Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

27 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    http://www.cdwow.nl/ is een Nederlandse site en volgens mij importeer je dus niks daarmee :P, misschien de site zelf maar jij zelf niet. 😛

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Respect voor Vincent. Hij was natuurlijk doodmoe toen hij dit bericht maakte. xD. Maar ik importeer nooit games of accessoires want als het niet goed is, moet het terug en dat is toch een klus om je geld etc allemaal terug te krijgen. Ik laatst GTA IV bij bol.com en die GTA IV deed het niet. Dan kan ik hem makkelijk terugsturen maar met axelmusic ofzo niet.

  3. 337 XP
    dicapo's avatar

    Ik heb al n paar keer via play.com games besteld (saints row 2 en gta voor 25,49 p stuk :P)
    t enige nadeel is dat je met een creditcard moet betalen en ± 2 weken wachten tot ie binnen is.

  4. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik had ook sr2 via play besteld en idd fking 2 weken wachten en cc da vertrouwen me ouders niet dus mocht ik ook mr 1x met cc betalen van me pa.

  5. 49 XP
  6. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    als ik op bioshock zoek krijg ik hem 2x keer te zien een goedkope en een duurdere wat is het vershcil

  7. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    WIl ik ook weten(A)?

  8. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Mijne cdwow ? :p ik praat er altijd me je over dat vincent

    Ik zou voor cdwow gaan, zo goedkoop, heb motorstorm besteld, als ik hem deze week mooi in de brievenbus binnenkrijg dan weet ik waar ik ga bestellen hoor 😉

  9. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    Ik heb al n paar keer via play.com games besteld (saints row 2 en gta voor 25,49 p stuk :P)
    t enige nadeel is dat je met een creditcard moet betalen en ± 2 weken wachten tot ie binnen is.

    2 weken wachten vindt ik toch wat aan de lange kant 😛

  10. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    IK wil binnenkort ook nog via CDwow gaan bestellen als ik weer geld heb:D

  11. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik koop vaak spullen op DealExtreme.. Ten eerste is de dollar koers weer redelijk gunstig, en je hebt gratis verzendkosten.

    Dat alleen met controllers ofzo, want je moet er wel 3 weken op wachten.. als er een nieuwe game is, sta ik s’ochtends bij de free record shop. :p

  12. 591 XP
    dajez's avatar

    Ik koop vaak spullen op DealExtreme.. Ten eerste is de dollar koers weer redelijk gunstig, en je hebt gratis verzendkosten.

    Dat alleen met controllers ofzo, want je moet er wel 3 weken op wachten.. als er een nieuwe game is, sta ik s’ochtends bij de free record shop. :p

    free record shop is toch redlijk duur?

  13. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    free record shop is toch redlijk duur?

    Hier in ieder geval wel, scheelt zo een 10 euro met e-plaza.

  14. 468 XP
    TwysT's avatar

    play.com, net PoP voor €25,50 besteld
    en gamehubs.com is ook wel cheap..
    Je moet bij beide sites wel lang (minstens een week) wachten op je bestelling, vooral bij gamehubs

  15. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Hier in ieder geval wel, scheelt zo een 10 euro met e-plaza.

    Hier zo’n 10tje met intertoys ook.
    Ik import via axelmusic.com:whistling2:

  16. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    Ik import ook via axelmusic.com
    Weet iemand of dvd.co.uk betrouwbaar is??

  17. 8837 XP
    7th-son's avatar

    http://ps3.gameseek.co.uk/
    engels, en ja, zelfs de pond ligt erg laag op dit moment (1,05 euro)

    kan daar zo een sony keyboard bestellen voor 25 pond, of 26 euro haha

  18. 1 XP
    marcovandaar's avatar

    http://www.videogamesplus.ca/

    heeft meestal levertijd van 3-4 dagen mits op voorraad.

  19. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    free record shop is toch redlijk duur?

    De Free Record Shop is ALTIJD duur. Daarnaast nooit meezakken met de prijzen, tenzij een game platinum is.

    Altijd bestellen op internet tenzij er echt een goede prijs gegeven wordt. Zo kon ik Fifa 08 halen voor 20 terwijl ie toen nergens onder de 50 stond. Mazzel voor mij..

    Internetwinkels hebben een kleiner kostenplaatje, waardoor games goedkoper aangeboden kunnen worden. Kijk altijd op budgetgaming.nl en kijk of anderen games verkopen die jij wilt hebben. Je betaalt zo nooit meer de hoofdprijs voor een game. Aan pre-ordening doe ik daarom nooit, het scheelt me gewoonweg geld als ik de game een week later in huis heb.

  20. 49 XP
  21. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    http://ps3.gameseek.co.uk/
    engels, en ja, zelfs de pond ligt erg laag op dit moment (1,05 euro)

    kan daar zo een sony keyboard bestellen voor 25 pond, of 26 euro haha

    Hoelang is de verzendtijd ong?

  22. 954 XP
  23. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    www.shopto.net

    Is ShopTo niet Credit Card only?

  24. 954 XP
    Callme's avatar

    ook paypal volgens mij

  25. 498 XP
    PkertNL's avatar

    ook paypal volgens mij

    Nope alleen creditcard.

  26. 107 XP
    Rahzer's avatar

    Ik heb vandaag 2 games ontvangen van Game.
    Zondagavond besteld (met creditcard), maandag verzonden, woensdag ontvangen.

    Ik heb ook nog 1 game besteld bij Play.
    Zondagavond besteld (met creditcard), maandag verzonden, nog niet ontvangen…..

    Dus benieuwd wanneer die van Play binnen komt, ik gok eind deze week.

  27. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    bij cd wow controller bestelt krijg ik 2 x bericht dat ze vertraging met hun leverancier hebben vind ik beetje onzin:S