Forum

Topic: Ps3 kopen.

Anoniem's avatar

Ik ga zaterdag een ps3 halen, maar wat voor accessoires moet ik er allemaal bijkopen?
Ik weet wel al dat ik cod5 en fifa09 erbij ga pakken.
Kan ik ook in jullie clan?

Iemand nog verdere tips?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

31 reacties

  1. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Aangezien je net pas net om de hoek komt kijken op deze site en er geen leden meer worden aangetrokken bij de clan, denk ik van niet, maar daar gaat ik niet over…

    Enne, in principe hoef je niks extra’s te kopen. Een 2de controller zou ik wel aanschaffen als ik jou was en als je een HD-tv hept een HDMI-kabel 😉

  2. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Ja, hd tv heb ik al. Maar ik ben een vriend van patrick van loosbroek, en waarom zou ik niet in de clan mogen? De clan is toch voor alle leden van ps3 sense?

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Een 2de controller is fijn, zeker met voetbalspellen. Als je een HD-tv hebt (ja Woofer: het is met een b ;)) dan een HDMI kabel!

    Uit dit nieuwsbericht blijkt dat iedere HDMI kabel even goed is.

    Edit: De clan is tijdelijk gesloten voor nieuwe mensen.

  4. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Dat er nog geen reactie is gekomen met: Misschien kan The Vole NL met je mee.
    Dat is me erg tegengevallen :nea:

  5. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Ik vindt het juist leuk als er meer mensen komen, begrijp me niet verkeerd, maar zoals Selec1 al zei, de clan is tijdelijk gesloten voor nieuwe mensen, vandaar… als je nog meer vragen hebt (nu met een b Selec1 ;)) stel ze gewoon en kom vaker online, is wel gezellig hier :tease:

    EN JA, NEEM THE VOLE NL MEE, DIE MOT OOK NOG EEN PS3 KOPEN!!!!!!!!!!!!

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ja, hd tv heb ik al. Maar ik ben een vriend van patrick van loosbroek, en waarom zou ik niet in de clan mogen? De clan is toch voor alle leden van ps3 sense?

    Als je van online gamen houdt, haal dan de officiele Playstation Headset voor €50,- ongeveer.

  7. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    Jij bent op MSN die gast in een gesprek met meerdere mensen geloof ik! Die dacht over een Xbox 360 of PS3. Maar ik en Patrick hebben je omgepraat voor een PS3! Nou weet ik het weer. xD

    PS: Als je van online gamen houdt, haal dan de officiele Playstation Headset voor €50,- ongeveer.

    nee dat is ieamnd anders

  8. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    EN JA, NEEM THE VOLE NL MEE, DIE MOT OOK NOG EEN PS3 KOPEN!!!!!!!!!!!!

    ha ha, hier wachtte ik op 😀 Woofer betaalt voor ons 😀

  9. 896 XP
    WoofeR's avatar

    nou, denk het niet he…

  10. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Oke, maar online, is daar wel iedereen serieus? En over die clan, ik heb het gevraagt.

  11. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik zou toch een stereo bluetooth headset maken en mischien eeen ps eye
    en een controller

  12. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Wat is het verschil tussen die officiele headset en die bluetooth headset, ps eye?

  13. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ps eye webcam
    en tussen en officiele headset en die bluetooth headset is officelen is echt voor de ps3 gemaakt en gewone bluetooth headset kan je ook op je mobiel gebruieken

  14. 1748 XP
    Shmet's avatar

    COD ook halen 😉

  15. 7 XP
    ext3rnalz's avatar

    extra controller, hdmi kabel, en een vette dolby surround installatie 😀

  16. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Wat is het verschil tussen die officiele headset en die bluetooth headset, ps eye?

  17. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Officiele is ook een bluetooth headset, maar die is van sony, je kan ook gewone bluetooth headset kopen die je ook voor je GSM kan gebruiken.

    PSeye is een camera voor je PS3 maar kan ook gebruikt worden als bluetooth headset .. 😉

  18. 454 XP
    arwin1993's avatar

    officiele headset heeft een hoge kwaliteit functie die geen ander headset heeft.pseye is camara met 3 microfoons hoor veel goede opmerkingen.

    Als je officiele headset wil zou ik hem importeren want dan ben je veeeel goedkoper uit

  19. 39 XP
    HC-Terrror79's avatar

    headset zou ook makelijk zijn is wat makelijker om met elkaar te comuniseren toch greetings

  20. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ik zou LBP ook halen

  21. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Oke, maar wat is het verschil tussen bluetooth headset en officiele headset?

  22. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Oke, maar wat is het verschil tussen bluetooth headset en officiele headset?

    Speel je nu met ons voeten ofzo ? iedereen heeft het al uitgelegd wat het verschil is !!

  23. 954 XP
    Callme's avatar

    bluethooth kan je ook gebruiken op telefoon.In december, nu dus..zijn er nieuwe pakketten:

    een ps3 + resistance 2 en motorstorm 2 voor 399 dat zou ik halen met de officieele headset, een hdmi kabel. Als je dan klaar bent met deze 2 games kan je killzone 2 kopen in februari

  24. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    hij koopt ps3 met cod5 en fifa09

  25. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Als je van online gamen houdt, haal dan de officiele Playstation Headset voor €50,- ongeveer.

    Waar is die headset te koop? Ik wil hem graag halen..

  26. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    In ieder gevaal een headset! en 2e controller

  27. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Hier van callme krijg ik tenminste een goede uitleg!, ik begrijp ook wel wat jullie allemaal zeggen, maar ik vraag wat verdere dieper ingaande verschillen zijn.

  28. 954 XP
    Callme's avatar

    Hier van callme krijg ik tenminste een goede uitleg!, ik begrijp ook wel wat jullie allemaal zeggen, maar ik vraag wat verdere dieper ingaande verschillen zijn.

    no het is voorderest wel hetzelfde, behalve dat op die van sony,uiteraard, ook sony opstaat en dat wel wat vetter past bij de ps3.

    Maar zoals ik al zei, als ik nu een ps3 ging hale, haalden ik het pakket met resistance 2 en motorstorm 2..allebei erg verschillende games, kan je een beetje kennis maken met de ps3 en de verschillende genres erop.Tevens zou ik een sony headset halen en eventueel, als je vrienden of familie hebt die meespelen, een extra joystick.

    Als ik jou was zou ik al de meningen even doorlezen en dan bij jezelf nagaan wat jij belangrijk vind.

    Succes

  29. 954 XP
    Callme's avatar

    + Online is serieus ja, om je eerdere vraag te beantwoorden.

    Online is echt een groot deel van de game experience dus ik zou je echt aanraden om een headset te kopen als je lekker met een paar mensen een clan wil starten of de pss clan wil joinen.

    en je andere vraag effe wat duidelijker beantwoorden:
    je hebt normale bluethooth headsets, voor gsm en de ps3 eventueel.
    Je hebt de ps3 headset alleen voor de ps3
    Je heb ps Eye: Een camera met ingebouwde microfoon voor de ps3.

    Nu moet jejezelf afvragen, ga je die headset ook voor je mobiel gebruiken, neem dan de normale bluethooth.
    wil je liever een headset of een microphoon?

    nogmaals, succes

  30. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Ik heb hem zaterdag gehaald, het bevalt mij goed. Ik heb wel nog wat moeite met call of duty5 online. Vooral invites joinen lukt niet echt.

  31. 954 XP
    Callme's avatar

    Ja,dat hapert soms maar niet zo vaak.