Forum

Topic: Fifa 09 online probleem

Anoniem's avatar

Hallo iedereen
Ik wou net een online potje spelen tegen een vriend van mij maar dat ging niet omdat het er steeds stond “de westrijdstrijd sessie is niet beschikbaar” .
We hebben alles geprobeerd om het via online lobby’s te doen en zelf een kamer maken of in een bestaande kamer te gaan en elkaar uitnodigen maar niets lukte.
Nou kan ik ook gewoon een snelle wedstrijd selecteren en word er een gewoon een willekeurige tegenstander uitgezocht waar ik tegen kan spelen dus daar ligt het niet aan .
Is er niet gewoon een optie ofzo waardoor je gewoon een vriend in je lijst selecteert en daar een potje fifa tegen speelt ??
Of weten jullie een andere oplossing want ik heb drie kwartier zitten K*ten

Groetjes Dennis

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

24 reacties

  1. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Als het goed is wel hoor, je kan gewoon kijken welke vrienden op dat moment FIFA 09 aan het spelen zijn..en die uitnodigen voor een sessie..

  2. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ligt het nieta aan zijn verbinding?>

  3. 51 XP
    dd-ennis's avatar

    Als het goed is wel hoor, je kan gewoon kijken welke vrienden op dat moment FIFA 09 aan het spelen zijn..en die uitnodigen voor een sessie..

    Maar waar kan je vrienden uitnodigen dan in het ps3 xmb of in fifa zelf ??
    en nope ligt niet aan de verbinding

  4. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    ligt aan je NAT. NAT is een status van je Netwerk. als die bagger is kan je weinig tot geen match joinen.

  5. 51 XP
    dd-ennis's avatar

    ligt aan je NAT. NAT is een status van je Netwerk. als die bagger is kan je weinig tot geen match joinen.

    maar ik kan wel tegen andere spelers spelen als ik gewoon snelle wedstrijd kies maar ik kan niet tegen die vriend spelen want ik weet niet hoe ik dat moet doen

  6. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    d’r is een mode d’r tussen. dat je 90% van de matches kunt joinen.

  7. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    dan is jou internet bijvoorbeeld trager als de zijne

  8. 51 XP
    dd-ennis's avatar

    nee dat denk ik niet maar kan ik niet gewoon in fifa zelf een vriend selecteren en daar tegen spelen ,
    Hoe doe ik dat , waar kan dat in fifa want ik zie het niet alleen die online lobby’s en snelle wedstrijd maar bij snelle wedstrijd moet je net de mazzel hebben dat je tegen die vriend speelt want er wordt gewoon willekeurig een tegenstander uitgekozen

  9. 51 XP
    dd-ennis's avatar

    Als het goed is wel hoor, je kan gewoon kijken welke vrienden op dat moment FIFA 09 aan het spelen zijn..en die uitnodigen voor een sessie..

    hoe nodig je die vrienden uit dan

  10. 51 XP
    dd-ennis's avatar

    weet iemand misschien hoe je vrienden snel en simpel kan uitnodigen in fifa 09

  11. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Ja, simpel is het niet. Maar ik heb mijn ps3 sinds zaterdag. Ik had hetzelfde probleem als jouw. Je maakt een eigen club, en daar kunnen je vrienden dan joinen. Zo kan je ze dus ook uitnodigen als ze erin zitten. Moeilijk te begrijpen dit, je kan ook gewoon in een room stappen met je vrienden. Probeer dit maar eens. Als dit niet werkt zal ik wel een andere oplossing bedenken.

  12. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Want wij zijn volgensmij de enigste 2 van heel ps3-sense die fifa spelen:P

  13. 51 XP
    dd-ennis's avatar

    haha ja volgens mij ook maar als je zo’n eigen club maakt kan je dan nog wel bijvoorbeeld barca zijn en dat die vriend dan real is

  14. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Uhm, kweet zelf ook niet. Maar ik zal dadelijk wel even kijken.

  15. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    club is wat anders dan tegen je vriend spelen (ik speel ook Fifa, alleen een ander console, check m’n gamercard hieronder). Met Club heb je de Be A Pro mode, maar dan max 10 vs 10. Maar jij wilt gewoon 1 vs 1 tegen je maat of niet? D’r is zo’n hele makelijke mode in Fifa 09 (een echte verbetering) Speel met een vriend. Selecteer die om tegen hem te spelen. Lukt dat niet, dan is 1 van de 2 (of beide) NAT types niet goed genoeg.

  16. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Dat wist ik niet. FF kijken:P

  17. 51 XP
    dd-ennis's avatar

    club is wat anders dan tegen je vriend spelen (ik speel ook Fifa, alleen een ander console, check m’n gamercard hieronder). Met Club heb je de Be A Pro mode, maar dan max 10 vs 10. Maar jij wilt gewoon 1 vs 1 tegen je maat of niet? D’r is zo’n hele makelijke mode in Fifa 09 (een echte verbetering) Speel met een vriend. Selecteer die om tegen hem te spelen. Lukt dat niet, dan is 1 van de 2 (of beide) NAT types niet goed genoeg.

    dat wist ik ook niet maar waar staat die mode dan ??

  18. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Ja, dat zou ik ook wel willen weten, want ik kan hem niet vinden.

  19. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Die mode staat in Fifa Online Speltype

  20. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Oke. Bedankt als het klopt.

  21. 51 XP
    dd-ennis's avatar

    nou ik zie de optie niet staan hoor 😐

  22. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    Ik heb dat in het begin ook wel eens gehad, met gta iv ook trouwens

  23. 102 XP
    Boegie's avatar

    weet iemand misschien hoe je vrienden snel en simpel kan uitnodigen in fifa 09

    Je gaat naar je eigen online SPELERSHUB.. staat ergens bij online speltypen geloof ik.. Dan kom je in je inbox..Houd je L1 (geloof ik?) ingedrukt en dan selecteer je ‘adresboek’, en dan zie je daar je vrienden die online of offline zijn. En dan kan je iedereen uitnodigen!

    SUC6!

  24. 818 XP
    Justinvd's avatar

    Je kunt je vrienden uitnodigen door naar ‘online speeltypen’ te gaan of hoe dat ook heet 😉 daarna ‘online spel’ en daarna ‘spelershub’, als je dan L1 inhoud word er een balkje geopent, dan ga je naar ‘adresboek’, daar staan alle mensen die online is op fifa, klik vervolgens diegene aan die online is en klik dan op speler uitnodigen ;)!

    Gr. Justin 😉