Forum

Topic: Muziek op ps3 tijdens games

Anoniem's avatar

Hoe kan je eigenlijk je eigen muziek luisteren tijdens een game? Ik wil Busta luisteren als ik ‘de danszaal’ speel in lbp:P

Gewoon mp3’s erop zetten, afspelen en dan een game starten?? sorry ik weet het echt niet..:D

anybody?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

39 reacties

  1. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Is nog niet mogelijk… Je moet even wachten totdat het beschikbaar wordt gesteld…

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Wat woofer probeert te zeggen, is dat het verschilt per game. 😉 LBP ondersteunt het (nog) niet.

  3. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Het toverwoord is dus ‘update 2.54’:P

  4. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    neej 😛
    Games moeten het er zelf in hebben zitten!

  5. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Nee, het is al mogelijk in de firmware, alleen nu nog wachten tot er games zijn die dit ondersteunen, dit mag de maker zelf bepalen.

  6. 209 XP
    chrisnl's avatar

    was toch wel in beta met lbp? d8 van wel 😀

  7. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    bijv, burnout ondersteunt het

  8. 49 XP
    vinni-boy's avatar

    Zou wel chill zijn dat het bij alle games zo was dat je eigen muziek kon luisteren.

  9. 954 XP
    Callme's avatar

    zeker wel alle games met hiphop!

  10. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Zet gewoon je radio aan 😛

  11. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Dit vidnt ik gewoon dom van Sony. =/

    Ze hadden het moeten kunnen laten spelen zonder ”toestemming” van de gameproducers. Doet de 360 ook.

    Nu moet de game-producer dus extra werk leveren voor in-game muziek én throphies!
    Laat die shit toch gewoon via de PS3 zelf werken.

  12. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Tja wat ik nu gewoon doe is lekker mijn pc hardop zetten!:D
    Of ik doe gewoon mijn iPod in me oortjes…
    Behalve als ik singleplayer doe, soms is ’t dan wel handig om te luisteren. Dus wat ik alleen kan zeggen is;
    Koop een game die ing-music ondersteunt of luister muziek via een MP3…:prop:

  13. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Dit vidnt ik gewoon dom van Sony. =/

    Ze hadden het moeten kunnen laten spelen zonder ”toestemming” van de gameproducers. Doet de 360 ook.

    Nu moet de game-producer dus extra werk leveren voor in-game muziek én throphies!
    Laat die shit toch gewoon via de PS3 zelf werken.

    Precies..

    10 tekens

  14. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dit vidnt ik gewoon dom van Sony. =/

    Ze hadden het moeten kunnen laten spelen zonder ”toestemming” van de gameproducers. Doet de 360 ook.

    Nu moet de game-producer dus extra werk leveren voor in-game muziek én throphies!
    Laat die shit toch gewoon via de PS3 zelf werken.

    Volgensmij had MS patent erop gevraagt of iets in de richting?

  15. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Idd ik wil dit ook maarja :p

  16. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Dit vidnt ik gewoon dom van Sony. =/

    Ze hadden het moeten kunnen laten spelen zonder ”toestemming” van de gameproducers. Doet de 360 ook.

    Nu moet de game-producer dus extra werk leveren voor in-game muziek én throphies!
    Laat die shit toch gewoon via de PS3 zelf werken.

    Waarschijnlijk heeft MicroSoft daar een patent op…

  17. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    Ik vind vaak de in-game muziek wel goed…speel ik fifa09 zet ik evert uit en zet ik op m’n laptop de zender xfm…alsnog heerlijke muziek 😀

  18. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Dit vidnt ik gewoon dom van Sony. =/

    Ze hadden het moeten kunnen laten spelen zonder ”toestemming” van de gameproducers. Doet de 360 ook.

    Nu moet de game-producer dus extra werk leveren voor in-game muziek én throphies!
    Laat die shit toch gewoon via de PS3 zelf werken.

    you are total right

  19. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Waarschijnlijk heeft MicroSoft daar een patent op…

    Ik weet het zeker.

    Nieuws | 2 april 2008 – Een van de features die de Xbox heeft geintroduceerd is het concept om je eigen muziek te beluisteren tijdens het gamen. Deze feature is echter zeer gewilt bij andere console-eigenaren. De kans bestaat echter dat alleen Xbox 360 eigenaren hiervan kunnen profiteren.

    Microsoft blijkt namelijk al sinds 2006 patent te hebben op het concept om gamers eigen muziekbestanden te laten afspelen op een console, terwijl ze een spel spelen. Het patent omvat verschillende systemen waarbij een console kijkt of er een soundtrack voor handen is, bijvoorbeeld op de harde schijf. Als gamer heb je vervolgens de mogelijkheid deze eigen muziekbestanden af te spelen in plaats van de in-game muziek.

    Edit:
    Ff opgezocht in de database, klik 😉

  20. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Jammer:( Anders moet sony dit ook gaan verplichten:D Maarja ik gebruik eigenlijk nooit muziek onder het gamen

  21. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    gewoon laptop ernaast met Xfm 😀

  22. 591 XP
    dajez's avatar

    Dit vidnt ik gewoon dom van Sony. =/

    Ze hadden het moeten kunnen laten spelen zonder ”toestemming” van de gameproducers. Doet de 360 ook.

    Nu moet de game-producer dus extra werk leveren voor in-game muziek én throphies!
    Laat die shit toch gewoon via de PS3 zelf werken.

    zoveel werk is het eigelijk toch ni

  23. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    zoveel werk is het eigelijk toch ni

    Microsoft heeft er iets op gevraagd waardoor alleen zei het mogen gebruiken:console:

  24. 954 XP
    Callme's avatar

    patent:), maar binnenkort zal sony wel aandelen ofzo daarin kopen, meer geld voor microsoft maarja

  25. 8837 XP
    7th-son's avatar

    ah jah, leuk is dat
    krijg je in de toekomst helemaal geen muziek meer bij je game,zeggen ze, zet je eigen muziek maar lekker op, dat doe je toch altijd

    het haalt zo een enorm stuk sfeer van de games weg als je dat doet he
    misschien bij gta of saints row dat het wel geinig is, of bij een race game, maar niet bij ander soort games

  26. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Op 360 wordt de soundtrack niet uitgeschakeld! Alles staat gewoon aan alleen voor filmpjes wordt je muziek uitgezet. Je kan tevens bepalen Hoe hard je de muziek wil in de game dus bijvoorbeeld de game geluiden hard en je eigen muziek zacht.

    Maarja zou dit ook wel op PS3 willen want ik gebruik het vaak. Toch wel slimme concurrentie zet van Microsoft. Weet nog op de xbox1 dat je je muziek in GTA kon beluisteren (helemaal geweldig) en nu kan het in elke game bij hun.

    Denk niet dat veel developers er op zitten te wachten om telkens weer extra dingen in een game te douwen…

  27. 8 XP
    spindelbrander's avatar

    heb het 2 dagen gelden bij iemand op youtube wel gezien

  28. 8837 XP
    7th-son's avatar

    bij sommige games kan het ook wel
    onder andere pain

  29. 871 XP
    -Sander's avatar

    en Skate 2.

  30. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    dit kan bij Killzone 2;)

  31. 99 XP
    snowguard3's avatar

    Enige game dat ik weet die dat kan is Burnout Paradise

  32. 871 XP
    -Sander's avatar

    Skate 2 niet vergeten

  33. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Enige game dat ik weet die dat kan is Burnout Paradise

    Kan ook bi Killzone 2;) Alleen ik gebruik ’t niet want verstoort me concentratie en raak ik me momentum kwijt:P
    xD

  34. 8837 XP
    7th-son's avatar

    maar dit kan zeker alleen vanaf de ps3 hdd
    niet vanaf een externe hdd?

  35. 86 XP
    ralph9994's avatar

    het is een beetje verschillend per game ook. bij PAIN krijg je ingame de lijst met je muziek.
    bij burnout popt vanzelf als je dat wil de lijst met muziek vanuit een soort gelijk xmb menu.
    bij rock band 2 moet je op de home button drukken en zo je muziek aan zetten. (zelfde als bij warhawk)

  36. 871 XP
    -Sander's avatar

    maar dit kan zeker alleen vanaf de ps3 hdd
    niet vanaf een externe hdd?

    Kan idd niet met een externe hdd.

  37. 8837 XP
    7th-son's avatar

    dat moeten ze echt veranderen vind ik

  38. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Bij LBP kan dit wel, maar je wordt er helemaal gek van xD

  39. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Bij LBP kan dit wel, maar je wordt er helemaal gek van xD

    Hoezo wordt je gek van je eigen muziek?