Forum

Topic: Eventuele PS3 + accesoires

Anoniem's avatar

Zoals jullie al weten heb ik voor Sinterklaas een Staatslot gekregen voor Sinterklaas. En ik heb de belofte gedaan: Als ik 1000 euro of meer win, dan koop ik een PS3. Dan ga ik uiteraard voor de 400 euro + 2 spellen.
Maar wat kan ik er bij kopen? Wat is verstandig?
Zo ie zo een headset. Maar welk spel? (Fifa 09 koop ik zo ie zo). Ik hou van shooters en actie. En zijn andere accesoires een aanrader?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

35 reacties

  1. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Een extra controller en Battlefield: Bad Company moet je echt halen…

  2. 1268 XP
    luctheman's avatar

    eeen Eye® camera en Resistance 2 :yahoo das alles wat je nodig hebt

  3. 51 XP
    LeoW's avatar

    je wint toch niets haah 😀

  4. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Far Cry 2 .

  5. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    je wint toch niets haah 😀

    Als ik het wel win, dan maakt belofte schuld, dus moet me al goed voor bereiden.
    Zit er trouwens een HDMI kabel bij een PS3?

  6. 207 XP
    Niekker's avatar

    eh, nee

  7. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Je moet LBP erbij kopen:P das echt grappigxD

  8. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Sorry dat ik dit zeg, maar LBP lijkt me helemaal niks.

  9. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Lol je wint echt niks hoor :p dan koopt je ook COD4 en 5

  10. 1386 XP
    Redd's avatar

    HDMI kabel zit er niet bij, maar als de afstand korter als 5m is maakt het niet uit of je een kabel van 5 euro of 150 euro koopt. Dat scheelt weer wat geld, met je 1000 euro. 😉

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Je moet sowieso Call of duty 5 kopen en goeie headset and that’s all you need:P

  12. 954 XP
    Callme's avatar

    je wint toch niks.

  13. 790 XP
    Robbert's avatar

    idd, de kans is zoooo klein dat je wat wint :p

  14. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Het belangrijkste is gewoon:
    -2e controller. (als één controller leeg is , kun je met de andere doorgaan zonder een kabel in de weg te hebben.)
    -HDMI kabel. Voor als je een HD tv hebt dan eh. 😉
    -een game naar jouw smaak.
    Als je van shooters en actie houdt, raad ik je Call of Duty aan. Al zul je die mischien al hebben op je Xdoos.
    Een gears of war achtige game hebben wij niet. Maar Unreal Tournamen III zal er het dichts bij komen denk ik.

    Echt meer is er niet nodig al zouden er wel wat leuke dingen zijn.
    -De PSeye is leuk. dient tevens ook als microfoon waarmee je dus online kan praten.
    -Toetsenbord, vooral makkelijk voor als je veel chat of veel surft op het internet.
    -mooi geluids setje. Surround sound ofzow? :p

  15. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    ja, hoe werkt de draadloze controller eigenljik? Bij de Xbox 360 is dat met batterijen. Maar je hebt ook een Quick Play Charge Kit ding. En Call of Duty heb ik niet, en koop ik waarschijnlijk niet. Andere shooter?

  16. 896 XP
    WoofeR's avatar

    draadloze controller laad je op via een USB-kabeltje die er standaard bij zit via je PS3. Je ken em ook via je pc opladen met het kabeltje. En een andere shooter??? Battlefield: Bad Company natuurlijk 😛

  17. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Resistance 2? of 1:P Draadloze controller werkt gewoon door op de:psbutton: Knop te drukken en dan is ie aan:P en opladen doe je via je USB kabel die erbij zit

  18. 2 XP
    Pizzahash's avatar

    PS3 keypad!

  19. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    is Fallout 3 wat? Ik zat namelijk net wat te zoeken voor het geval dat. En ik zie nergens die aanbieding van 400 euro + 2 gratis games (of mag je die games niet uitzoeken?). Maar ik zag Fallout 3 erbij.

  20. 790 XP
    Robbert's avatar

    Fallout is een topgame hoor, maak je zeker geen miskoop mee! Je kan er 100+ uur mee spelen als je wilt… Maar het is geen online game 🙂

  21. 257 XP
    Joost's avatar

    Waarom maak je eigenlijk nu al dit topic aan terwijl je het geld nog niet hebt en de kans net zo groot is als dat FC Volendam binnen 3 jaar de Champions League wint en dat jij 1000 euro of meer wint.

  22. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ik hou me vast aan een spreekwoord Joost: Een goed begin is het halve werk.

  23. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    Waarom maak je eigenlijk nu al dit topic aan terwijl je het geld nog niet hebt en de kans net zo groot is als dat FC Volendam binnen 3 jaar de Champions League wint en dat jij 1000 euro of meer wint.

    fantastische reactie!!:rofl1:

  24. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Waarom maak je eigenlijk nu al dit topic aan terwijl je het geld nog niet hebt en de kans net zo groot is als dat FC Volendam binnen 3 jaar de Champions League wint en dat jij 1000 euro of meer wint.

    Wel als de rest net zo slech is al Ajax was:rofl1:

  25. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    misschien wint hij wel net die 1000 euro, kan toch. Wie niet waagt, wie niet wint.

  26. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    LBP = super gaaf

  27. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Wel als de rest net zo slech is al Ajax was:rofl1:

    Gast, ik zou per direct die opmerking intrekken.

    Admin edit: of anders wat? Precies, dacht ik al 🙂

  28. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik bedoelde die wedstrijd tegen Volendam :’).

  29. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Ik bedoelde die wedstrijd tegen Volendam :’).

    Ik als echte Ajacied geef je helemaal gelijk :$:$:$:$

  30. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Anderlecht FTW !!! 🙂

  31. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    xD
    8,50 gewonnen. Ik ga het gewoon nog een keer proberen. 😉

  32. 51 XP
    LeoW's avatar

    Gasten speel dan op unibet.nl…

    kan je op voetbalwedstrijden gokken, das eitje, win daar wekelijks mee..
    record is 190 euro met inzet 10tje..(waren aantal UEFA cup wedstrijden..)

    op feyenoord wedden is dit seizoen zeer aantrekkelijk…doet pijn in me hart om dit te zeggen…
    je kreeg 8 x je inzet als je had gezegd dat de graafschap had gewonnen…en het zou me echt neit verbazen als feyenoord punten pakt tegen az..om vervolgens dik klop te krigjen van lech pozan (uefa)..dus als jullie wat tips nodig hebben, hoor ik het wel 😉
    iedere geval meer kans dan loterij haha

  33. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    😛 kan je goed geld mee verdienen:D

  34. 954 XP
    Callme's avatar

    xD
    8,50 gewonnen. Ik ga het gewoon nog een keer proberen. 😉

    HAHAHAHAHAHA

    had je nou echt verwacht dat je meer ging winnen, kans 1 op 100000000

  35. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Als je had gewonnen moet je uitkijken voor vliegtuigen die op je kunnen vallen:P
    Dat hadden berekend dat de kans groter is dat je door een vliegtuig geraakt wordt dan dat je in de loterij de jackpot wint;P