Forum

Topic: MP4 Afspelen op PS3

Anoniem's avatar

Hallow,

ik ben een ps3 gebruiker en download via nieuwsgroepen.
ik kijk wwe,tna en nog meer shit in HD o.a Prison Break, The Unit.
en films die ik HD uitkomen voor de ps3.

ik download laatste tijd wel eens wwe, bijv smackdown komt wel eens in HD uit als MP4 Bestand. het is van ong 2 GB.

ik kan herrineren dat de PS3 het wel een keer afspeelde. maar sinds kort speelt die het neit meer af, zelfs als ik het stream, of brandt.\

ik ben radeloos wie kan me helpen ?

of hoe kan ik het afspelen zonder het te kunnen converten

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Linux erop installeren en dan VLC player erop gooien. hoef je ze niet meer te converteren

  2. 3 XP
    Steel0_'s avatar

    Werkt Linux er dan echt op ?

    maareh straks zet ik linux erop kan ik me ps3 gedag zeggen ?

  3. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Nee er kan weinig mis gaan, maar hebt hebt ook weinig aan linux, ten eerste omdat het de GPU niet ondersteund, en ten 2e omdat het maar 1core van je PS3 gebruikt en dus helemaal niet snel is.

    Mp4 hoort de PS3 gewoon probleemloos af te spelen,sowieso als je het op de HDD van de PS3 zet. als hij dit niet doet, misschien ffies een andere proberen, dan nog niet even een mailtje naar sony.

  4. 3 XP
    Steel0_'s avatar

    Nee er kan weinig mis gaan, maar hebt hebt ook weinig aan linux, ten eerste omdat het de GPU niet ondersteund, en ten 2e omdat het maar 1core van je PS3 gebruikt en dus helemaal niet snel is.

    Mp4 hoort de PS3 gewoon probleemloos af te spelen,sowieso als je het op de HDD van de PS3 zet. als hij dit niet doet, misschien ffies een andere proberen, dan nog niet even een mailtje naar sony.

    Oh oke ik ga ff nog een keer proberen of die mp4 afspeelt, als die niet doet dan gga ik ff een mailtje sturen thx man