Forum

Topic: Trophies behalen d.m.v cheats ?

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik vroeg mij dus af of het mogelijk was om trophies te behalen door middel van cheats. Of zit er daar een block ofzo op.

Mvg Shmet

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ik weet alleen dat je in gta4 bijv. geen code’s moet gebruiken. dan is gelijk al je trophies geblockt

  2. 656 XP
    Killermen's avatar

    Hallo,

    Ik vroeg mij dus af of het mogelijk was om trophies te behalen door middel van cheats. Of zit er daar een block ofzo op.

    Mvg Shmet

    In GTA IV kon het niet. Is denk ik verschillende van game tot game

  3. 896 XP
    WoofeR's avatar

    ik heb egt geen idee…

  4. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Alleen met LittleBigPlanet kan je beetje cheaten met een level die 6 trophies heeft meer games weet ik niet.

  5. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Alleen met LittleBigPlanet kan je beetje cheaten met een level die 6 trophies heeft meer games weet ik niet.

    hoe dan>????(A)

  6. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    hoe dan>????(A)

    Bij custom levels 7 trophies in 30 seconds opzoeken.

  7. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Bij custom levels 7 trophies in 30 seconds opzoeken.

    dankjjeeeee

  8. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    cheats is voor noobs! 😉

  9. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    bij uncharted kan je die beloningen gewoon wel gebruiken 😀
    als je dat cheaten noemt 🙂

  10. 954 XP
    Callme's avatar

    als je een savegame download, krijg je dan de trophies?

  11. 1748 XP
    Shmet's avatar

    als je een savegame download, krijg je dan de trophies?

    Nee, ik denk het niet.

    Maar mag slotje op hoor, mijn vraag was voor GTA4 maar weet dat het dus niet lukt :lock:

  12. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    GTA IV worden SOMMIGE geblocked. Zo heb ik GTA IV uitgespeeld in 12 uur d.m.v politie cheat en wapen cheats. Ik doe niet moeilijk hoor ik maak wel een nieuwe game om die politie achter me aan Trophies te halen. xD etc.

    als je een savegame download, krijg je dan de trophies?

    Nee, tenzij ze retro-actief (Alles behaald het nog steeds doet) zijn. Dan wel. xD

  13. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    als je een savegame download, krijg je dan de trophies?

    Nee, tenzij ze retro-actief (Alles behaald het nog steeds doet) zijn. Dan wel. xD

  14. 954 XP
    Callme's avatar

    GTA IV worden SOMMIGE geblocked. Zo heb ik GTA IV uitgespeeld in 12 uur d.m.v politie cheat en wapen cheats. Ik doe niet moeilijk hoor ik maak wel een nieuwe game om die politie achter me aan Trophies te halen. xD etc.

    Nee, tenzij ze retro-actief (Alles behaald het nog steeds doet) zijn. Dan wel. xD

    hmm kan je dat mischien verder uitleggen?