Forum

Topic: PS3 40GB of 80GB?

Anoniem's avatar

Hallo,

Mn neef wilt een PS3 kopen via internet ( bartsmit). 40gb kost nu 250 euro en 80gb kost 400 euro. Ik weet dat er een verschil is bij de hdd. Maar zijn er nog verschillen??

MVG

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    De 80Gb kan PS2 spellen spelen

  2. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    Uhh ik dacht dat alleen de 60Gb backwards compatible was??

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    De 80Gb kan PS2 spellen spelen

    De 80GB kan geen PS2 spellen af spelen.

    Ik wist niet dat de 40GB al zo goedkoop was? Als de 40GB écht zo goedkoop is dan moet je die kopen. Dan kan je altijd nog een 500GB schijf kopen voor €90,-. Zelfs dan is het nog goedkoper!

  4. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    De 80GB kan geen PS2 spellen af spelen.

    Ik wist niet dat de 40GB al zo goedkoop was? Als de 40GB écht zo goedkoop is dan moet je die kopen. Dan kan je altijd nog een 500GB schijf kopen voor €90,-. Zelfs dan is het nog goedkoper!

    Okéé kheb het gezegd tegen mijn neef en hij heeft het besteld.(40gb) Het is alleen 250euro bij de site van Bartsmit.

    BTW: Is de site(PS3-sense) traag of is er iets aan de hand???

  5. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    de 80 gig wordt geleverd met een dual shock 3 en de 40 met sixaxis

  6. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Ik zou gaan voor de 80. Heb ik zelf ook.

  7. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    Ik zou gaan voor de 80. Heb ik zelf ook.

    Mn neef is voor de 40gb gegaan. 150 euro verschil! Een extra hdd kan hij later wel kopen en dat is niet meer zo duur en een dualshock heeft hij niet nodig sixaxis is ook goed.

  8. 8864 XP
    7th-son's avatar

    voor die 150 euro kun je zo een game en een 320gb hdd kopen natuurlijk!

    en trouwens, ik geloof dat dit prijskaartje alleen voor dit weekend is

  9. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    jemig wat is die 40gb goedkjoop

  10. 790 XP
    Robbert's avatar

    ligt het aan mij of is die van 250 nu weg en is er eentje van 300 euro en dan uncharted + R&C erbij ervoor in de plaats gekomen?

  11. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    ligt het aan mij of is die van 250 nu weg en is er eentje van 300 euro en dan uncharted + R&C erbij ervoor in de plaats gekomen?

    Jep je hebt gelijk.
    Er staat :
    Wegens het succes van de normale PS3 40 GB aanbieding, hebben wij als alternatief nog een beperkt aantal PS3 sets met 2 games kunnen reserveren.

  12. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    De 40 GB is nu in de aanbieding via de site, dus alleen online verkoop, dit alleen maar omdat ze er vanaf moeten, de 40 GB en 80 GB zijn exact hetzelfde op de hd na, de 40 GB is dus veel goedkoper als je er zelf een grotere hd in zet.

  13. 131 XP
    bnk90's avatar

    ik zou voor de 40 gb gaan en dan als je toch ruimte tekort komt een grotere hdd kopen ben je relatief goedkoperuit;)

  14. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    De 80GB kan geen PS2 spellen af spelen.

    Ik wist niet dat de 40GB al zo goedkoop was? Als de 40GB écht zo goedkoop is dan moet je die kopen. Dan kan je altijd nog een 500GB schijf kopen voor €90,-. Zelfs dan is het nog goedkoper!

    Kijk het kan wel hoor:p

    http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3

  15. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dat kan niet, alleen de Amerikaanse.

  16. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    voor die 150 euro kun je zo een game en een 320gb hdd kopen natuurlijk!

    en trouwens, ik geloof dat dit prijskaartje alleen voor dit weekend is

    En zo is het..

  17. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Er is dan toch een prijsverlaging geweest, wat leuk ! 😀

  18. 442 XP
    rwss's avatar

    Het verschil zit ‘m aleen maar in de hardeschijf groote, modellen van de ps3 die midden 2008 gemaakt zijn hebben al allemaal een kleiner flash geheugen voor de firmware waardoor mogelijk een gedeelte van de hardeschijf gereserveerd wordt voor een deel weg te schrijven van de firmware. Dit moet voor Sony kosten drukkend zijn, ga dus voor de 80GB versie, anders voor de 40GB versie als je budged de 80GB versie het niet toe laat en breid de hardeschijf dan uit. Dat is ook veel goedkoper dan de 80GB versie.