Forum

Topic: HDMI werkt niet?

Anoniem's avatar

ik heb sinds vandaag een HDMI kabel. Toen ik hem aansloot op mijn tv en mijn ps3 aandeed kwam er een scherm te voorschijn of ik met HDMI verder wou gaan. Ik heb toen natuurlijk ja gekozen maar toen werd mijn scherm zwart en dat bleef hij.

Ik heb het toen geprobeerd door hem opnieuw op te starten en int menu van instellingen te veranderen. Maar als ik dan bij scherm instellingen ga en dan ga ik naar video uitvoer. Vervolgens klik in HDMI aan, maar krijg ik weer zwart scherm.

Ik heb HD ready tv ja, en ik ben zelf terug geweest naar fabrieks instellingen

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Ook je PS3 gereset???

  2. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Heb je wel je TV op de goede zender (dus HDMI) gezet?

  3. 1748 XP
    Shmet's avatar

    op en power knop blijven drukken en dan na 2 keer gepiept te hebben is je PS3 gereset, probeer dat eens.

  4. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Of je kan natuurlijk een slechte kabel hebben.

  5. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    op en power knop blijven drukken en dan na 2 keer gepiept te hebben is je PS3 gereset, probeer dat eens.

    bij mij piept ie altijd 2x als ie vast loopt en gaat ie uit:D Maar ligt het niet aan je TV of staat ie wel op de goede zender?

  6. 14 XP
    Prev's avatar

    misschien late reactie want k was te druk met ps3 😀 maar het probleem lag idd bij de verkeerde zender :$ bedankt voor de tip