro mensen zijn aangezien er maar 4 mee kunnen doen noem ff je rank online en ik kijk wel of je mee mag doen!

PSN naam

Bardfielt
NL-3rR0r-NL
Luchteman
Schmet

Reserve is Myx we gaan om 7UUR op woensdag

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

103 reacties

  1. 200 XP
    bokito007's avatar

    dit is hoe ik tot 19 kwam met 4 dude’s :

    idd de deur openen en dan gewoon zorgen dat iedereen goede wapens heeft dmv de random weapon. Dan, als het moeilijker wordt, dekken 2-3 mensen de deur vanuit de nieuwe ruimte en 1 -2 mensen dekken de ramen in de nieuwe ruimte. We gingen K.O, doordat we geen kogels meer hadden πŸ˜›

  2. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik wil wel mee doen, heb het tot nu toe maar één keer gedaan, ben tot level 6 gekomen lol

  3. 790 XP
    Robbert's avatar

    Als je cod5 eerst op easy hebt uitgespeeld en dan weer overnieuw begonnen bent op veteran, maar die nog niet hebt uitgespeeld, kan je dan wel zombie mode doen? Of moet je dan eerst weer uitgespeeld hebben op veteran ?

  4. 656 XP
    Killermen's avatar

    Als je cod5 eerst op easy hebt uitgespeeld en dan weer overnieuw begonnen bent op veteran, maar die nog niet hebt uitgespeeld, kan je dan wel zombie mode doen? Of moet je dan eerst weer uitgespeeld hebben op veteran ?

    je krijgt het meteen als je alle missies hebt voltooid. In co-op geld dit enkel voor de host

  5. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Het moeten wel echt mensen zijn die er PRO in zijn zoals luctheman maar error ik zal je wel bij het lijstje zetten en je toeveogen op PSN

  6. 6677 XP
    Myx's avatar

    Mag ik ook meedoen, ik was met error en geef toe eerste keer tot level 6 is goed tooooggggg, toeeeeeeeeeeeeeeeeeee (A):P

  7. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik wel ook meedoen :p maar heb het nog niet gedaan, ben online veel bezig ( level 37/38 ) πŸ˜€ paar keer 1vs1 tege 3rRor gedaan, en we zijn ongeveer even goed πŸ˜‰ dus zombies neerknallen zou voor mij een easytje zijn πŸ˜€

  8. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik wel ook meedoen :p maar heb het nog niet gedaan, ben online veel bezig ( level 37/38 ) πŸ˜€ paar keer 1vs1 tege 3rRor gedaan, en we zijn ongeveer even goed πŸ˜‰ dus zombies neerknallen zou voor mij een easytje zijn πŸ˜€

    Ik had ook tegen jouw gespeeld, zou het graag weer willen doen πŸ˜€

  9. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ha! mijn record met mijn broer is lvl 16!
    we hadden allebei een ray gun :p

    ik doe mee!

  10. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik had ook tegen jouw gespeeld, zou het graag weer willen doen πŸ˜€

    Heb bijna een headset dus zal vet worden πŸ˜€

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Oehhhh nou moet ik een keuze maken! we hebben 4 vrijwillegers en maar 3 plekken…….
    Ik doe ff random:
    – Bardfielt
    – Luctheman
    – NL-3RROr-NL ofzo:P
    – Schmet

    Myx ik maak het nog wel een keer goed ik ga andere keer wel met jou en nog een paar mensen ok?

    We gaan morgen avond (woensdag) gaan we Online met zun allen! en als er eentje niet komt opdagen vervangt Myx zijn plek we beginnen omm 19:00 dus zorg dat je voor die tijd aanwezig bent kan je niet meld je dan even af!

  12. 6677 XP
    Myx's avatar

    Oke geeft niet hoor πŸ˜‰ Hopelijk komt er iemand niet (ziek, ofzo (A) )

  13. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    volgende keer zet ik je gelijk op de lijst:P ok??

  14. 6677 XP
    Myx's avatar

    okeeee (A)

  15. 7 XP
    sanniep's avatar

    hier is nog een taktiek:
    je moet eerst de kamer openen waar je de random wapen en thomson kan krijgen, als je weer genoeg geld hebt ga je de trap op in diezelfde kamer. als je dan boven bent heb je 2 kamers 1 grote waar je de shotgun kan halen en 1 kleine waar de andere trap op uitkomt! die trap moet je dicht laten. vervolgens moet je met ze allen in die kleine kamer gaan zitten en hoef je maar 1 deur en 1 raam te verdedigen met ze 4e.

    porbeer het maar het werkt echt!

  16. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Mooie tijd, ik ben er bij als er niets tegen zit. πŸ™‚

  17. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Thx dat ik er bij ben, maar men naam goed schrijven graag ( ik haat dat met een ‘c’ πŸ˜€ ) Ik zal er zijn ! πŸ™‚

  18. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Oke geeft niet hoor πŸ˜‰ Hopelijk komt er iemand niet (ziek, ofzo (A) )

    haha hoe bedoel je wil dat iemand ziek wordt:P

  19. 6677 XP
    Myx's avatar

    Verkoude ofzo maar sssssttt tegen niemand vertellen (A):P

  20. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    door al die topics ver cod5 wil ik ook hebben

  21. 790 XP
    Robbert's avatar

    Als ik ziek ben, game ik juist extra :p
    @rginkel, Halen die game, nu! πŸ™‚ Is tof!

  22. 1748 XP
    Shmet's avatar

    hΓ©hΓ© COD 5 is gewoon vet πŸ™‚

  23. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Als ik ziek ben, game ik juist extra :p
    @rginkel, Halen die game, nu! πŸ™‚ Is tof!

    ga ik ckr x doen:D

  24. 896 XP
    WoofeR's avatar

    gaat em dan halen !!!!!!!!

  25. 896 XP
    WoofeR's avatar

    ga ik ckr x doen:D

    gaat em dan halen !!!!!!!!

  26. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Vanavond he!:P ik was gisteren met me broertje tot lvl 14 gekomen:D ik had ray gun en hij machiene maar zijn kogels gingen op en er kwamen er heel veel en ik moest herladen:( Maar tot vanavond!

  27. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ja, goed, wel beetje uitleggen, want heb het nog niet gedaan πŸ˜€ ( 1000ste post :yahoo: )

  28. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Je moet niks open maken dat doe ik of luctheman we gaan zeg maar de deur met help open maken en dan goeie wapens scoren en dan gaan we de bank in de kamer van help open maken en dan gaan we in het hoekje zitten. En dan lekker knallen, Als je wilt weten welk hoekje precies dat zie je dan wel:P

  29. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    morgen avond een try again? het liep niet echt lekker met mijn internet:P maar het is nu weer oke

  30. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ik zal er zijn:)

  31. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik ook, vind het zeker vet, maar ff een vraagje in begin, neem je best kar98, of m1 ? :p

  32. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik wil er wel bij zijn. Btw.. we kwamen niet verder dan wave 7 lol.

    Gewoon alles opengegooid, want wist totaal niet wat ik moest doen lol…. xD

    Ik gebruikte die M1 Garant , dat is zeker wel relaxt met die ”instant kill”.

    Btw, die ”Ray gun” , waar haal je die? :O

  33. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ik laat het vanavond allemaal zien.

  34. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    lol ik ook:P Die ray-gun haal je met geluk uit de verassing doos in de kamer help:p
    Wel deze tactiek aanhouden eerst help deur dan goede wapens pakken uit de verassing doos, Dan de trap naar boven open maken in de HELP kamer en dan in dat hoekje gaan zitten:D

  35. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik hoop dat ik kan komen! :O tis nu 6 uur en moet nog eten. >.< Het kan zijn dat ik later, of helemaal niet kom. :s Dan weten jullie dat in ieder geval. Maar zal evengoed mn best doen. (dus flink door-eten. :p) Om alsnog op tijd te komen. ^^

  36. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik kom ook wat later, moet eerst nog mijn franse soap zien πŸ˜€

  37. 6677 XP
    Myx's avatar

    hmpf en ik dan πŸ™ Mag ik morge (A)

  38. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Mja we zien wel hΓ©, als we online zijn :p invite we elkander

  39. 7 XP
    sanniep's avatar

    hier is nog een taktiek:
    je moet eerst de kamer openen waar je de random wapen en thomson kan krijgen, als je weer genoeg geld hebt ga je de trap op in diezelfde kamer. als je dan boven bent heb je 2 kamers 1 grote waar je de shotgun kan halen en 1 kleine waar de andere trap op uitkomt! die trap moet je dicht laten. vervolgens moet je met ze allen in die kleine kamer gaan zitten en hoef je maar 1 deur en 1 raam te verdedigen met ze 4e.

    porbeer het maar het werkt echt!

    ik had hem al een keer eerder gepost, maar jullie hebben er niet nagekeken!
    probeer het maar is, was met ze 2e op spliscreen tot lvl 14 gekomen

  40. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ik had hem al een keer eerder gepost, maar jullie hebben er niet nagekeken!
    probeer het maar is, was met ze 2e op spliscreen tot lvl 14 gekomen

    Ik tot 15:P

  41. 6677 XP
    Myx's avatar

    Maare gaan we nog een keertje of hoe zit het?

  42. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ja is goed zeg maar als je weer mee wilt doen

  43. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Ik wil ook wel een keertje meedoen, vandaag voor het eerst gedaan online met Bardfielt en level 8 of 9 gehaald… ken dus beter…

  44. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ja is goed zeg maar als je weer mee wilt doen

    Morgen avond lijkt me goed, rond half 8 ofzo.

  45. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    dan zit ik in keulen met school:p athans zit dan in de bus terug naar huis

  46. 896 XP
    WoofeR's avatar

    maar ik ken wel xD

  47. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ok dan houd ik het ff bij.

    Morgen (dinsdag 8 dec) half 8 Zombie mode

    Wie meedoen:

    * Ikke
    * Woofer
    *
    *

  48. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik weet niet, heb binnekort examen, mss dat ik er zal zijn mss ook niet :p

  49. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ik niet, heb het wel weer gezien met die zombi mode. xD

  50. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik weet niet, heb binnekort examen, mss dat ik er zal zijn mss ook niet :p

    Dus zal ik je erbij schrijven of niet?

    @error
    ik heb het mr 4 of 5 keer gespeeld dus kan nog wel ff doorspelen πŸ˜›

  51. 896 XP
    WoofeR's avatar

    ik bent erbij vanaaf πŸ˜€ heb je me al toegevoegd op PSN??? das ist Woofer-8 jah…

  52. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Donderdag avond kan ik wel heeft er nog iemand zin om dan mee te doen?:p

  53. 896 XP
    WoofeR's avatar

    denk dat ik er wel bij dan weer πŸ˜€ snel ff meer online spelen, ben pas level 8 of 9 ofzo:$

  54. 1748 XP
    Shmet's avatar

    denk dat ik er wel bij dan weer πŸ˜€ snel ff meer online spelen, ben pas level 8 of 9 ofzo:$

    Ik ben level 42 online :yahoo:

  55. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik doe mee πŸ˜€

  56. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ok tot vanavond!:P

  57. 6677 XP
    Myx's avatar

    Hoelaat eigelijk?

  58. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    7 uur:p zorg dat je ongeveer kwart voor online bent

  59. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Ey, ik wil ook meedoen.. ik ben tot level 15 gekomen
    Online rank: 34 bijna 35
    PSN : JoostNL

  60. 12 XP
    Macjensinator's avatar

    Ik heb samen met een vriend offline level 15 gehaald, heb het nog niet online gespeeld met 4 man, wil het wel graag dus ad me.

    Ik ben van level 57 op dit moment,
    Naam: Macjensinator

    Wie wilt er samen met mij hoger dan lever 20 komen? (moet te doen zijn toch?)

  61. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Ik ben met een vriend tot aan level 21 geraakt (allebei ray gun) πŸ˜‰

  62. 12 XP
    Macjensinator's avatar

    Serieus? O dat is goed! dat ga ik ook binnenkort proberen!

  63. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik ben met een vriend tot aan level 21 geraakt (allebei ray gun) πŸ˜‰

    Nice, ik geraak niet verder dan 10 met mijn broer, ik luister niet wat ik moet doen xD

  64. 73 XP
    JesseAs's avatar

    ik ben ook met 3 vriende tot level 21 geraakt (H) , bewijs is voeg: Jesse-As toe πŸ˜›

    EDIT: en ik ben gewoon pro xD (36 killstreak in TDM-roundhouse zonder campen)

  65. 38 XP
    peeett's avatar

    rank 65 geen prestige
    top met zombies level 14
    psn naam peeett

  66. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Gistren 2x gespeeld ronde 15 gekomen met vrienden ben zelf lvl 45 voeg me toe boemtje

  67. 704 XP
    Boemtje's avatar

    record is lvl 2000( niet van mij van heel CoD)

  68. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    record is lvl 2000( niet van mij van heel CoD)

    Dat is gewoon onmogelijk hè.

  69. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ja had ook gekeken, die gast heeft echt geen leven, lvl 2000 is gewoon echt wooowww, hoelang heeft hij het wel niet aan gezeten.

  70. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ja had ook gekeken, die gast heeft echt geen leven, lvl 2000 is gewoon echt wooowww, hoelang heeft hij het wel niet aan gezeten.

    Heel dag en hij zat 100% in de grande clitch moet wel

  71. 6677 XP
    Myx's avatar

    Heel dag en hij zat 100% in de grande clitch moet wel

    Wat is dat?

  72. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Wat is dat?

    Is de beste glitch in nazi zombies zit in in een hokje waar je steets granaten koopt en die zombies daar mee dood maak πŸ˜€ Als 30 zombies op je afkomen is zonde van je kogels en is moelijker om ze zo dood te maken dus gebruik je die granaten :D:happy:

  73. 73 XP
    JesseAs's avatar

    Is de beste glitch in nazi zombies zit in in een hokje waar je steets granaten koopt en die zombies daar mee dood maak πŸ˜€ Als 30 zombies op je afkomen is zonde van je kogels en is moelijker om ze zo dood te maken dus gebruik je die granaten :D:happy:

    Das niet echt een glitch… gewoon tactiek.
    De echte glitch is om onder die granaten te komen met een sprong, dan kunne de zombie’s niet dichter bij dan 3 meter komen ongeveer.

  74. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik heb afgelopen weekend met een paar vrienden op de Xbox360 dit 17 uur aan een stuk gedaan! o.O
    (van 12:00 t/m 5:00)
    We komen niet verder als level 14 lol..

    één had vlammenwerper en ray gun, de ander had de browning en een ray gun.

  75. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Lol ik kom alleen met een Bar en 1 ray gun tot lvl 18 XD

  76. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ik met shotgun lvl 17. Heb 1x ray gun en vlammewerper gehad

  77. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik wil hier nog altijd wel mee doorgaan, maar moeten jullie me wel ff uitleggen wat nou de beste plaatsen + wapens zijn.

    Ik deed altijd met mijn vrienden:

    Iedereen moet minstens 2000 ounten hebben in de eerste ruimte.
    Dan maakt degene met de meeste punten die deur open. (deur waar ”help” op staat)
    In die kamer links om de hoek ligt een ”random weapon crate”
    En iedere keer als we 950 punten hadden, gingen we naar die weapon crate en hoopte we op een ray gun of op een vlammenwerper.

    Dan bleef één iemand bij die deur staan,(het liefst iemand met een heavy machine gun) Alles verdedigen. en de andere verdedigde de 2 ramen + gat in de muur).
    Ging heel erg goed, maar met zn 2en toch moeilijk. =/

    Zo zijn we tot 14 gekomen. Maar ik weet zeker dat je met 4 man veel verder kunt komen.

    Ik hoopte dan eigenlijk ook dat we ergens deze week zouden kunnen afspreken met zn 4en, om dan een record te gaan halen. πŸ™‚

    En mij lijkt donderdag avond wel een goed plan.

    PS: ik ben rang 65! πŸ˜€ (prestige mode doe ik niet aan, is overbodig lol.. zolang ik alle wapens maar heb. :p)

  78. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Gisteren was het fun wanneer gaan we weer:p^^

  79. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Zoals ik dus al zei, mij lijkt donderdag avond een strak plan. πŸ™‚

  80. 74 XP
    steven2610's avatar

    ik ben met zombia mode tot level 56 geraakt, wel door een glitch in de kamer boven! dit is een plekje waar 1 persoon kan inliggen en doordat die persoon daar ligt lopen de zombies allemaal op 1 hoop, er mag wel geen andere speler in jou buurt kome, als je de vlammewerpen hebt kan je ver geraken hoor
    als je eens wil probere of als ik je de glitch ingame moet laten zien mag je me altijd toevoegen op psn
    mn psn naam: stevenlemmens

  81. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Voeg me to Boemtje ik speel elke dag nazi zombies!!

  82. 74 XP
    steven2610's avatar

    het is best de help deur niet te openen maar via de trap geraak je ook in die kamer achter de deur en asl je dan allemaal beneden in de kamer komt is de deur nog steeds dicht en kkome ze allemaal langs de trap, dan heb je benede maar 4 plaatsen vanwaar te kunnen komen (trap,gat in de muur, 2ramen)

  83. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Wie heeft er nu zin in een Potje Nazi Zombies?:yahoo:

  84. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Vind nazi zombie echt niet cool:P waarom kicken jullie nou op die mode?:P

  85. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    het is best de help deur niet te openen maar via de trap geraak je ook in die kamer achter de deur en asl je dan allemaal beneden in de kamer komt is de deur nog steeds dicht en kkome ze allemaal langs de trap, dan heb je benede maar 4 plaatsen vanwaar te kunnen komen (trap,gat in de muur, 2ramen)

    Yer…. maar als je de deur open maakt, heb je ook maar 4 plaatsen. o.O

    Deur, gat in de muur , en 2 ramen. Dan komen ze via de deur ipv via de trap.

    Dus ik zie niet echt verschil, behalve dat je via de deur minder punten nodig hebt. :p

  86. 954 XP
    Callme's avatar

    vandaag level 33 gehaald met 3 man.

    Edit: niet 33 maar 23:)

  87. 74 XP
    steven2610's avatar

    Yer…. maar als je de deur open maakt, heb je ook maar 4 plaatsen. o.O

    Deur, gat in de muur , en 2 ramen. Dan komen ze via de deur ipv via de trap.

    Dus ik zie niet echt verschil, behalve dat je via de deur minder punten nodig hebt. :p

    ja dat klopt maar langs de trap gaat makkelijker daar hopen ze beter op en is ook veiliger voor als je een ander wapen gaat kopen in de kist

  88. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    kay, thnx voor de tip. πŸ™‚

    Zal waarschijnlijk het hele weekend Zombi mode gaan doen met mn broer lol. Proberen om wat hoger te komen.

  89. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Wie heeft er nu zin om Zombie mode te doen???
    want dat debiele Treyarch kan geen fatsoenlijk organisatiesysteem maken
    hij is een uur mensen aant zoekn maar hij vindt niemand

  90. 704 XP
    Boemtje's avatar

    RECORD round 25 689 kills waar der 500 headshot waren:P

  91. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Wie heeft er nu zin om Zombie mode te doen???
    want dat debiele Treyarch kan geen fatsoenlijk organisatiesysteem maken
    hij is een uur mensen aant zoekn maar hij vindt niemand

    helemaal mee eens:P

  92. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Record round 30

  93. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    hmm Me broertje en me kennis. Ze hddn samen level 46 gehaald.

    Ik was bezig met levl 28 en raad eens wat er gebeurde, ik kreeg een disconnect. ME modem refreshde . Ik hb dus geen record. ik hd veel punten +honderdduizend.

  94. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    me rank op cod is prestige 3, lvl 5 XD
    hoogste zombie level met wat vrienden 22,
    die verruckt is zeeer leuk maar zeeeeer moeilijk:P
    my prove http://www.callofduty.com/profile/3776195/stats

  95. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Dit is hoe ik tot lvl 18 kwam met me vriend: (2 mensen in totaal)

    De eerste 4-5 levels ga je gewoon in het hoekje zitten bij de HELP deur. Je laat alle zombies door de ramen komen behalve het rechterraampje daar schiet je ze gewoon neer! Bij level 5 open je de help deur en ga je random wapens proberen. Degene met de meeste snelle en krachtige wapens beschermt de deur (bijv. als je ray gun, magnum, machine guns hebt). De andere gaat de muur en de 2 raampjes beschermen (telkens rondjes rennen en snel de zombies afschieten). Als je bij lvl 10 bent ga je de trap in de help room unlocken. Ga naar boven en ga in het hoekje zitten.

    Nu komt een handige tactiek:

    Als je in het hoekje zit gaat de ene eerst schieten op de zombies en zodra diegene moet reloaden begin jij met schieten. Degene die niet schiet gaat granaten kopen en blijft ze gooien. Ga zo door tot lvl 15-16. Na level 15-16 zul je allebei moeten schieten anders haal je het niet. Ga zo door tot je het niet meer haalt πŸ˜›

  96. 14 XP
    kudo1111's avatar

    Mijn record is round 27 met z’n 2e zonder glitches enzo, wel met raygun en een deployable.

  97. 454 XP
    desauzenman's avatar

    ik ben en keer met drie engelse mensen tot 24 gekomen maar toen viel ineens mijn internet verbinding weg dat was natuurlijk klote maar ik dacht hopelijk heef die het opgeslagen dus ik ging kijken en nee hoor πŸ˜›

    was wel jammer want ging echt telkens goed

  98. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Vorige week kwam ik samen met me broer tot level 17. Me broer had een ray gun, ik helaas niet omdat ik dat verrekte rot ding niet kreeg anders waren we wellicht verder gekomen.

  99. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    TIP van de dag:P Je moet als dat vragteken op het kistje goud is dan moet je eentje kopen dan heb je meestal goede wapens en een ray-gun als ie echt precies helemaal goud is als jij hem openmaakt:P binnekort weer genieten van de nieuwe maps en een nieuw zombie mode level ^^

  100. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Hey, wie gaat die map pack 2 kopen? Zou je die met me willen sharen? Ik had op zombie map: verrΓΌckt iets irritants. Allebei die kistjes met vraagteken waren bij mij kapot door die teddybeer XD Hoe voorkom je dat?