Forum

Topic: PS3 Via optische uitgang naar pc

Anoniem's avatar

Kwil Dus men ps3 koppelen met men pc via optical cable. Kheb de laatste nieuwe drivers afgehaald voor de geluidskaart. En heb de Ps3 volgebns mij goed ingesteld

Nu alles gaat perfect maar vanaf ik op de PS3 een game start gaat et geluid kraken en schreeuwen.
Dus in het menu werkt alles perfect maar daar stopt het bij.
Tlijkt net als ik een spel opstart of video (Bluray of DVD) opstart krijg ik hetzelfde probleem van dat kraken.

Heb alles al verzet , DTS , Dolby , PCM etc etc

Niets lijkt te werken. Toch werkt de geluidskaart goed en kan deze zowel DTS als Dolby aan;.

Iemand een iDee???

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 207 XP
    Niekker's avatar

    je kan je ps3 ook gewoon gelijk aansluiten op een boxensetje…

  2. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ja maar hij wil hem denk ik ook voor zun PC gebruiken….. Heb je dit ook met games die op je PS3 zelf staan anders kan het aan je blue ray speler liggen

  3. 3 XP
    tekfite's avatar

    effe dom vraagje maar kan je je games op je HD zetten dan? of hoe bedoel je .
    Het lijkt dat ik het enkel heb met DVDs en BD met games en videos.

    Is daar een oplossing voor via instelling? of is et opsturen geblazen?

  4. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    heey, umh ik heb mijn pc ook aangesloten aan me’n pc, via me’n tvkaart. werkt fantatsich. geluid heb ik via me’n stereo:D:D suc6 met je probleem

  5. 3876 XP
    vinnie1234's avatar

    effe dom vraagje maar kan je je games op je HD zetten dan? of hoe bedoel je .
    Het lijkt dat ik het enkel heb met DVDs en BD met games en videos.

    Is daar een oplossing voor via instelling? of is et opsturen geblazen?

    Ja dat kan !
    PSN games zoals PAIN en zo
    Demo’s natuurlijk ook!

    Als je nog garantie hebt kan je hem gewoon opsturen!

    heey, umh ik heb mijn pc ook aangesloten aan me’n pc, via me’n tvkaart. werkt fantatsich. geluid heb ik via me’n stereo:D:D suc6 met je probleem

    Sorry hoor maar wat heeft hij hier aan ..?
    Alleen dat hij weet hoe jij het hebt en dat je leuk vindt om op te scheppen!
    doelloos dus!

  6. 209 XP
    chrisnl's avatar

    kweet er verder niks van af:P

  7. 8379 XP
    7th-son's avatar

    heeft je geluidskaart daneen optische INgang? en niet alleen een UITgang?

  8. 3 XP
    tekfite's avatar

    Nope Optisch IN en OUT , nu deze heeft ook DTS ex en DD 5.1. Dus moet gaan
    Men digitale Tv gaat wel via de kaart. DUs moet PS3 ook gaan eh.

    Nu ik ga strakes een DEMO Downloaden en dan hou ik jullie op de hoogte!!

    Bedankt alvast 😉

  9. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Als de geluidskaart echt een ingang en uitgang heeft dan neem ik aan dat je dus de kabel die uit de PS3 komt in de Optisch IN hebt gedaan van je PC en dan je speakers aangesloten op de Optisch Uit van je PC.

    Als dat zo is dan is het gewoon een kwestie van klooien met instellingen en drivers, tot dat het goed werkt.